Amberlamps Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Irriterer meg over at mamma ikke kan lave skikkelig mat. Nytter ikke å kjøpe det fineste kjøttet og andre ingredienser når krydderet, sauser og andre småting ikke stemmer overens. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Irriterer meg over at mamma ikke kan lave skikkelig mat. Nytter ikke å kjøpe det fineste kjøttet og andre ingredienser når krydderet, sauser og andre småting ikke stemmer overens. Tror du skal være takknemlig for at du faktisk får litt fin mat. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Forbanna på Cdon som ikke har sendt Modern Warfare2 selv om jeg bestilte det på tirsdag! Er det mulig å bruke mer en 5 dager på å pakke et spill og sende det? Visst de ikke sender det i morgen så blir det klage-mail >.< Jævla skit... Endret 3. januar 2010 av Tapetfjes Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det har jo vært helligdager, og nå er det jo søndag. De sender den imorgen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Tirsdag: Bestilling mottas, bestilling klargjøres for plukk Onsdag: Lager mottar plukkordre, ordre plukkes, pakkes. Torsdag: Fri Fredag: Fri Lørdag, Søndag: Helg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det tar vanligvis tre virkedager å sende varene. Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hadde helt glemt at det er helligdag 1. nyttårsdag Er vel egentlig litt irritert på meg selv, da jeg var til Bergen dagen etter, men tenkte at det skulle komme før helga så jeg gadd ikke kjøpe det der... Jaja, fail på meg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fanboys! Spesielt Nvidia-fanboys i denne perioden når ATI har overtaket. De slenger på med bullshit som at Catalyst er for ustabilt og CFX skalerer dårligere enn SLi, at ATI suger fordi Nvidia eier. Ja, jeg var nettopp inne på IT-avisen. Jeg synes det er bra at ATI endelig får overtaket på Nvidia etter alle disse årene der de henger etter, det er godt for konkurransen. Jeg støtter begge firmaene, men jeg kjøper kun det som gir mest for pengene. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 men jeg kjøper kun det som gir mest for pengene. Som fortsatt vil være NVIDIA. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fjortis-unger på kino som sitter å lager fiselyder og ler midt i en film. Salen var liten, noe som ikke gjorde saken bedre. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hyklere. Verste som finnes. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 men jeg kjøper kun det som gir mest for pengene. Som fortsatt vil være NVIDIA. Tull! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 At jeg aldri kommer ajur med klesvasken. Hvordan to mennesker kan bruke så mye klær er for meg utrolig. Når det tar hundre år før det tørker også kommer man ingen vei. Vurderer å kaste halvparten, se om han legger merke til det Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 At jeg aldri kommer ajur med klesvasken. Hvordan to mennesker kan bruke så mye klær er for meg utrolig. Når det tar hundre år før det tørker også kommer man ingen vei. Vurderer å kaste halvparten, se om han legger merke til det Du vasker klærne til typen din? Du er vel ikke tilfeldigvis også hjemme hele dagen og rydder slik at alt ser bra ut når fyren kommer hjem? Ikke noe galt i det, kvinner har tross alt vært låst inne opp igjennom historien. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) At jeg aldri kommer ajur med klesvasken. Hvordan to mennesker kan bruke så mye klær er for meg utrolig. Når det tar hundre år før det tørker også kommer man ingen vei. Vurderer å kaste halvparten, se om han legger merke til det Du vasker klærne til typen din? Du er vel ikke tilfeldigvis også hjemme hele dagen og rydder slik at alt ser bra ut når fyren kommer hjem? Ikke noe galt i det, kvinner har tross alt vært låst inne opp igjennom historien. Selv om kvinner har blitt frigjort og alt det maset der så trenger de da aldeles ikke å slutte å gjøre alt som har tidligere vært tradisjonelle "kvinneting". Klær må vaskes like mye nå som da. Endret 3. januar 2010 av Filosofem Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg har gjort ting idag som jeg skulle ha gjort for et halvt år siden. En deilig følelse, at jeg endelig har gjort det. Men likevel, jeg skulle ha gjort det for en god stund siden. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 At jeg aldri kommer ajur med klesvasken. Hvordan to mennesker kan bruke så mye klær er for meg utrolig. Når det tar hundre år før det tørker også kommer man ingen vei. Vurderer å kaste halvparten, se om han legger merke til det Du vasker klærne til typen din? Du er vel ikke tilfeldigvis også hjemme hele dagen og rydder slik at alt ser bra ut når fyren kommer hjem? Ikke noe galt i det, kvinner har tross alt vært låst inne opp igjennom historien. Jepps. Så henter jeg vann fra brønnen, handler mat på markedet og lager middag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Og se film med andre folk. Er jo umulig og få med seg noe som helst da dem ikkje har noe form for mulighet for og sitte i ro eller holde kjeft. Nei, bli film alene femover, mye bedere. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Selv om kvinner har blitt frigjort og alt det maset der så trenger de da aldeles ikke å slutte å gjøre alt som har tidligere vært tradisjonelle "kvinneting". Klær må vaskes like mye nå som da. mamman din er lei av å vaske klæra dine? er så jævlig irriterende å må vente i 3 uker Endret 3. januar 2010 av Estella! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg