iSimen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Poker er vel rundt 40% flaks (gode kort). Haha minner meg om hånda jeg vant 1000 kr med! Jeg hadde pocket fire, og fikk to par på floppen, all inn, motstander hadde flush. Meeen fikk en firer på riverkortet! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 HATER hundeiere som IKKE plukker opp bæsjen til hunden!!!!! Særlig nå når vi har så mye snø kan vi se det ligge overalt! Jeg plukker alltid opp, men det er faen så irriterande at ikke andre gjør det! Aaaarrrgggg! (ja, har nettopp kommet hjem etter tur) Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg plukker aldri opp etter hunden min Hvis du bor i byen så ser jeg problemet, men hvis hunden gjør sitt fornødne i veikanten/grøfta hvor en vanligvis ikke går, skjønner jeg ikke helt uroen. Det forsvinner av seg selv og skader ikke miljøet.. Det er helt på jordet med alt det snakket om å ta vare på miljøet, at folk skal plukke opp det eneste naturlige og legge det i en jævla plastikkpose.. Alt som kan skape mer jobb og mer forurensning! Ps. nå har det seg vel sikkert sånn at den plastikken er miljøvennlig eller noe, men dere ser poenget Endret 4. januar 2010 av Jimstar Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg plukker aldri opp etter hunden min Hvis du bor i byen så ser jeg problemet, men hvis hunden gjør sitt fornødne i veikanten/grøfta hvor en vanligvis ikke går, skjønner jeg ikke helt uroen. Det forsvinner av seg selv og skader ikke miljøet.. Det er helt på jordet med alt det snakket om å ta vare på miljøet, at folk skal plukke opp det eneste naturlige og legge det i en jævla plastikkpose.. Alt som kan skape mer jobb og mer forurensning! Ps. nå har det seg vel sikkert sånn at den plastikken er miljøvennlig eller noe, men dere ser poenget Da kan du ikke mye om hund. Grunnen er ikke driten i segselv som ey miljø problem, men bakteriene og sykdommene den medbringer. Det tar lang tid før den forsvinner naturlig. Og dessuten om alle som har hund ikke hadde plukket opp ville det sett helt forjævligt ut, og mye mye mer sykdommer blandt dyr. Bare fordi mennesker ikke går der hunden driter, så gjøre andre dyr det. Og smittes, og smitter videre andre dyr osv. Mennesker klapper dyrene, og så spiser vi, og vi får i oss bakteriene og blir syke. Det er derfor vi plukker opp. Endret 4. januar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg plukker aldri opp etter hunden min Hvis du bor i byen så ser jeg problemet, men hvis hunden gjør sitt fornødne i veikanten/grøfta hvor en vanligvis ikke går, skjønner jeg ikke helt uroen. Det forsvinner av seg selv og skader ikke miljøet.. Det er helt på jordet med alt det snakket om å ta vare på miljøet, at folk skal plukke opp det eneste naturlige og legge det i en jævla plastikkpose.. Alt som kan skape mer jobb og mer forurensning! Ps. nå har det seg vel sikkert sånn at den plastikken er miljøvennlig eller noe, men dere ser poenget Da kan du ikke mye om hund. Grunnen er ikke driten i segselv som ey miljø problem, men bakteriene og sykdommene den medbringer. Det tar lang tid før den forsvinner naturlig. Og dessuten om alle som har hund ikke hadde plukket opp ville det sett helt forjævligt ut, og mye mye mer sykdommer blandt dyr. Bare fordi mennesker ikke går der hunden driter, så gjøre andre dyr det. Og smittes, og smitter videre andre dyr osv. Mennesker klapper dyrene, og så spiser vi, og vi får i oss bakteriene og blir syke. Det er derfor vi plukker opp. Hahaha, jaja, du vasker altså aldri hendene før du spiser du altså. Da er det ikke rart du får bakterier Selv tar jeg aldri opp etter hunden min, da han alltid går inn i skogen og driter. Ser ikke vitsen i å gå 15 meter inn i en skog for å plukke opp bæsj. Endret 4. januar 2010 av LanSi Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hahaha, jaja, du vasker altså aldri hendene før du spiser du altså. Da er det ikke rart du får bakterier Sattan, er du 12 år eller? Ut av det jeg skriv det enaste du fikk ut av det var å komme med et idiotisk og barnehage nivå erte kommentar? Snakker ikke om skog, jeg snakker om urbane/befolket områder. Endret 4. januar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Var det første som slo meg også, når jeg leste innlegget ditt. Vasker du deg ikke på hendene? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hahaha, jaja, du vasker altså aldri hendene før du spiser du altså. Da er det ikke rart du får bakterier Sattan, er du 12 år eller? Ut av det jeg skriv det enaste du fikk ut av det var å komme med et idiotisk og barnehage nivå erte kommentar? Snakker ikke om skog, jeg snakker om urbane/befolket områder. Ertekommentar? Hva snakker du om? FYI jeg er 18 år, ikke at det har noe å si. Men du bruker argumentet at mennesket tar på hund som har vært i dritt, spiser mat og blir infisert. Dette, iallefall i mine øyne, tyder på at du ikke vasker hendene eller desinfiserer før du spiser mat. Dette er noe alle "normale" mennesker gjør, og vi gjør det nettopp fordi vi er borti mye dritt og snusk i dagliglivet, og desinfisering av hender forebygger dette. Endret 4. januar 2010 av LanSi Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg plukker aldri opp etter hunden min Hvis du bor i byen så ser jeg problemet, men hvis hunden gjør sitt fornødne i veikanten/grøfta hvor en vanligvis ikke går, skjønner jeg ikke helt uroen. Det forsvinner av seg selv og skader ikke miljøet.. Det er helt på jordet med alt det snakket om å ta vare på miljøet, at folk skal plukke opp det eneste naturlige og legge det i en jævla plastikkpose.. Alt som kan skape mer jobb og mer forurensning! Ps. nå har det seg vel sikkert sånn at den plastikken er miljøvennlig eller noe, men dere ser poenget Da kan du ikke mye om hund. Grunnen er ikke driten i segselv som ey miljø problem, men bakteriene og sykdommene den medbringer. Det tar lang tid før den forsvinner naturlig. Og dessuten om alle som har hund ikke hadde plukket opp ville det sett helt forjævligt ut, og mye mye mer sykdommer blandt dyr. Bare fordi mennesker ikke går der hunden driter, så gjøre andre dyr det. Og smittes, og smitter videre andre dyr osv. Mennesker klapper dyrene, og så spiser vi, og vi får i oss bakteriene og blir syke. Det er derfor vi plukker opp. Typisk "menneske"-holdning... Jeg syns du skal gå til innkjøp av en pakke gummihansker og masse poser, så kan du reise rundt i Norge å plukke opp dritten til alle dyr, så de ikke skal smitte hverandre med å-så-skumle bakterier. Hvis du irriteres av dritt fordi det forårsaker sykdom hos en bitteliten prosentandel villdyr syns jeg du skal bruke energien på å irritere deg over pelsindustrien istedet. Endret 4. januar 2010 av Jimstar Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Det handler mer om prinsipper, skal dere ha en bikkje så får dere takken meg plukke opp møkka. Hvis ikke så vil jeg ha adressen til huset ditt, slik jeg kan drite i hagen din. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Man plukker ikke opp dritt man driter i skogen, men man plukker opp dritt man driter i byen. Det er noe dere alle er enige med. Slutt å klag. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Så lenge det ikke ligger i veien, veikanten, sandkasser, hager, gårdsrommet eller lignende, så skal bikkjene få drite mye de bare føler for. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ting som irriterer så grenseløst; 1. Forum brukere som gjemmer seg bak anonymitetet og oppfører seg som drittsekker/vesletøffinger når de ellers ikke hadde våget å si det ansikt til ansikt. 2. Twitter....just die!! 3. MySpace, makan til epilepsy sider folk lager!!! Herregud!!! 4. Utrykk som "epic, win, pwn/ed" osv osv. 5. Facebook. 6. Rånere som spinner, gasser motoren, og spiller høyt musikk på parkeringsplassen like utenfor der jeg bor, men likevel kommer tilbake når jeg jager dem bort! Dra hjem til morsøsteren deres! 7. Hmmm...tallet 7. Er slett ikke et lykketall! Fight the power! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Skulle nesten tro det var jeg som skrev det. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 At det tar 1-2 dager for stipend å komme inn på konto. Sulter og fryser her! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 At det tar 1-2 dager for stipend å komme inn på konto. Sulter og fryser her! Haha, kutt litt ned på ølen i helgene! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Megaparty i helga og jeg hakke råd til flere flasker hvitvin, føler rødvin er mer voers eller chillax, ikke bøtte ned på-drikke som en herlig, tørr hvitvin. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 At turnusen på jobb endres uten at jeg vet det, slik at jeg står opp styggtidlig, kjemper meg gjennom snøfonn, togforsinkelser og bilkø og kommer 4 timer for tidlig på jobb. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kulde. Snø. Alt er hvitt ute. Suger! Give me green!!! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 At det tar 1-2 dager for stipend å komme inn på konto. Sulter og fryser her! Haha, kutt litt ned på ølen i helgene! Yeey, da var pengene allerede kommet. Ut å kjøpe øl! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg