Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Du mener de kuttet tannkjøttet rundt selve tannen med en skalpell? Shiiiiit.

Jeg så ikke særlig mye av utstyret, men de gravde og rota der nede, så ja jeg antar det.

Den var sykt stor og den har presset en annen tann ned i kjøttet igjen, så det var best at den ble fjernet asap.

EDIT: Jeg la nettopp merke til at denne posten kan være ekstrem vulgær om man tolker det på en koffertaktig måte.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Irriterer meg at jeg blør helt sinnsykt mye på grunn av at jeg har operert ut en visdomstann som ikke hadde vokst ut enda. Så nå må jeg leve på kun bløt mat som nudler en ukes tid. :( !!!

Gjorde det samme i fjor jeg(eller tannlegen gjorde det meste arbeidet da,jeg bare lå der lizm)

hadde 4-5 spyttflasker handy at all time. Det verste er når du skal fjerne ''bandarsjen\papiret''. Enjoy!

PS:Jeg måtte ikke leve kun på bløt mat. Gjorde det anyway.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over enkelte i klassen som alltid skal pirke og rakke ned på alt man sier og gjør, og har en slik fantastisk egenskap som gjør at andre alltid føler seg dum og helt jævlig.

Disse personene tror de har alt rett og er perfekte, men de mangler en ting.

Godhet og ydmykhet.

De kommer til å bli enslige om de fortsetter sånn, jeg klarer hvertfall ikke mer enn to timer om gangen. Jeg kommer f.eks med en liten artig teori om et eller annet når vi prater i lunsjen, som egentlig er mest en spøk. Men så ender det selvfølgelig opp i kranglete diskusjoner som disse folkene alltid må vinne.

MEN FAEN I HELVETE JEG SKAL IKKE BRY MEG OM DEM :!:

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Åååh, når karakterer i en film tenker urasjonelt slik at de står i fare for å dø.

Hehe, ser Cube nå, som er en artig og interessant film, men alltid skal vi ha en 'kul' karakter som skal få alle til å 'løs det, ellers knuser jeg huet ditt mot veggen, for jeg skal ikke dø, kjerring!' :!:

Lenke til kommentar
Irriterer meg at jeg blør helt sinnsykt mye på grunn av at jeg har operert ut en visdomstann som ikke hadde vokst ut enda. Så nå må jeg leve på kun bløt mat som nudler en ukes tid. :( !!!

Trakk en visdomstann for ikke lange tiden siden (Midten av desember). Og man blør ganske bra den første dagen. Seks timer etter inngrepet gjør det også usaklig vondt. Så går det litt over før grosmertene kommer. De er ikke like sterke, men sabla irriterende. Nuvel.

Protip: Ikke gå rundt og spytt og skyll munnen hele tiden. Da tar det lenger tid før bløingen stopper og såret gror. Blod smaker riktignok ganske vondt. Men til gjengjeld stopper det å blø langt fortere. Jeg skylte kun en fire ganger den første dagen.

Jeg skal trekke den andre visdomstannen også. Det skjer om 20 dager. Men det er vel like greit å bli ferdig med det.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Trakk en visdomstann for ikke lange tiden siden (Midten av desember). Og man blør ganske bra den første dagen. Seks timer etter inngrepet gjør det også usaklig vondt. Så går det litt over før grosmertene kommer. De er ikke like sterke, men sabla irriterende. Nuvel.

Protip: Ikke gå rundt og spytt og skyll munnen hele tiden. Da tar det lenger tid før bløingen stopper og såret gror. Blod smaker riktignok ganske vondt. Men til gjengjeld stopper det å blø langt fortere. Jeg skylte kun en fire ganger den første dagen.

Jeg skal trekke den andre visdomstannen også. Det skjer om 20 dager. Men det er vel like greit å bli ferdig med det.

Blør passe godt, ja. Har blødd kontinuerlig siden kl. 13 i dag, har gått en del papir takket være det.

Holder meg i live med Ibux 600mg, så smertene holdes i sjakk.

Lykke til med den andre visdomstannen btw; misunner deg ikke for å si det slik... :) Blir godt å bli ferdig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Kjedelig Applebee, glad jeg betaler billig hybeleie med inkludert strøm, her står alt av varme på!

Aah, jeg har lyst på hybel egentlig. Er dog litt pointless når jeg går på skole 1,5 mil unna fjorn.

Hahah, true that!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...