Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

4-5 dager siden jeg bestilte fra CDON nå, enda ikke kommet noe. :wallbash:

Bestilte noe fra Play.com før jul. Nå er varen endret til "Usually ships between 6-8 weeks", og varen min er ikke sendt enda. DET er irriterende det. 4-5 dager er jo ingenting :p

Sant. Men hver gang jeg har bestilt noe fra CDON, har det gått 2 eller 3 dager. Så jeg forventet at den lå i posten i går. Det gjorde den ikke, da måtte jeg få den i dag. Men neida..

I morgen da.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pappa tror jeg spiller data hver gang jeg sitter på pcen. Fordi det var det livet mitt bestod av når jeg var 13 år. Han skjønner faktisk ikke at jeg gjør lekser / innleveringer til skolen der. Han klikka i vinkler akkurat pga han mente jeg klarte å spille data, men ikke gjøre en dritt annet. Tingen er at jeg ikke har spilt data på et par år og jeg sitter å gjør innlevering til Idrett og Samfunn nå ... :wallbash: :wallbash:

Lenke til kommentar
argh... det er så jævla kaldt i dette huset! Min far hater å ha det varmt inne... vi har det slik at alle ovner osv blir styrt automatisk, og de går av om kveldene fordi han liker det kaldt. Det vil si at jeg våkner opp til iskaldt rom, og badet som kun står til 20grader... faen i helvette! Først fryser man ræva av seg inne, før man går ut i den pokkers temperaturen som er i dette pokkers landet. Jeg liker når badet er 30-35 grader, herlig å dusje i tropevarme! Ovnene rundt om i huset blir styrt på 22 grader ellers om dagen, noe som ikke er nok i dette huset...

Opplever noe av det samme her hjemme også, så du er ikke alene DSG. Fyrmaskinen streiket, så nå går alle ovnene på strøm inntil den nye dysen kommer på plass. Det betyr kort dusjing siden vannet ikke holder seg varmt i mer enn 5min. Det hele suger hesteballe.

De eneste stedene i huset som er varme er peisstuene og badstua. Soverommene er iskalde.

EDIT: Bilen er heller ikke klar enda og vil antagelig ikke være klar før til fredag, men da er jeg allerede tilbake i studenthybelen.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Definer "slang dritt".

kalle meg en sosial taper, slang masse dritt forde jeg ikke hadde lyst å gå videre med høyere utdanning etter fullført videregående(jer er utdannet hudpleier)) +++ husker ikke alt for det er en god stund siden.

hun har alltid vært sosse dame som ser på seg selv som bedre en andre

Haha :wee:

Elsker sånne personer!

karman hennes slår nok til en dag

Jepp, de får nok som de fortjener! Men ikke ta dem så hardt, de vet ikke bedre ;)

Lenke til kommentar

hva? jeg må følge en lang prosedyre for å gå ut -.-

1. reise meg

2. gå ned trappene

3. ta på skoene

4. knutte skoa

5. ta på jakke og den låsen ( borrelås)

6. gå på dass

7. sjekke at penger og nøkler er med

8. åpne døra og gå ut

9. lukke døra og låse den

10 gå til butikken :)