Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg blir faktisk utrolig irritert over hvor mange som irriterer seg over småting. feks Cola, pepsi. Gulost, Hvitost :wallbash:

Indeed! Jeg gir faen i hvilken vei toalettpapiret vender.

OI! Det er IKKJE ein småting. At folk kan vere så dumme at de henger den feil vei, er rett å slett unbelievable lizzm!

:tease:

men srsly, det er ganske irriterande når ein skal ta litt dasspapir, og slår handa i veggen. Og ikkje klarer å rive av skikkeleg.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vennligst utdyp hvorfor du mener at folk, som helt ærlig syns at Avatar var den beste filmen de har sett, tar feil. Vennligst utdyp hvorfor de er "enkle sjeler".

De tar feil fordi dette var en ganske enkel film, med ikke noen særlig dyp historie. De er enkle fordi de hyller en sånn film, dvs. setter ikke store krav. Effektene var jo bra, bevares, men det trengs mer for å få en bra film.

Beklager forøvrig at jeg jeg gikk av som en bombe istad :) Har som regel lang lunte.

Jeg blir faktisk utrolig irritert over hvor mange som irriterer seg over småting. feks Cola, pepsi. Gulost, Hvitost :wallbash:

Indeed! Jeg gir faen i hvilken vei toalettpapiret vender.

Har sagt det før og sier det igjen; dette landet trenger en ny krig slik at folk får mer seriøse ting å bry seg om.

hehe, den siste der likte jeg ;] Når man ser hvor mye folk irriterer seg over ting, ville jeg ikke ha blitt overasket hvis det hendte. :tease:

Lenke til kommentar
1. Man trenger ikke nødvendigvis ha masse snakk for å gi en film både dypere mening og historie.

Det er det ingen som har sagt heller.

2. Liker du ikke historien eller meningen må du være blind for ikke å kunne nyte bildene i det minste.

Det er ikke snakk om å like historien eller ikke, men den bør kunne gi noe igjen for å være bra. Og vi snakket om filmen hadde en bra story, så det blir helt irrelevant å komme trekkende med det rent visuelle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...