Hyperio Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvis man ikke takler å være sammen med besteforeldre til en middag eller noe er man rimelig ego og umoden spør du meg. Det handler bare om å vise respekt til folk som stort sett ikke gjør annet enn å være snill mot resten av familien. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Sitronsaft irriterer. For noe bullcrap. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvordan går det med huset ditt da, Karlson? Hadde ikke du åpent hus? Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Tro meg, jeg gjør det som kan gjøres for å holde humøret oppe. Nok off-topic. lol. i feel ya. har vært sykemeldt i 6 uker, skal være det i tilsammen 10 uker og jobber for harde livet for å få tiden til å gå! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 "All I want for Christmas is my two front teeth". Dere som ser på Viasat 4 skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jepp. Jeg er glad i Platekompaniet altså. Men rrrrrrrrrrrrrrrrrghhhh. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ja, GUD! Muligens det verste som er på kanalen. Vanskeleg å sjå simpsons utan å klikke i reklamepausa. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 "All I want for Christmas is my two front teeth". Dere som ser på Viasat 4 skjønner hva jeg mener. Den reklamen der får jeg til å bytte kanal. Forferdelig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 At jeg ikke får til å sette opp min Squeezebox Duet som jeg fikk til jul. Den klarer ikke å koble seg på nettet >< Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvordan går det med huset ditt da, Karlson? Hadde ikke du åpent hus? Utenom en knust glassdør(+ venninne som måtte sy), en knust lampe, litt spy og masse rot gikk det forholdsvis greit.. Men men, å bruke bursdagen sin på å vaske hus er jo kjekt det og! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 ikke klag. Det irriterer meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvordan går det med huset ditt da, Karlson? Hadde ikke du åpent hus? Utenom en knust glassdør(+ venninne som måtte sy), en knust lampe, litt spy og masse rot gikk det forholdsvis greit.. Men men, å bruke bursdagen sin på å vaske hus er jo kjekt det og! Grattis med da'n. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Enkelte brukere og et par moderatorer her (ikke denne tråden, tenker på hele jævla forumet) skulle jeg gjerne ha hakket opp. Gidder aldri å starte personhets, men det frister intenst av og til. Hater spesielt de som med vilje ikke forstår noe slik at de kan diskutere og kverulere i det uendelige. Og noen må jo komme med helt fjerne svar på de mest opplagte ting bare for å være spesiell. Stakkars folk. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Jeg hater når jeg er i butikken og har 3 ting, mens personen foran meg har en full vogn. De ser jeg har kunn 3 ting, men tilbyr de meg å gå foran? Nei. Jeg gjør det hele tiden, men har aldri fått samme behanding tilbake. Hater også at folk kan ikke sett ned "neste kunde" planken på kassen etter deres produkter, så må jeg strekke meg over alle produktene deres for å ta den....er det virkelig så forbanna vanskelig? Endret 2. januar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Da må jeg være heldig. Det er sjeldent det er kø i det hele tatt på rema når jeg er der, men de gangene jeg står bak noen med haugevis med varer, blir jeg tilbudt å gå føre. De gangene jeg har få varer that is. En gang hadde jeg en vare som hadde gått ut på dato, noe hun bak kassa la merke til. Hun tilbød at hun kunne løpe for å hente en ny vare , men jeg sa jeg kunne hente varen selv. Når jeg kom tilbake hadde hun pakket varene mine osv. Bra service! Dette havnet vel i feil tråd, men dårlig service generelt irriterer. Coop extra her jeg bor har ikke god service. Alltid få som står bak kassene, og skaper stor kø. Endret 2. januar 2010 av Kim Salabim Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 At eg ikkje har lagt meg enda, og at eg klarte å øydeleggje mobilen min(funkar fortsatt, men knakk av store delar av dekselet... Sikkert ikkje sprutsikker lenger, nei ) Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ferien er snart ferdig. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 At jeg sover om morningen og er våken om kvelden. Hvordan skal dette gå når skolen starter Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Når folk whiner om at de ikke får sove HVER BIDIGE KVELD! Det er greit, vi vet at dere ikke får sove. Bryr vi oss? Eh nei! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 At jeg begynner å bli sjuk :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg