Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men faen da....sitter på kvinneguiden noen ganger og diskuterer...daglig(ut i fra datoene) kommer det en eller annen idiot og skal spørre folk om de tror hun er gravid forde mensen er uteblitt.. hvordan i huleste skal vi vite det? TA EN TEST :hrm:

Kvinneguiden er internetts dummeste sted.

Lenke til kommentar
Irriterer meg at jeg får 5 og ikke 6 i Data og Elektronikk -_-

hvordan er det der, vurderer å gå der neste år :) men er det kjedeligere enn 1 vgs el.?

Går VG2 Elenergi, men har 7 timer i uken med Data og Elektronikk (7 timer med Automasjon også).

Lenke til kommentar
men faen da....sitter på kvinneguiden noen ganger og diskuterer...daglig(ut i fra datoene) kommer det en eller annen idiot og skal spørre folk om de tror hun er gravid forde mensen er uteblitt.. hvordan i huleste skal vi vite det? TA EN TEST :hrm:

du kan ikke ha vært mange steder på nette :p

Lenke til kommentar

du kan ikke ha vært mange steder på nette :p

Må si meg enig i chokke sitt utsagn, og jeg har sett en del.

Lenke til kommentar
jeg klarer å gå 200 m, men synes det er langt når jeg er på pc. orker ikke tanken av å gjøre det i -9*C !

Buuuhuu. Slutt å klag. Eg må gå 1.3 kilometer til skule kvar dag. Oppoverbakke heim. I dag var det 15 minus, 1 meter snø og eg hadde ikkje hanskar. Eg kjende nasehåra stivne og det tok kanskje ein halv time, foran peisen, før eg kjende hendene mine.

Ungdommen i dag :p Fra jeg var 7 år til 13 gikk jeg 1,6 km hver vei, kun oppover ene veien. Slikt blir man bare sunn av.

Lenke til kommentar

Ja, det er eg einig i. Går ikkje så langt, men det er ein fin måte å vakne litt på om morgonen, og fint med frisk luft etter 7 timar skule.

Irriterer meg at det er berre tre dagar til mattetentamen, og eg føler eg ligg skikkeleg dårleg an. :confused:

Endret av -Maråk-
Lenke til kommentar
Fy faen så skumle de der ser ut.

Fra linken til Estella:

960x.jpg

Drømmehagen er jo fantastisk! :love:

Ble med i facebookgruppa jeg, faktisk den eneste "gi oss ditt og datt " gruppa jeg noen gang har blitt med i.

MAKKA PAKKA!

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Gaaaad så irritert på mutter!

Hu kommer ned med telefonen, har slått nr til en person og trykker ring og kaster den i hånda på meg. Bare forde hu vill jeg skal takke for en julegave.

For det første er en telefonsamtale _VELDIG_ upersonlig i mine øyne, og for det andre så kommer jeg til å se tryne på den personen i en bursdag om 1 måned, noe som ikke er urimelig lang tid!

UPERSONLIG, sier det deg noe mutter?

Pass dine egene saker!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...