Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ikke direkte smart å skrive slikt uannsett om man har eller ikke har foreldre på facebook.

Bruk brev-systemet du, da blir det mellom dere to. ;)

Lenke til kommentar
Slett dem?

hvorfor skal jeg slette broren og morra mi fra facebook? de får heller krangle ett annet sted

syntes det er greit å ha de på facebook i og med jeg bor ett stykke unna de og er ikke alltid man føler for å være online på msn... men man trenger da ikke slenge dritt til hverandre forde..sukk..

det er ikke førstegang jeg opplever folk skal begynne å skrive dritt på facebooken min da. hadde noen tapere som hadde gått i klassen min som slang dritt til meg forde jeg gleda meg til tg(Nei jeg kødder ikke. )

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Definer "slang dritt".

kalle meg en sosial taper, slang masse dritt forde jeg ikke hadde lyst å gå videre med høyere utdanning etter fullført videregående(jer er utdannet hudpleier)) +++ husker ikke alt for det er en god stund siden.

hun har alltid vært sosse dame som ser på seg selv som bedre en andre

hvis du mener mellom broren min og morra mi er det noe jeg ikke vil ta opp her. men det hele startet med at jeg hadde som overskrift "gleder meg til å få valp om ca 3 uker"

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

"Haraball! Haraball!"

Ja, men hvem sletter familiemedlemmer sånn egentlig?

De som har foreldre som stalker profilen din og deler absolutt alt med resten av slekten.

Jeg hadde slettet min familie fra Facebook på flekken om jeg hadde skrevet ting som jeg ikke vil de skal vite.

Det er derfor jeg har gjort så tanta mi ikke kan se bilder av meg. Jeg vil ikke at hun eller noen andre i familien skal vite hva jeg gjør på fritida. Jeg legger ikke til familiemedlemmer selv, men jeg er så lite på facebook likevel.

Lenke til kommentar
Ikke direkte smart å skrive slikt uannsett om man har eller ikke har foreldre på facebook.

Bruk brev-systemet du, da blir det mellom dere to. ;)

Det var ikke jeg som sa det. :)

Noe du kanskje visste. Men du ga uttrykk for at det var jeg som sa de greiene.

Jeg snakker ikke om penisen min på facebook. :p

Jeg ville brukt brev-systemet hvis jeg skrev noe sånt selvfølgelig, men mye heller MSN eller SMS.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
At Dagbladet kaller Tablet-PC for surfebrett. Makan til tåpelig ord.

Den har jeg ikke hørt før, men jeg likte den. Hahaha, "surfebrett".

---

Jeg har ikke Facebook, jeg. Så slepper jeg de bekymringene. Det er veldig lite jeg deler med venner som jeg har lyst til å dele med andre enn dem, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Definer "slang dritt".

kalle meg en sosial taper, slang masse dritt forde jeg ikke hadde lyst å gå videre med høyere utdanning etter fullført videregående(jer er utdannet hudpleier)) +++ husker ikke alt for det er en god stund siden.

Haha :wee:

Elsker sånne personer!

Lenke til kommentar
Definer "slang dritt".

Haha :wee:

Elsker sånne personer!

karman hennes slår nok til en dag

Lenke til kommentar

argh... det er så jævla kaldt i dette huset! Min far hater å ha det varmt inne... vi har det slik at alle ovner osv blir styrt automatisk, og de går av om kveldene fordi han liker det kaldt. Det vil si at jeg våkner opp til iskaldt rom, og badet som kun står til 20grader... faen i helvette! Først fryser man ræva av seg inne, før man går ut i den pokkers temperaturen som er i dette pokkers landet. Jeg liker når badet er 30-35 grader, herlig å dusje i tropevarme! Ovnene rundt om i huset blir styrt på 22 grader ellers om dagen, noe som ikke er nok i dette huset...

Endret av DSG
Lenke til kommentar
argh... det er så jævla kaldt i dette huset! Min far hater å ha det varmt inne... vi har det slik at alle ovner osv blir styrt automatisk, og de går av om kveldene fordi han liker det kaldt. Det vil si at jeg våkner opp til iskaldt rom, og badet som kun står til 20grader... faen i helvette! Først fryser man ræva av seg inne, før man går ut i den pokkers temperaturen som er i dette pokkers landet. Jeg liker når badet er 30-35 grader, herlig å dusje i tropevarme! Ovnene rundt om i huset blir styrt på 22 grader ellers om dagen, noe som ikke er nok i dette huset...

Kjøp din egen ovn og sett den på rommet ditt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...