Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan går det med huset ditt da, Karlson? Hadde ikke du åpent hus? :p

Utenom en knust glassdør(+ venninne som måtte sy), en knust lampe, litt spy og masse rot gikk det forholdsvis greit.. Men men, å bruke bursdagen sin på å vaske hus er jo kjekt det og!

Lenke til kommentar
Hvordan går det med huset ditt da, Karlson? Hadde ikke du åpent hus? :p

Utenom en knust glassdør(+ venninne som måtte sy), en knust lampe, litt spy og masse rot gikk det forholdsvis greit.. Men men, å bruke bursdagen sin på å vaske hus er jo kjekt det og!

Grattis med da'n. :)

Lenke til kommentar

Enkelte brukere og et par moderatorer her (ikke denne tråden, tenker på hele jævla forumet) skulle jeg gjerne ha hakket opp. Gidder aldri å starte personhets, men det frister intenst av og til. Hater spesielt de som med vilje ikke forstår noe slik at de kan diskutere og kverulere i det uendelige. Og noen må jo komme med helt fjerne svar på de mest opplagte ting bare for å være spesiell. Stakkars folk.

Lenke til kommentar

Jeg hater når jeg er i butikken og har 3 ting, mens personen foran meg har en full vogn. De ser jeg har kunn 3 ting, men tilbyr de meg å gå foran? Nei.

Jeg gjør det hele tiden, men har aldri fått samme behanding tilbake.

Hater også at folk kan ikke sett ned "neste kunde" planken på kassen etter deres produkter, så må jeg strekke meg over alle produktene deres for å ta den....er det virkelig så forbanna vanskelig?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Da må jeg være heldig. Det er sjeldent det er kø i det hele tatt på rema når jeg er der, men de gangene jeg står bak noen med haugevis med varer, blir jeg tilbudt å gå føre. De gangene jeg har få varer that is. En gang hadde jeg en vare som hadde gått ut på dato, noe hun bak kassa la merke til. Hun tilbød at hun kunne løpe for å hente en ny vare , men jeg sa jeg kunne hente varen selv. Når jeg kom tilbake hadde hun pakket varene mine osv. Bra service!

Dette havnet vel i feil tråd, men dårlig service generelt irriterer.

Coop extra her jeg bor har ikke god service. Alltid få som står bak kassene, og skaper stor kø.

Endret av Kim Salabim
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...