Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hensynsløse ungdommer...

Jeg kjører rolig under fartsgrensen i et boligstrøk hvor det er masse snø og relativt glatt... mens jeg bremser litt for vikepliktssoner slik at jeg vet jeg kan stoppe med firehjulingen min hvis det skulle komme en bil, så kommer det jævel bak på moped som begynner å blinke med lyset, javell, kjører litt inn til siden og slipper han fint forbi mens han roper noen ord jeg ikke fikk med meg... hørt om å tilpasse fart etter forhold, og holde fartsgrenser i boligstrøk hvor det også er mange vikepliktsoner? Argh slikt irriterer meg! Greit nok at man har fri sikt, men med moped som har to hjul og kjører som bare juling i snøen ville aldri ha klart å stoppe for en bil. Håper han faen fyker til helvette.

Endret av DSG
Lenke til kommentar
Selv om kvinner har blitt frigjort og alt det maset der så trenger de da aldeles ikke å slutte å gjøre alt som har tidligere vært tradisjonelle "kvinneting". Klær må vaskes like mye nå som da.

mamman din er lei av å vaske klæra dine? :innocent:

er så jævlig irriterende å må vente i 3 uker

Nei, var svar til posten "over", men kom en ny side. Editerer inn sitat as we speak. For øvrig er hun vel mer lei av å ikke få vasket klærene mine dvs jeg har for lite klær :p

Lenke til kommentar
Herregud, det er minusgrader på rommet mitt og ovnen fungerer ikke.

Har du åpent vindu og ingen vegger?

Var hjemme hos mor og far på ferie og når jeg kom hjem til et iskaldt rom, gikk det 2 -TO- døgn før den jævla panelovnen klarte å få opp temperaturen til behagelig nivå.

Omtrent akkurat samme situasjon jeg selv er i. Kom tilbake og fant rommet mitt i minusgrader. BRRRH!

Lenke til kommentar

Folk som sier at 99% er flaks i poker. Hvorfor ser vi ofte de kjente/samme trynene på toppen turneringer? Ja akkuart. Hadde det vært flaks så hadde det vært random folk hele tiden på toppen.

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Folk som sier at 99% er flaks i poker. Hvorfor ser vi ofte de kjente/samme trynene på toppen turneringer? Ja akkuart. Hadde det vært flaks så hadde det vært random folk hele tiden på toppen.

Enig. Men de som er der oppe kan være flink til å bløffe også. Jeg bløffer aldri, men klarte å vinne to ganger i jula mot noen folk, fordi jeg hadde ekstremt flaks med kort. Du kan ha så bra kort du vil, men så lenge du ikke spiller riktig vinner du aldri.

Lenke til kommentar

Ja, det har jeg lurt litt på. At man er flink til å se om noen bløffer og sånn, er det ikke da litt "juks" at en person sitter der med kjempestore briller og sånn? Er ikke noe av greia at man skal klare å holde seg, men også se bløffen til andre?

Mulig dette ble fryktelig dumt. :p

Edit: Jeg skjønner jo at man bruker de hjelpemidlene man kan, da.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...