chris Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 At det er så sykt med lag på lag med avgifter og ekstra kostnader på nye biler i Norge.!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 TV sport & reklamer........er som å bli drilla i hodet > Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg hater når jeg er i butikken og har 3 ting, mens personen foran meg har en full vogn. De ser jeg har kunn 3 ting, men tilbyr de meg å gå foran? Nei.Jeg gjør det hele tiden, men har aldri fått samme behanding tilbake. Irriterende at de ikke har klart å ordne et type køsystem som heter "maks fem varer" eller "hurtigkasse" eller noe tilsvarende. Det er sjeldent jeg og egentlig generelt folk i min aldersgruppe handler mer enn 5-6 varer. Hvorfor må vi alltid stå å stirre på hårene i nakken til tante berit mens hun lemper av ørten fruktposer og fem brødposer (som forøvrig også tar lang tid å scanne pga de jævla nye plastikkosene). Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 At det er så sykt med lag på lag med avgifter og ekstra kostnader på nye biler i Norge.!! Indeed! Håper jeg flytter ut av Norge før jeg får meg bil. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 At jeg er syk. :/ Men men, bra jeg ble det i ferien, slipper fravær på skolen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 og fem brødposer (som forøvrig også tar lang tid å scanne pga de jævla nye plastikkosene). Er værre når folk faktisk kaster den orginale brødposen, slik at personen i kassa må lete opp manuelt. Tror folk virkelig at de som jobber i butikken alltid kjenner igjen alle brødene? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Pleier å legge brødposene først på rullebåndet, brødet har jeg jo i plastposene som er ved brødkuttemaskinen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Product placement-filmer. Svake filmer, lagd kun for å stappe inn så mye "skjult" reklame som mulig. Endret 2. januar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Eksempel? Sier du The Island nå så facepalmer jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 At jeg er så jævlig trett så tidlig på kvelden -_- Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Eksempel? Sier du The Island nå så facepalmer jeg. i, Robot. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Folk som mener at Avatar er den beste filmen de har sett. Enkle sjeler, sier jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Folk som mener at Avatar er den beste filmen de har sett. Enkle sjeler, sier jeg. Folk som mener de vet hva som er best. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jævla idioter som putter ord i munnen på folk. BEGONE Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvorfor skal ikke folk få ha de meningene om Avatar da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jævla idioter som putter ord i munnen på folk.BEGONE Vennligst utdyp hvorfor du mener at folk, som helt ærlig syns at Avatar var den beste filmen de har sett, tar feil. Vennligst utdyp hvorfor de er "enkle sjeler". Lenke til kommentar
Giple Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg blir faktisk utrolig irritert over hvor mange som irriterer seg over småting. feks Cola, pepsi. Gulost, Hvitost Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg blir faktisk utrolig irritert over hvor mange som irriterer seg over småting. feks Cola, pepsi. Gulost, Hvitost Indeed! Jeg gir faen i hvilken vei toalettpapiret vender. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Vennligst utdyp hvorfor du mener at folk, som helt ærlig syns at Avatar var den beste filmen de har sett, tar feil. Vennligst utdyp hvorfor de er "enkle sjeler". De tar feil fordi dette var en ganske enkel film, med ikke noen særlig dyp historie. De er enkle fordi de hyller en sånn film, dvs. setter ikke store krav. Effektene var jo bra, bevares, men det trengs mer for å få en bra film. Beklager forøvrig at jeg jeg gikk av som en bombe istad Har som regel lang lunte. Jeg blir faktisk utrolig irritert over hvor mange som irriterer seg over småting. feks Cola, pepsi. Gulost, Hvitost Indeed! Jeg gir faen i hvilken vei toalettpapiret vender. Har sagt det før og sier det igjen; dette landet trenger en ny krig slik at folk får mer seriøse ting å bry seg om. Lenke til kommentar
mtvw Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 og fem brødposer (som forøvrig også tar lang tid å scanne pga de jævla nye plastikkosene). Er værre når folk faktisk kaster den orginale brødposen, slik at personen i kassa må lete opp manuelt. Tror folk virkelig at de som jobber i butikken alltid kjenner igjen alle brødene? NEI, vi gjør ikke det. Jobber deltid på Obs. Værste jeg vet er når eldre damer skjeller meg ut fordi jeg ikke vet hva en pakke tebrød koster uten å søke opp først. Pleier å legge brødposene først på rullebåndet, brødet har jeg jo i plastposene som er ved brødkuttemaskinen. Elsker sånne som deg. kan ikke alle sammen gjør slik, istedenfor og pakke tre lag plastposter utenpå hele sullamitten så jeg ikke en gang klarer å se brødtypen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg