mikaragua Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Dra deg på skolen, "shitkid". 8256918[/snapback] Saklighet. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Alle de jævlene som stjeler. Argh! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Mange av medelevene på min skole viser ingen respekt for lærerne, og mange vil rote bare for å være tøffe, de har faktisk og kastet snus på veggene. De går og i gangsterklær, forguder Bob Marley og vet hvordan de skal irritere meg. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 De som ikke pusser tennene om morran Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Mange av medelevene på min skole viser ingen respekt for lærerne, og mange vil rote bare for å være tøffe, de har faktisk og kastet snus på veggene. De går og i gangsterklær, forguder Bob Marley og vet hvordan de skal irritere meg. 8258818[/snapback] Gangster Endret 28. mars 2007 av BarteX Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Glem «Schnappi». Nå har isbjørnungen Knut fått sang.Hør «Knut is Gut»! Jeg HADDE glemt Schnappi - helt til nå. Jævla dagbladfitter, brenn! Så det ikke bare er jeg som har det jævlig i kveld: Schni, schna, schnappi, schnappi, schnappi schnapp. Felles skjebne, mager trøst. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Glem «Schnappi». Nå har isbjørnungen Knut fått sang.Hør «Knut is Gut»! Jeg HADDE glemt Schnappi - helt til nå. Jævla dagbladfitter, brenn! Så det ikke bare er jeg som har det jævlig i kveld: Schni, schna, schnappi, schnappi, schnappi schnapp. Felles skjebne, mager trøst. 8259844[/snapback] Du bare måtte? Nei, noe av det som irriterer meg mest nå for tida er overivrige vektere som skal kaste ALLE ut av senteret, selv om det er de wannabe-gangsterene som synes det er dritkult å henge oppå der som faktisk gjør alt faenskapet. (stjeling, slossing, you name it.) Lenke til kommentar
Furore Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Folk som faktisk liker å snakke dritt om alle og enhver. Folk som snakker på en nedverdigende måte til deg. <-- kan brenne Unger som mangler totalt respekt for eldre og autoriteter. horeunger. folk som gnåler om hver jækla ting. jees, gir meg lyst til å sparke de hardt i skinnleggen. At noen er flinke på skolen uten å prøve og at andre er middels og under middels og prøver hardt. det suger faen meg. faktisk litt godt å få det ut. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Frekke unger som ikke klarer å snakke til normalt til meg når jeg står i kassen. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Er du lærer eller noe slikt? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 "I kassen", sa hun. Da antar vi en butikk, kanskje? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jobber på Mc Donalds.... som det ikke er slitsomt nok. Må ha en haug med bortskjemte drittunger som gjør narr av meg å. Heeeerlig Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ah, det er søtt da, med sånn flott arbeidsuniform. ^__^ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hehe... den er bare prikken over ien. Neida, jobben min er helt ok. Kjipt å bare treffe på så mange frekke mennesker. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Prøv å være telefonselger, du Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Joda, men er verre når man ser dem i øynene... og faktisk er stuck med dem. Er de for frekke med deg så er jo det bare å legge på, eller de gjør det for deg. Men ser det er en drittjobb.... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) hva er det de sier for noe da?. er det til DEG de sier til? eller er det jobben du jobber Endret 28. mars 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Joda, men er verre når man ser dem i øynene... og faktisk er stuck med dem. Er de for frekke med deg så er jo det bare å legge på, eller de gjør det for deg. Men ser det er en drittjobb.... 8262339[/snapback] Jeg kan ikke legge på hvis kunden er sur, og jeg er i kontakt med rundt 200 sure mennesker på 5 timer! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Er vel ikke så mye mindre antall som stikker innom oss meg heller på samme tid. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 hva er det de sier for noe da?. er det til DEG de sier til? eller er det jobben du jobber 8262403[/snapback] Folk sier så mye rart. Som oftest klager de over ting som ikke er min feil eller ting jeg overhode ikke har makt til å fikse. En sjelden gang er det de klager på noe som er gjort feil osv, og det er helt greit. Det hadde jeg gjort å. Problemet er jo bare at så mange mennesker der ute tenker ikke over at det er mennesker som står bak den kassen, eller er er på andre enden av det telefonrøret. Smiler du blir vi glad og er du totalt bitch så påvirker det faktisk vår hverdag. Nå som jeg har jobbet der en stund takler jeg det meste og tenker ikke så mye over det. Men fikk totalt bakoversveis i begynnelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg