Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg over at mamma ikke kan lave skikkelig mat. Nytter ikke å kjøpe det fineste kjøttet og andre ingredienser når krydderet, sauser og andre småting ikke stemmer overens.

Tror du skal være takknemlig for at du faktisk får litt fin mat.

Lenke til kommentar

Forbanna på Cdon som ikke har sendt Modern Warfare2 selv om jeg bestilte det på tirsdag!

Er det mulig å bruke mer en 5 dager på å pakke et spill og sende det? Visst de ikke sender det i morgen så blir det klage-mail >.<

Jævla skit...

Endret av Tapetfjes
Lenke til kommentar

Fanboys! Spesielt Nvidia-fanboys i denne perioden når ATI har overtaket. De slenger på med bullshit som at Catalyst er for ustabilt og CFX skalerer dårligere enn SLi, at ATI suger fordi Nvidia eier. Ja, jeg var nettopp inne på IT-avisen.

Jeg synes det er bra at ATI endelig får overtaket på Nvidia etter alle disse årene der de henger etter, det er godt for konkurransen. Jeg støtter begge firmaene, men jeg kjøper kun det som gir mest for pengene.

Lenke til kommentar
At jeg aldri kommer ajur med klesvasken. Hvordan to mennesker kan bruke så mye klær er for meg utrolig. Når det tar hundre år før det tørker også kommer man ingen vei. Vurderer å kaste halvparten, se om han legger merke til det :innocent:

Du vasker klærne til typen din? Du er vel ikke tilfeldigvis også hjemme hele dagen og rydder slik at alt ser bra ut når fyren kommer hjem? Ikke noe galt i det, kvinner har tross alt vært låst inne opp igjennom historien.

Lenke til kommentar
At jeg aldri kommer ajur med klesvasken. Hvordan to mennesker kan bruke så mye klær er for meg utrolig. Når det tar hundre år før det tørker også kommer man ingen vei. Vurderer å kaste halvparten, se om han legger merke til det :innocent:

Du vasker klærne til typen din? Du er vel ikke tilfeldigvis også hjemme hele dagen og rydder slik at alt ser bra ut når fyren kommer hjem? Ikke noe galt i det, kvinner har tross alt vært låst inne opp igjennom historien.

Selv om kvinner har blitt frigjort og alt det maset der så trenger de da aldeles ikke å slutte å gjøre alt som har tidligere vært tradisjonelle "kvinneting". Klær må vaskes like mye nå som da.

Endret av Filosofem
Lenke til kommentar

Jepps. Så henter jeg vann fra brønnen, handler mat på markedet og lager middag. :thumbup:

Lenke til kommentar
Selv om kvinner har blitt frigjort og alt det maset der så trenger de da aldeles ikke å slutte å gjøre alt som har tidligere vært tradisjonelle "kvinneting". Klær må vaskes like mye nå som da.

mamman din er lei av å vaske klæra dine? :innocent:

er så jævlig irriterende å må vente i 3 uker

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...