Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er noe alle "normale" mennesker gjør

Jeg tror du burde flytte de gåseøynene fra normale til alle. Du ville ikke trodd hvor mange griser det finnes. Dessuten er omtrent alle små barn vandrende bakteriebomber.

Ja det skulle egentlig være på alle :p blei litt for rask tenking der;)

Lenke til kommentar
Cdon er i ferd med å miste en trofast kunde. Forbanna idiotiske svensker. Dra til helvete.

Ferdig med de jeg, etter at de rotet så mye på nettsiden. Søk Michael Jackson og du får jackson michael, michael jackson, jackson + + + +. Utrolig rotete.

De har klart å rote bort en film jeg har bestilt for lenge siden. Så mailer jeg dem og etterlyser den. De svarer at den ble tilbakesendt av posten pga. feil adresse. Det var det heller ikke, det var de som ikke hadde fått med seg den riktige. Men det værste er at de spør om den skal leveres? ER DE HELT FETTE RETARDERT? SELVFØLGELIG SKAL JEG HA FILMEN! Er jo derfor jeg etterlyser den... Skulle egentlig fått den gratis.

Lenke til kommentar

Paprika er godt, jeg forstår ikke at folk plukker den av.

Jeg irriterer meg over at jeg spiser middag, så er det et menneske som spør om jeg vil ha noe tilbehør til maten. "Nei takk" sier jeg, men ut over måltidet fortsetter dette mennesket å spørre "skal du ha dette?", "er du sikker på at du ikke vil ha mer?" og "blir det ikke litt sterkt/tørt?". Jeg klarer fint å forsyne meg selv når jeg vil ha noe, hvis ikke spør jeg pent om vedkommende kan sende meg tilbehøret.

Like ille er det når noen skal fortelle meg hvordan jeg skal spise, "hold kniven sånn", "hold tallerkenen inntil kjela", osv. Jeg er da ikke fem år lenger, jeg klarer fint å spise selv.

Lenke til kommentar
Cdon er i ferd med å miste en trofast kunde. Forbanna idiotiske svensker. Dra til helvete.

Ferdig med de jeg, etter at de rotet så mye på nettsiden. Søk Michael Jackson og du får jackson michael, michael jackson, jackson + + + +. Utrolig rotete.

De har klart å rote bort en film jeg har bestilt for lenge siden. Så mailer jeg dem og etterlyser den. De svarer at den ble tilbakesendt av posten pga. feil adresse. Det var det heller ikke, det var de som ikke hadde fått med seg den riktige. Men det værste er at de spør om den skal leveres? ER DE HELT FETTE RETARDERT? SELVFØLGELIG SKAL JEG HA FILMEN! Er jo derfor jeg etterlyser den... Skulle egentlig fått den gratis.

platekompaniet.no er tingen. Byttet for lengst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...