ⅵdar Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Dette er noe alle "normale" mennesker gjør Jeg tror du burde flytte de gåseøynene fra normale til alle. Du ville ikke trodd hvor mange griser det finnes. Dessuten er omtrent alle små barn vandrende bakteriebomber. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Dette er noe alle "normale" mennesker gjør Jeg tror du burde flytte de gåseøynene fra normale til alle. Du ville ikke trodd hvor mange griser det finnes. Dessuten er omtrent alle små barn vandrende bakteriebomber. Ja det skulle egentlig være på alle blei litt for rask tenking der;) Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Skulle ønske at Norwegian flyttet ruta SVG-RYG til litt tidligere på dagen. I hvertfall på fredagene. Er det så vanskelig å flytte den til f. eks. kl. 16:30 i stedet for 20:40? Ødelegger jo hele fredagskvelden. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Lefdal... fikk en annonseavis i postkassa med et godt tilbud, ringte ut og fikk høre at det allerede var tomt, men jeg kunne gå ut og bestille. Kommer ut - bestilling? Vi tar ikke inn mer av de varene nå. Amatører. Endret 4. januar 2010 av DSG Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Cdon er i ferd med å miste en trofast kunde. Forbanna idiotiske svensker. Dra til helvete. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 At foreldrene mine alltid skal putte på ekstra ost på f.eks grandiosa. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Grandis skal være uten paprika. Ikke noe ekstra ost eller skinke eller annet tull. Synd at det er en deltidsjobb å plukke vekk paprikaen fra grandisen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har de fjernet den uten paprika igjen? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Grandis med ekstra ost? Åh, det savner jeg. Brukte jeg å gjøre i mine glade barneår. Må jeg nesten prøve igjen engang, gjerne med litt ekstra krydder og. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Cdon er i ferd med å miste en trofast kunde. Forbanna idiotiske svensker. Dra til helvete. Ferdig med de jeg, etter at de rotet så mye på nettsiden. Søk Michael Jackson og du får jackson michael, michael jackson, jackson + + + +. Utrolig rotete. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har de fjernet den uten paprika igjen? Kosta jo 20 kroner mer, så de klager sikkert på dårlig salg . Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Cdon er i ferd med å miste en trofast kunde. Forbanna idiotiske svensker. Dra til helvete. Ferdig med de jeg, etter at de rotet så mye på nettsiden. Søk Michael Jackson og du får jackson michael, michael jackson, jackson + + + +. Utrolig rotete. De har klart å rote bort en film jeg har bestilt for lenge siden. Så mailer jeg dem og etterlyser den. De svarer at den ble tilbakesendt av posten pga. feil adresse. Det var det heller ikke, det var de som ikke hadde fått med seg den riktige. Men det værste er at de spør om den skal leveres? ER DE HELT FETTE RETARDERT? SELVFØLGELIG SKAL JEG HA FILMEN! Er jo derfor jeg etterlyser den... Skulle egentlig fått den gratis. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Paprika er godt, jeg forstår ikke at folk plukker den av. Jeg irriterer meg over at jeg spiser middag, så er det et menneske som spør om jeg vil ha noe tilbehør til maten. "Nei takk" sier jeg, men ut over måltidet fortsetter dette mennesket å spørre "skal du ha dette?", "er du sikker på at du ikke vil ha mer?" og "blir det ikke litt sterkt/tørt?". Jeg klarer fint å forsyne meg selv når jeg vil ha noe, hvis ikke spør jeg pent om vedkommende kan sende meg tilbehøret. Like ille er det når noen skal fortelle meg hvordan jeg skal spise, "hold kniven sånn", "hold tallerkenen inntil kjela", osv. Jeg er da ikke fem år lenger, jeg klarer fint å spise selv. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Cdon er i ferd med å miste en trofast kunde. Forbanna idiotiske svensker. Dra til helvete. Ferdig med de jeg, etter at de rotet så mye på nettsiden. Søk Michael Jackson og du får jackson michael, michael jackson, jackson + + + +. Utrolig rotete. De har klart å rote bort en film jeg har bestilt for lenge siden. Så mailer jeg dem og etterlyser den. De svarer at den ble tilbakesendt av posten pga. feil adresse. Det var det heller ikke, det var de som ikke hadde fått med seg den riktige. Men det værste er at de spør om den skal leveres? ER DE HELT FETTE RETARDERT? SELVFØLGELIG SKAL JEG HA FILMEN! Er jo derfor jeg etterlyser den... Skulle egentlig fått den gratis. platekompaniet.no er tingen. Byttet for lengst. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 platekompaniet.no er tingen. Byttet for lengst. Bruker begge. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Paprika er godt, jeg forstår ikke at folk plukker den av. Ja, paprika er godt, men ikke når den er kokt, fryst, tint, fryst igjen og deretter stekt. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Irriterer meg kraftig at det tar flere timer for å overføre ti sanger over til SE mobilen min. Får errors hvis jeg bruker software. XML ERROR BLABLALBABLA. Faen ta den som stjal iPod Touchn min. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 At det tar timesvis og laste opp et bilde med imageShack. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 At det tar timesvis og laste opp et bilde med imageShack. Da skifter du til Tinypic! Irriterer meg at jeg ikke finner timeplan for innføringskurs i Latin! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 HATER hundeiere som IKKE plukker opp bæsjen til hunden!!!!! Særlig nå når vi har så mye snø kan vi se det ligge overalt! Hvorfor er det slik at hundeeiere må plukke opp bæsjen til sine firbente venner, mens det er greit at politiet lar hestemøkka ligge igjen midt i Karl Johan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg