Snublefot Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg finner ikke motivasjonen. Når jeg allerede er slank. Det er nesten litt irriterende. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg finner ikke motivasjonen. Når jeg allerede er slank. Det er nesten litt irriterende. Luksusproblem . Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er egentlig det. Så skal ikke klage. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 At jeg ikke får tak i sambo. Han har vært ute siden 8 i morges, da han dro på student-puben for å jobbe med musikkvideoen til et lokalt bm-band. De skulle være der til 22:00, tidligst. Nå er den straks 2, jeg har ikke klart å få kontakt med ham på telefon, eller noen andre fra klassen hans, ute er det -31 eller noe i den duren og veien hjem går langs elva, uten gatelys og jævlig glatt og iskaldt. I forgårs måtte han springe hjem for å ikke fryse ihjel, som han sa. Jeg er bekymra, og litt irritert over å ikke få tak i fyren. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Han er nok ikke så langt unna, Datasmurf. Sikkert på en bensinstasjon og eter nattmat eller noe sånt. Jeg irriterer meg over jobbsøking. Det vil si alle søknadsskjemaene som er forskjellige for hver bedrift jeg søker i, men allikevel så er jo oppsettet det samme. Det blir fort slitsomt når man setter opp 10 like søknader for 10 forskjellige bedrifter. Og jeg synes det er trist at man går bort fra papirsøknader, det likte jeg. Da fikk jeg vist meg frem mye bedre enn jeg gjør når jeg sender inn en elektronisk søknad. Men jeg har full forståelse for hvorfor det har blitt sånn da. Endret 7. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er -15 grader ute, og jeg som lider av kaldsvetting på føttene og dårlig blodgjennomstrømning i fingrene. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 tett i nesa og vont i hodet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 tett i nesa og vont i hodet + sprukne lepper som svir. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Tannkrem og leppesprekk. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 tett i nesa og vont i hodet + sprukne lepper som svir. hadde det igår kveld, men heldigvis ikke idag. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 BLIR SÅ JÆVLIG FORBANNA PÅ DEN JÆVLA SKOLA FAEN!!!! FITTE HORE BITCH SKOLE FOR HELVETE!!!! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&start=1280 Her kanskje..? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg blir forbanna av brukere som skriver med capslock og bruker unødvendig mye banning. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 At folk forsyner seg av tingene jeg har på kontorpulten min (f.eks mobilladere, USB-penner, skrivesaker etc) og ikke leverer det igjen. Nå er jeg lei av å kjøpe nye ting for erstatte de gamle. Må vel skaffe en låsbar skuff/boks og gjemme dem bort. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 For snille lærere. Faen altså, det sitter noen shitkids foran som ikke klarer å holde kjeft selv under en tentamen, men gjør lærerne noe? eeh nei. Jeg er LEI! Folk som ikke tør å gjøre noe mer enn å si stille til elevene at de må være stille, burde ikke vært lærere. SEND DE UT FFS! Knekk nakken på dem, whatever it takes! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Irriterer meg at jeg blør helt sinnsykt mye på grunn av at jeg har operert ut en visdomstann som ikke hadde vokst ut enda. Så nå må jeg leve på kun bløt mat som nudler en ukes tid. !!! Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Blir irritert på folk som ikke klarer og holde kjeft, og bare prater i men på deg... -.- Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Irriterer meg at jeg blør helt sinnsykt mye på grunn av at jeg har operert ut en visdomstann som ikke hadde vokst ut enda. Du mener de kuttet tannkjøttet rundt selve tannen med en skalpell? Shiiiiit. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Irriterer meg over at det nettopp ble fullt hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg