Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg ikke får tak i sambo.

Han har vært ute siden 8 i morges, da han dro på student-puben for å jobbe med musikkvideoen til et lokalt bm-band. De skulle være der til 22:00, tidligst. Nå er den straks 2, jeg har ikke klart å få kontakt med ham på telefon, eller noen andre fra klassen hans, ute er det -31 eller noe i den duren og veien hjem går langs elva, uten gatelys og jævlig glatt og iskaldt. I forgårs måtte han springe hjem for å ikke fryse ihjel, som han sa. Jeg er bekymra, og litt irritert over å ikke få tak i fyren.

Lenke til kommentar

Han er nok ikke så langt unna, Datasmurf. :) Sikkert på en bensinstasjon og eter nattmat eller noe sånt.

Jeg irriterer meg over jobbsøking. Det vil si alle søknadsskjemaene som er forskjellige for hver bedrift jeg søker i, men allikevel så er jo oppsettet det samme. Det blir fort slitsomt når man setter opp 10 like søknader for 10 forskjellige bedrifter.

Og jeg synes det er trist at man går bort fra papirsøknader, det likte jeg. Da fikk jeg vist meg frem mye bedre enn jeg gjør når jeg sender inn en elektronisk søknad. Men jeg har full forståelse for hvorfor det har blitt sånn da.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

For snille lærere.

Faen altså, det sitter noen shitkids foran som ikke klarer å holde kjeft selv under en tentamen, men gjør lærerne noe? eeh nei.

Jeg er LEI! Folk som ikke tør å gjøre noe mer enn å si stille til elevene at de må være stille, burde ikke vært lærere.

SEND DE UT FFS! Knekk nakken på dem, whatever it takes!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...