GSP<3 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Har dårlig hukommelse, glemmer fort ting jeg irriterer meg over Edit: ^ Dette irriterer meg Endret 5. januar 2010 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Irriterer meg at jeg får 5 og ikke 6 i Data og Elektronikk -_- hvordan er det der, vurderer å gå der neste år men er det kjedeligere enn 1 vgs el.? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 men faen da....sitter på kvinneguiden noen ganger og diskuterer...daglig(ut i fra datoene) kommer det en eller annen idiot og skal spørre folk om de tror hun er gravid forde mensen er uteblitt.. hvordan i huleste skal vi vite det? TA EN TEST Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 men faen da....sitter på kvinneguiden noen ganger og diskuterer...daglig(ut i fra datoene) kommer det en eller annen idiot og skal spørre folk om de tror hun er gravid forde mensen er uteblitt.. hvordan i huleste skal vi vite det? TA EN TEST Kvinneguiden er internetts dummeste sted. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Irriterer meg at jeg får 5 og ikke 6 i Data og Elektronikk -_- hvordan er det der, vurderer å gå der neste år men er det kjedeligere enn 1 vgs el.? Går VG2 Elenergi, men har 7 timer i uken med Data og Elektronikk (7 timer med Automasjon også). Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 men faen da....sitter på kvinneguiden noen ganger og diskuterer...daglig(ut i fra datoene) kommer det en eller annen idiot og skal spørre folk om de tror hun er gravid forde mensen er uteblitt.. hvordan i huleste skal vi vite det? TA EN TEST Kvinneguiden er internetts dummeste sted. du kan ikke ha vært mange steder på nette Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 du kan ikke ha vært mange steder på nette Det jeg har, kvinneguiden går faktisk foran diverse blogger. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 men faen da....sitter på kvinneguiden noen ganger og diskuterer...daglig(ut i fra datoene) kommer det en eller annen idiot og skal spørre folk om de tror hun er gravid forde mensen er uteblitt.. hvordan i huleste skal vi vite det? TA EN TEST Kvinneguiden er internetts dummeste sted. du kan ikke ha vært mange steder på nette Må si meg enig i chokke sitt utsagn, og jeg har sett en del. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 jeg klarer å gå 200 m, men synes det er langt når jeg er på pc. orker ikke tanken av å gjøre det i -9*C ! Buuuhuu. Slutt å klag. Eg må gå 1.3 kilometer til skule kvar dag. Oppoverbakke heim. I dag var det 15 minus, 1 meter snø og eg hadde ikkje hanskar. Eg kjende nasehåra stivne og det tok kanskje ein halv time, foran peisen, før eg kjende hendene mine. Ungdommen i dag Fra jeg var 7 år til 13 gikk jeg 1,6 km hver vei, kun oppover ene veien. Slikt blir man bare sunn av. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Eg har ikkje sagt det er for langt. Kjekt å få litt trim og frisk luft etter ein 7 timar lang skuledag Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Ja, det er eg einig i. Går ikkje så langt, men det er ein fin måte å vakne litt på om morgonen, og fint med frisk luft etter 7 timar skule. Irriterer meg at det er berre tre dagar til mattetentamen, og eg føler eg ligg skikkeleg dårleg an. Endret 5. januar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 kommende wow avhengi barn http://www.dagbladet.no/2010/01/05/kultur/...ier/tv/9786730/ "Jeg tror ikke jeg ville overlevd som småbarnsmamma uten «Drømmehagen»" Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Fy faen så skumle de der ser ut. Fra linken til Estella: Endret 5. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Vil nevne klare laptop-skjermer, for de som skjønner hva jeg mener. Slike som fungerer bedre som speil enn som skjerm. På biblioteket er det mye lys, noe som gjør den omtrent ubrukelig. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det er så jævlig kaldt her at bilen ikke ville starte i dag. Har alltid likt vinteren, men nå kunne jeg gjerne bodd i California. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Fy faen så skumle de der ser ut. Fra linken til Estella: Drømmehagen er jo fantastisk! Ble med i facebookgruppa jeg, faktisk den eneste "gi oss ditt og datt " gruppa jeg noen gang har blitt med i. MAKKA PAKKA! Endret 6. januar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Folk som ikke takker for hjelp! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Gaaaad så irritert på mutter! Hu kommer ned med telefonen, har slått nr til en person og trykker ring og kaster den i hånda på meg. Bare forde hu vill jeg skal takke for en julegave. For det første er en telefonsamtale _VELDIG_ upersonlig i mine øyne, og for det andre så kommer jeg til å se tryne på den personen i en bursdag om 1 måned, noe som ikke er urimelig lang tid! UPERSONLIG, sier det deg noe mutter? Pass dine egene saker! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 At personen som jeg må sitte med på skolen lukter helvete. Seriøst, er det faen ikke mulig å dysje? Ekle skapning. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 2 timers spansk-prøve i morgen. Har ikke hatt en spansk-time på ca. en måned.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg