Slimda Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fordi politiet har bedre ting å gjøre når de patruljerer byens gater. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hahaha jeg ler meg ihjæl! Føkkings Norwegian. Når kjører de "lavpriskampanje" igjen og innenlandsruter i sør-Norge skal gå for 199kr en vei. Greit tenker jeg og går inn for å se hvor mye det blir fra SVG til RYG. Riktignok koster det 199kr hver dag - UNTATT fredagene! Da er prisen 379kr SVG->RYG, men 199kr tilbake igjen på søndag (og fredag for den saks skyld). Og slik er det helt frem til mars måned. I april blir prisen skrudd ned til 358kr til RYG, men justert opp til hele 526kr(!) tilbake igjen. Sist jeg fløy betalte jeg 250kr t/r. Makan. Dessuten går flyet 20:40 på fredagen. Alt for sent egentlig, men de har monopol på den ruta. Endret 4. januar 2010 av W202 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 klaging, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Signaturen til Ondskap. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hater Jul. Bare stress. Ser ikke pointet med å handle masse gaver til folk , så ender du opp å få noe billigere tilbake fra dem....Havner alltid i minus i julen..... Kan vi ikke bare ha den gode maten og famlie selskapet? Endret 4. januar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Irriterer meg at jeg tok svineinfluensavaksina i dag og er ganske redusert nå. Håper den vaksina sparer meg for kinkige situasjoner senere! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 ^ det får du jo aldri vite, gjør du? irriterer meg over at jeg ikke kan skrive t, v, c i opera av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg bor sånn halvveis på hybel(søstra mi). Jeg har vært hjemme hos foreldrene mine i jula, og når jeg kommer tilbake så er rommet (hybelen) fullpakka av dritt, nesten umulig å kommer seg in jo De har tydeligvis "rydda" til jul Lenke til kommentar
livingman Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 forbanna lokke tilbud ... fikk en annonse på et billig tve drar til butiken da er de tom 10min etter åpnings tid på dagen de lanserte tilbudet ?? ( tror han selgeren hadde trent inn den unskyldningen litt for godt. vanligvis når jeg kommer så tidelig er det " den er ikke kommet enda) så spør jeg om jeg kan bestile. joda det kan du, men vi har en litt bedre tve til 1000kr mere da, og den har vi på lager. jeg lågg in bestiling på den billige tven og 3 måneder etter på fremdeles ingen ting ... det er jo faen meg krimminelt.... og det er HELVETES irriterende... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Men FAEN da....Great....familien MIN sitter å slenger dritt til hverandre åpentlyst på min facebook....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg. jeg er yngst,men føler meg nå akuratt mest voksen i familien Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvis dere syns Norwegian er dyrt.......prøv å fly Widerøe nordpå Kostet 10 laken for meg og modern. Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Irriterer meg at jeg lå og sov, til jeg ble vekket av broren min nettopp fordi han lurte på om han kunne kjøpe lavalampen min... Endret 5. januar 2010 av SLars1 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hvis dere syns Norwegian er dyrt.......prøv å fly Widerøe nordpå Kostet 10 laken for meg og modern. Widerøe er rimelig, så lenge du bestiller i god tid. Sandefjord - Trondheim koster meg 500 kr. Ikke såå langt nord, men det samme gjelder vel andre steder. Endret 5. januar 2010 av Kim Salabim Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Signaturen til Ondskap. Da er vi to. Ellers en ålreit fyr, men ødelegger mye med signaturen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Slett dem? Hadde det vært så enkelt å slette familiemedlemer. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 På facebook er det veldig enkelt. Bare trykke på krysset. Ellers har jeg hatt varierende resultat. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ja, men hvem sletter familiemedlemmer sånn egentlig? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ja, men hvem sletter familiemedlemmer sånn egentlig? De som har foreldre som stalker profilen din og deler absolutt alt med resten av slekten. Jeg hadde slettet min familie fra Facebook på flekken om jeg hadde skrevet ting som jeg ikke vil de skal vite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ser den, men det etiske muligheten og fysisk slette ens primære familiemedlem hadde blitt for meget for dette individet. Hadde muligens blitt et lettere valg om jeg var ungdom og skrev mer pikante ting på facebook da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg