svelemoe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg blir faktisk utrolig irritert over hvor mange som irriterer seg over småting. feks Cola, pepsi. Gulost, Hvitost Indeed! Jeg gir faen i hvilken vei toalettpapiret vender. OI! Det er IKKJE ein småting. At folk kan vere så dumme at de henger den feil vei, er rett å slett unbelievable lizzm! men srsly, det er ganske irriterande når ein skal ta litt dasspapir, og slår handa i veggen. Og ikkje klarer å rive av skikkeleg. Endret 3. januar 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er jo bra at vi ikke har noen seriøse ting å bry oss om. Tenkt på det noen gang? Jeg synes det er kjempeflott at folk bryr seg om dopapir og kjeksstørrelser. Og Avatar har nok dypere historie enn du tror. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 At fingrene mine blir iskalde etter 5 min. når jeg sitter i ro. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Og Avatar har nok dypere historie enn du tror. Kanskje dypere mening, men historie? Neppe. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Et bilde sier mer enn 1000 ord right? 162 min x 60 sec x 25 fps og jeg gir deg 243000 episke bilder. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Og dette har hva med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 1. Man trenger ikke nødvendigvis ha masse snakk for å gi en film både dypere mening og historie. 2. Liker du ikke historien eller meningen må du være blind for ikke å kunne nyte bildene i det minste. Lenke til kommentar
Giple Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vennligst utdyp hvorfor du mener at folk, som helt ærlig syns at Avatar var den beste filmen de har sett, tar feil. Vennligst utdyp hvorfor de er "enkle sjeler". De tar feil fordi dette var en ganske enkel film, med ikke noen særlig dyp historie. De er enkle fordi de hyller en sånn film, dvs. setter ikke store krav. Effektene var jo bra, bevares, men det trengs mer for å få en bra film. Beklager forøvrig at jeg jeg gikk av som en bombe istad Har som regel lang lunte. Jeg blir faktisk utrolig irritert over hvor mange som irriterer seg over småting. feks Cola, pepsi. Gulost, Hvitost Indeed! Jeg gir faen i hvilken vei toalettpapiret vender. Har sagt det før og sier det igjen; dette landet trenger en ny krig slik at folk får mer seriøse ting å bry seg om. hehe, den siste der likte jeg ;] Når man ser hvor mye folk irriterer seg over ting, ville jeg ikke ha blitt overasket hvis det hendte. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 1. Man trenger ikke nødvendigvis ha masse snakk for å gi en film både dypere mening og historie. Det er det ingen som har sagt heller. 2. Liker du ikke historien eller meningen må du være blind for ikke å kunne nyte bildene i det minste. Det er ikke snakk om å like historien eller ikke, men den bør kunne gi noe igjen for å være bra. Og vi snakket om filmen hadde en bra story, så det blir helt irrelevant å komme trekkende med det rent visuelle. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Føler vi er langt off-topic allerede. Og jeg gidder ikke lage ei avhandling om det heller. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Husk til neste gang hvem som dro det way OT Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Tja, man spiller til fløyta blåser? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=599891 Lage en artikkel om at Obama spiser is? Er. Det. Mulig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=599891 Lage en artikkel om at Obama spiser is? Er. Det. Mulig. Hahahahaha! Nytt lavmål. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Stakkars mann. Får faen ikke spise isen sin fred en gang.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=599891 Lage en artikkel om at Obama spiser is? Er. Det. Mulig. Kunne passet i Se & Hør, men ikke VG... Endret 3. januar 2010 av WarpX Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kunne passet i Se & Hør, men ikke VG... Ser virkerlig ikke forskjell. Kanskje litt mer nyheter i VG. Bruker heller abcnyheter.no! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Folk som sier det er viktig å møte presist når de kommer forsent selv. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 faen blir så irritert. føler at jeg ikke er bra nok for familien min så det er ingen som gidder å spørre en gang hvordan jeg har det. alltid jeg som må ta kontakt + jeg er lei broren min aldri gidder å bry seg om sin del av familien. bare hennes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg