Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At personen som jeg må sitte med på skolen lukter helvete. Seriøst, er det faen ikke mulig å dysje? Ekle skapning.

Det lukter både død og fordervelse i klasserommet vårt. Svettelukta kommer som et slag i trynet når jeg kommer inn og vi kan ikke åpne noen vinduer, for det er kaldt og en gravemaskin arbeider rett utafor. Jeg har en teori om hvem som lukter vondt, for det er en person i klassen som aldri dusjer etter gymmen. Jeg vet at han ikke drar hjem og dusjer, for han bor i nabokommunen og selv om bussen hadde gått direkte fra skolen rett etter timen og kommet tilbake rett før neste time, ville han ikke rukket å vaske seg i pausen på 30 minutter.

Jeg må legge til at jeg finner hår i rassen svært irriterende. Det henger dritt både her og der.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Mora mi er flink til å dytte på meg oppgaver. Hun skal ha en liten tjeneste, men så ender jeg opp med å sitte der og passe lillebroren min i flere timer med skjegget i postkassa. Mens hun så er ute og tar seg god tid til å gjøre det som passer henne vil hun ikke svare på telefonen. Hun liker også å blåse opp en liten sak til noe veldig stort. Og hvis (den andre) broren min ikke svarer på telefonen med en eneste gang, er hun kjapp med å ringe meg i stedet og spørre etter ham.

Lenke til kommentar

Januar på treningssenter er kanskje noe av det verste jeg vet om. Hvert år kommer det masse fjoller som skal starte et nytt og bedre liv. Så drar de på seg de flotteste treningsklærne de kan finne, og strutter rundt mellom apparatene en times tid. Går litt på tredemølla, løfter et par kilo, skravler litt med vennen, og tøyer ut etter en skikkelig hard økt.

Godt de er borte innen februar.

Lenke til kommentar

På ingen måte. Jeg skulle gjort noe med det, men det er ikke så lett å barbere innsida av sin egen bak, heller.

Jeg irriterer meg også over fremmedordene mange legger til seg. "Er du keg?" var det en fyr som spurte meg i dag. Hva faen svarer jeg på det? Er det noen som vet hva "keg" betyr?

Lenke til kommentar
Januar på treningssenter er kanskje noe av det verste jeg vet om. Hvert år kommer det masse fjoller som skal starte et nytt og bedre liv. Så drar de på seg de flotteste treningsklærne de kan finne, og strutter rundt mellom apparatene en times tid. Går litt på tredemølla, løfter et par kilo, skravler litt med vennen, og tøyer ut etter en skikkelig hard økt.

orker ikke dra meg ut i kulda :p trene hjemme isteden ^^

Lenke til kommentar

Jeg skal egentlig begynne å trene på treningssenter seriøst nå. Det er ikke noe nytt og bedre liv opplegg, bare fordi jeg slutter med fotball og vil ha noe annet å gjøre. Vegrer meg litt av samme grunn, alle jentene skal plutselig gå dit nå...

Lenke til kommentar
jeg klarer å gå 200 m, men synes det er langt når jeg er på pc. orker ikke tanken av å gjøre det i -9*C !

Buuuhuu. Slutt å klag. Eg må gå 1.3 kilometer til skule kvar dag. Oppoverbakke heim. I dag var det 15 minus, 1 meter snø og eg hadde ikkje hanskar. Eg kjende nasehåra stivne og det tok kanskje ein halv time, foran peisen, før eg kjende hendene mine.

Slutt å klag! Jeg går 4 km til skolen i 30 minusgrader. Jeg gidder ikke ha på meg hansker, ei heller lue. I friminuttene har vi lov å være inne p.g.a pinglete fjortiser. Likevel velger jeg å sitte ute(alene) og høre på musikk på ipoden. Jeg har en greie på gang hvor jeg gir fae* i alt som heter smerte og kulde. Om jeg kjenner jeg har det litt vondt holder jeg kjeft og sier ikke noe til en sjel. Smiler hele tiden.

Lenke til kommentar
jeg klarer å gå 200 m, men synes det er langt når jeg er på pc. orker ikke tanken av å gjøre det i -9*C !

Buuuhuu. Slutt å klag. Eg må gå 1.3 kilometer til skule kvar dag. Oppoverbakke heim. I dag var det 15 minus, 1 meter snø og eg hadde ikkje hanskar. Eg kjende nasehåra stivne og det tok kanskje ein halv time, foran peisen, før eg kjende hendene mine.

Slutt å klag! Jeg går 4 km til skolen i 30 minusgrader. Jeg gidder ikke ha på meg hansker, ei heller lue. I friminuttene har vi lov å være inne p.g.a pinglete fjortiser. Likevel velger jeg å sitte ute(alene) og høre på musikk på ipoden. Jeg har en greie på gang hvor jeg gir fae* i alt som heter smerte og kulde. Om jeg kjenner jeg har det litt vondt holder jeg kjeft og sier ikke noe til en sjel. Smiler hele tiden.

Når jeg var ung, så måtte jeg gå ti mil i motbakke i full snøstorm, i -60c. Begge veier!

Lenke til kommentar

Du kan ikke si at andre skal slutte å klage når det åpenbart ikke er synd på deg, det blir feil.

Lenke til kommentar

Det er bare sunt å få det ut og finne likesinnede som irriterer seg over samme ting. Derfor er denne tråden veldig grei å ha.

For å ikke gå offtopic irriterer jeg meg over at jeg mistet den gode gamle skjermen min på et glass. Naturligvis med feil side ned, så nå er den rimelig ubrukelig. Jeg hadde lenge planlagt kjøp av en ny, men ikke på denne måten. Nå får jeg ikke hatt den gamle ved siden av for musikk, video og slikt mens jeg gjør andre ting :(

Forøvrig har denne nye horrible farger i forhold, men det hører vel til prisen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...