Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg plukker aldri opp etter hunden min :cool:

Hvis du bor i byen så ser jeg problemet, men hvis hunden gjør sitt fornødne i veikanten/grøfta hvor en vanligvis ikke går, skjønner jeg ikke helt uroen. Det forsvinner av seg selv og skader ikke miljøet.. Det er helt på jordet med alt det snakket om å ta vare på miljøet, at folk skal plukke opp det eneste naturlige og legge det i en jævla plastikkpose.. Alt som kan skape mer jobb og mer forurensning!

Ps. nå har det seg vel sikkert sånn at den plastikken er miljøvennlig eller noe, men dere ser poenget

Endret av Jimstar
Lenke til kommentar

Hvis du bor i byen så ser jeg problemet, men hvis hunden gjør sitt fornødne i veikanten/grøfta hvor en vanligvis ikke går, skjønner jeg ikke helt uroen. Det forsvinner av seg selv og skader ikke miljøet.. Det er helt på jordet med alt det snakket om å ta vare på miljøet, at folk skal plukke opp det eneste naturlige og legge det i en jævla plastikkpose.. Alt som kan skape mer jobb og mer forurensning!

Ps. nå har det seg vel sikkert sånn at den plastikken er miljøvennlig eller noe, men dere ser poenget

Da kan du ikke mye om hund. Grunnen er ikke driten i segselv som ey miljø problem, men bakteriene og sykdommene den medbringer. Det tar lang tid før den forsvinner naturlig. Og dessuten om alle som har hund ikke hadde plukket opp ville det sett helt forjævligt ut, og mye mye mer sykdommer blandt dyr.

Bare fordi mennesker ikke går der hunden driter, så gjøre andre dyr det. Og smittes, og smitter videre andre dyr osv. Mennesker klapper dyrene, og så spiser vi, og vi får i oss bakteriene og blir syke.

Det er derfor vi plukker opp.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Da kan du ikke mye om hund. Grunnen er ikke driten i segselv som ey miljø problem, men bakteriene og sykdommene den medbringer. Det tar lang tid før den forsvinner naturlig. Og dessuten om alle som har hund ikke hadde plukket opp ville det sett helt forjævligt ut, og mye mye mer sykdommer blandt dyr.

Bare fordi mennesker ikke går der hunden driter, så gjøre andre dyr det. Og smittes, og smitter videre andre dyr osv. Mennesker klapper dyrene, og så spiser vi, og vi får i oss bakteriene og blir syke.

Hahaha, jaja, du vasker altså aldri hendene før du spiser du altså. Da er det ikke rart du får bakterier :)

Selv tar jeg aldri opp etter hunden min, da han alltid går inn i skogen og driter. Ser ikke vitsen i å gå 15 meter inn i en skog for å plukke opp bæsj.

Endret av LanSi
Lenke til kommentar
Hahaha, jaja, du vasker altså aldri hendene før du spiser du altså. Da er det ikke rart du får bakterier :)

Sattan, er du 12 år eller? Ut av det jeg skriv det enaste du fikk ut av det var å komme med et idiotisk og barnehage nivå erte kommentar?

Snakker ikke om skog, jeg snakker om urbane/befolket områder.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Sattan, er du 12 år eller? Ut av det jeg skriv det enaste du fikk ut av det var å komme med et idiotisk og barnehage nivå erte kommentar?

Snakker ikke om skog, jeg snakker om urbane/befolket områder.

Ertekommentar? Hva snakker du om? FYI jeg er 18 år, ikke at det har noe å si. Men du bruker argumentet at mennesket tar på hund som har vært i dritt, spiser mat og blir infisert. Dette, iallefall i mine øyne, tyder på at du ikke vasker hendene eller desinfiserer før du spiser mat. Dette er noe alle "normale" mennesker gjør, og vi gjør det nettopp fordi vi er borti mye dritt og snusk i dagliglivet, og desinfisering av hender forebygger dette.

Endret av LanSi
Lenke til kommentar

Typisk "menneske"-holdning... Jeg syns du skal gå til innkjøp av en pakke gummihansker og masse poser, så kan du reise rundt i Norge å plukke opp dritten til alle dyr, så de ikke skal smitte hverandre med å-så-skumle bakterier. Hvis du irriteres av dritt fordi det forårsaker sykdom hos en bitteliten prosentandel villdyr syns jeg du skal bruke energien på å irritere deg over pelsindustrien istedet.

Endret av Jimstar
Lenke til kommentar

Ting som irriterer så grenseløst;

1. Forum brukere som gjemmer seg bak anonymitetet og oppfører seg som drittsekker/vesletøffinger når de ellers ikke hadde våget å si det ansikt til ansikt.

2. Twitter....just die!!

3. MySpace, makan til epilepsy sider folk lager!!! Herregud!!!

4. Utrykk som "epic, win, pwn/ed" osv osv.

5. Facebook.

6. Rånere som spinner, gasser motoren, og spiller høyt musikk på parkeringsplassen like utenfor der jeg bor, men likevel kommer tilbake når jeg jager dem bort! Dra hjem til morsøsteren deres!

7. Hmmm...tallet 7. Er slett ikke et lykketall! Fight the power! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...