Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

jeg klarer å gå 200 m, men synes det er langt når jeg er på pc. orker ikke tanken av å gjøre det i -9*C !

Buuuhuu. Slutt å klag. Eg må gå 1.3 kilometer til skule kvar dag. Oppoverbakke heim. I dag var det 15 minus, 1 meter snø og eg hadde ikkje hanskar. Eg kjende nasehåra stivne og det tok kanskje ein halv time, foran peisen, før eg kjende hendene mine.

Slutt å klag! Jeg går 4 km til skolen i 30 minusgrader. Jeg gidder ikke ha på meg hansker, ei heller lue. I friminuttene har vi lov å være inne p.g.a pinglete fjortiser. Likevel velger jeg å sitte ute(alene) og høre på musikk på ipoden. Jeg har en greie på gang hvor jeg gir fae* i alt som heter smerte og kulde. Om jeg kjenner jeg har det litt vondt holder jeg kjeft og sier ikke noe til en sjel. Smiler hele tiden.

Når jeg var ung, så måtte jeg gå ti mil i motbakke i full snøstorm, i -60c. Begge veier!

da JEG var ung måtte vi kjempe oss gjennom drager og gnomer i sand og snøstorm i 49 mil. regnet var eksplosivt så vi måtte ha paraply av jern! det var tider det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal egentlig begynne å trene på treningssenter seriøst nå. Det er ikke noe nytt og bedre liv opplegg, bare fordi jeg slutter med fotball og vil ha noe annet å gjøre. Vegrer meg litt av samme grunn, alle jentene skal plutselig gå dit nå...

Hvis du kvier deg litt for å begynne av den grunn, hadde jeg ventet en måned om jeg var deg. Nyfrelste friskuser er ikke fullt så ivrige etter noen uker ^^

Lenke til kommentar

Kan legge til alle de forblåste huene som brukte tidligere i vinter (og ifjor vinter) som et 'argument' for global oppvarming. At mangel på snø var jo et helt klart bevis for (menneskeskapt) global oppvarming, mens nå som det er skitkaldt, nei da holder vi kjeft og sier at det kun er tilfeldig.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at jeg sitter her og på MSN i steden for å jobbe med min muntlige tentamen. Veldig dårlig til å gjøre meg ferdig med arbeid før jeg gjør ting som er morsomt.

Jeg også. Skal analysere novellen ''kjøt og flesk'' av Rune Belsvik. Prøvd å søke litt rundt på nettet, men det er faen klin umulig å finne noe som helst info om den teksten. DET irriterer jeg meg over :thumbdown:

Edit: Er ikke eksamen. Er prøve-eksamen, men skal visst telle ganske mye den også.

Endret av Naiits
Lenke til kommentar
Kan legge til alle de forblåste huene som brukte tidligere i vinter (og ifjor vinter) som et 'argument' for global oppvarming. At mangel på snø var jo et helt klart bevis for (menneskeskapt) global oppvarming, mens nå som det er skitkaldt, nei da holder vi kjeft og sier at det kun er tilfeldig.

Det morsomste er at disse menneskene tror at kulde alltid er det samme som snø. Jo kaldere det er, desto mer skal det snø. Men temperaturen må være rett under frysepunktet for at det skal komme noe snø, så det er ikke for varmt, men for kaldt.

Lenke til kommentar
Januar på treningssenter er kanskje noe av det verste jeg vet om. Hvert år kommer det masse fjoller som skal starte et nytt og bedre liv. Så drar de på seg de flotteste treningsklærne de kan finne, og strutter rundt mellom apparatene en times tid. Går litt på tredemølla, løfter et par kilo, skravler litt med vennen, og tøyer ut etter en skikkelig hard økt.

Godt de er borte innen februar.

HELT enig! Blir like oppgitt hver vår når alle venninnene mine starter på nytt igjen og trener hver dag i en mnd. Så har de et opphold på 6 mnd... Jeg har trent tre dager i uken i 6 år, nesten uten stopp, bortsett fra litt om sommeren. Trening er en livsstil!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Kom på nesten ett laken å sende 3 brev rekommandert til utlandet.......og så skulle de ha 150 i gebyr for å kjøpe noen sedler wtf >:(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

"fjoller som skal starte et nytt og bedre liv"

Homser eller jenter lol ;)

"Så drar de på seg de flotteste treningsklærne de kan finne, og strutter"

Is that really such a bad thing :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ja , visst man flyr med Widerøe til Trondheim og store flyplasser er det nok billigere......heller tvilsomt med de små :/

Lenke til kommentar

Meg selv... Kamillete og innsovningstabletter på resept og jeg klarer fremdeles ikke sovne. Jeg blir så kokende forbanna over hvor jævlig vanskelig det skal være å sovne til en vettug tid. Det har ikke med døgnrytmen å gjøre engang, for den har jeg passet godt på i det siste. Det eneste pilla gjør er å gjøre meg lett svimmel og litt treg i reaksjonene. Det er som om kropper sovner, mens hjernen stritter.

Så nå blir det enda en ensom natt uten stort å gjøre mens jeg venter på å bli stuptrøtt omtrent ved middagstider i morgen. Jippi...

Edit: Vel, "meg selv" i den forstand at jeg irriterer meg over det som styrer søvnbehovet oppi der. Jeg har ikke mye kontroll selv.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar
Så nå blir det enda en ensom natt uten stort å gjøre mens jeg venter på å bli stuptrøtt omtrent ved middagstider i morgen. Jippi...

Samme her. Tror jeg. Problemet er at jeg blir så utrolig trøtt rundt kl 5-6, men da er det for sent å sove.

Snublefot: Haha. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...