Arinomi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Samme her, egentlig. Etter et halvt år, blir man liksom "herdet". Pluss, man lærer høflighet, selvkontroll (prøv DU å ikke rope tilbake når folk kjefter!) og salgsteknikk. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 At sånne karer på dette forumet ignorer helt folk som kommer med nye ting feks. deskmod! Kommer feks jeg der med et innlegg. ingen respons! Blir drit forbanna! Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Jeg HATER rapsanger som BRENNER seg inn i hjernebarken " Yo nigga nigga Yo cash money nigga nigga i got a cool car " Edit: Jeg hater sånn generelt ting som er ekstremt gjentagende (inkuderer alt fra reklamer til individer). Endret 29. mars 2007 av Latskap Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Joda, men er verre når man ser dem i øynene... og faktisk er stuck med dem. Er de for frekke med deg så er jo det bare å legge på, eller de gjør det for deg. Men ser det er en drittjobb.... 8262339[/snapback] Jeg kan ikke legge på hvis kunden er sur, og jeg er i kontakt med rundt 200 sure mennesker på 5 timer! 8262412[/snapback] Det gjorde iallefall jeg. Hvis ikke det var artig å høre på de da. Blir ikke salg hos folk som er trassige vett. Da er det bare å pøse på med drit om det du skal selge eller legge på. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 NEI Kunden skal hente pc`en om 10 minutter og nå har den plutselig fått blåskjerm under oppstart. Var snart ferdig med å ordne den. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Folk som ødelegger ting ved å si at de ikke er sanne når de kunne latt folk leve i den dumhet å tro at det er sant. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Folk som ødelegger ting ved å si at de ikke er sanne når de kunne latt folk leve i den dumhet å tro at det er sant. 8274535[/snapback] Er det dumt å la folk vite at hele livet deres er basert på en løgn? Red.: Les: religion. Endret 30. mars 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Basert på en løgn? I følge hvem? deg? HAHA jeg tar deg på ditt ord ja. Endret 30. mars 2007 av Latskap Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Folk som ødelegger ting ved å si at de ikke er sanne når de kunne latt folk leve i den dumhet å tro at det er sant. 8274535[/snapback] Er det dumt å la folk vite at hele livet deres er basert på en løgn? Red.: Les: religion. 8274561[/snapback] Haha, tenkte akkurat på det samme. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Jeg hater når familien min sitter på stua og ser på TV, også begynner folk å snakke Også hater jeg folk som tror jeg liker dem! Endret 30. mars 2007 av Petoah Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ja, alle som snakker om hva de ser på bør bli skutt. For en skam! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Feite jenter som sitter og spiser i timen(På skolen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 gurls gotta eat boy.. det irriterer meg når amn er på kino og kino folka fucker opp filmen Lenke til kommentar
LasH Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Joda, ofc. Men det er ei spessiel i klassen min som irreterer meg noe sykt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Joda, ofc. Men det er ei spessiel i klassen min som irreterer meg noe sykt! 8277030[/snapback] Du minner meg så sykt om en fra terkel i knipe å hun feite dama der Lenke til kommentar
Sokkhove Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 genial tråd .. må bare tenke meg litt om... greier ikke å sitte atmed folk som spiser... hater de der slafselydene som kommer fra innsiden av munnen og når man svelger. greier ikke folk som alltid skal være bedre enn deg eller som snakker om seg selv og skryter seg av seg selv og rakker ned på deg. "idol" reality greier Når internettet detter ut å støvsuge folk som går på videregående og har kjæreste i 8. klasse..... folk som snakker HØYT i mobilen på bussen eller lignende når det er tomt for mat på hybelen å være sulten folk som ser rart på deg folk med inngrodd røykelukt kontaktlæreren min tragisk! pluss en haug med andre ting som dere sikkert ikke gidder å lese Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 folk som snakker HØYT i mobilen på bussen eller lignende 8277582[/snapback] Jeg kom nettopp hjem med bussen nå, når jeg sitter på bussen liker jeg å sitte å glane ut vinduet og høre på musikk og halvsove. I dag satte jeg å hørte på noe rolig klassisk musikk, da plutselig de rett ved siden av fant ut dem skulle sette på country på mobilen. Det er sannsynligvis den værste kombinasjonen jeg har hørt Lenke til kommentar
Namek Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Utviklings samtaler/konfersanser/elevsamtaler! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Utviklings samtaler/konfersanser/elevsamtaler! 8278056[/snapback] Ja, jeg husker fra barneskolen at alle de tøffe guttene ikke syntes det var noe særlig. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Pff, konferansesamtalene var latterlige. Det samme som ble sagt hvert år, i tillegg til at i løpet av de 15 minutta samtalen varte, gjentok læreren seg selv minst to ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg