stasomfaen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Irriterer meg at jeg ikke har ordentlige venner... En jeg har kjent siden jeg liten som liksom var bestevenn er ikke så bestevenn lenger! Hadde planer om å få være med storesøstra mi på noe svære greier i kveld og jeg styra og ordna for å prøve å få plass til han kameraten, så viser det seg at det ikke er plass, så vi skulle finne på noe med noen andre kamerater... Så får jeg en telefon fra en annen om å bli med på noe andre greier igjen, som han andre kameraten også hadde fått invitasjon til, men den invitasjonen tror jeg at jeg har slettet eller noe, så jeg kommer ikke inn. Selv om vi hadde planlagt å finne på noe i kveld, stikker han dit. Vel vel... Ikke fan om jeg prøver å fikse noe for han igjen. Jeg som til og med skaffa oss skyss til det stedet jeg ikke kommer inn på, så bare stikker han av. DET irriterer meg jævlig, for nå har ikke jeg en jævla dritt å gjøre. Har fortsatt en å stikke til, men fortsatt er det bedre med flere! Irriterer meg ekstra mye i og med at han er sånn HEEEEELE tiden! Jeg stresser og styrer for alle og sier ja til alt, men får aldri en jævla dritt tilbake. Og hver gang vi skal finne på noe i vennegjengen min, så er det JEG som ALLTID styrer og ordner og tar telefoner til alle sammen fram og tilbake, mens de andre bare sitter der. Når vi kommer til stykket, så skal folk plutselig andre ting, eller "orker ikke". Noe mer som irriterer meg er at jeg har vanskelig for å bli kjent med nye... Er liksom ikke å stikke bort til randoms og bli bestevennen dems! Har 2 stk. blå knoker nå, for jeg er så jævla irritert for tiden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Skal vi være venner? Jeg har så godt som dumpet 90% av alle mine venner, så nå har jeg... Ingen skikkelige venner. Grunnen til at jeg dumpet dem er fordi jeg hater dem. (Håper ikke de stalker innleggene mine, vel da har jeg ihvertfall kommet ut av skapet). Du er ikke alene Robbern, støtt deg med det. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Irriterer meg at det kjekkeste folk vet om er å få i seg alkohol... ÅH så morro, se på meg, jeg drikker, full fest ikveld, nyttår - SKÅL... Jævla kjekt å sitte i familieselskap på nyttårsaften når jeg heller vil være ute, men ingen vil ha med en som er ansvarlig, en som ikke drikker. Dra til helvette, håper dere får leverskader og dør til helvette ut. Ahh. Endret 31. desember 2009 av DSG Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Kunne ikke vært mer enig. Jeg ser virkelig ikke poenget i å drikke bare for å drikke seg full, så klage over det når de våkner til middag dagen etter og så gjøre det om igjen neste helg. Edit: Jeg trenger da vitterlig ikke sitere posten over meg. Endret 31. desember 2009 av Saft Suse Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Dere har et veldig godt poeng. Jeg blir like opprørt hver gang jeg ser intens sutring om "dagen derpå". Jeg har ingenting imot alkohol, jeg har noe imot dem som ikke respekterer det. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg irriterer meg over at det skal være så forbannet vanskelig å sende en MMS melding. Jeg sender en MMS annenhvert skuddår og da har jeg selvfølgelig byttet telefon eller noe sånt i mellomtiden slik at det ikke fungerer lenger. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Irriterer meg at det kjekkeste folk vet om er å få i seg alkohol... ÅH så morro, se på meg, jeg drikker, full fest ikveld, nyttår - SKÅL... Jævla kjekt å sitte i familieselskap på nyttårsaften når jeg heller vil være ute, men ingen vil ha med en som er ansvarlig, en som ikke drikker. Dra til helvette, håper dere får leverskader og dør til helvette ut. Ahh. haha, jeg drakk ikke i dag, og tror du ikke ei klarte å ødelegge dassen i huset til venninna, så JEG som ikke drakk måtte ned å skru av hovedkrana imens fullefolk svirra rundt meg og det var et prosjekt i seg selv å finne hovedkrana. og når vi skulle ut etterpå der igjen så måtte jeg passe på at døra var låst osv. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Hva skjer med at folk tror et nytt år er en ny start med "blanke ark" ? Blanke ark meg i ræva! Det du gjorde året har du ennå gjort, og det som EGENTLIG vil skje med den nye starten, er at året blir omentrent likt. En hver dag kan være en ny start, så hvorfor skal alle "starte pånytt" akkurat i årskiftet? Edit: Man endrer ikke personlighet over natta, med mindre du har røyka noe du ikke burde! Endret 1. januar 2010 av Applebee Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ikke undervurder psykens narrespill, den kan være et effektivt middel til forbedring. Irriterer meg over at man bare kan kaste frikortene sine nå. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Wohoo, for et år det vil bli. Allerede ødelagt fra dag 1! Selvsagt blir den PC-en man ønsker seg mest, ikke tilgjengelig lenger. Så jævla typisk. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Irriterer meg grenseløst over deler av det forumet her. Jeg har stor respekt for alle delene som omhandler hardware, lydogbilde etc, der en alltid får gode svar. MEN jeg fatter meg ikke på den mer sosiale delen av forumet (OTBAREN)... De trådene som er mest interessante blir ikke engang besvart, og de mindre interessante trådene blir oversvømt av korte, kjedelige, ubrukelige og uinteressante svar. Jeg spør: Er det for mye å forlange at brukere skal stille seg selv ett simpelt spørsmål før de poster: "Hvordan kan jeg gjøre denne posten interessant for andre mennesker å lese?" Og så kommer delen hvor jeg forsvarer meg mot motangrep: Jeg prøver ikke å tråkke på ytringsfriheten til noen, jeg ønsker bare en gang i blant å scrolle gjennom en tråd og føle meg klokere eller underholdt. Jeg kan telle trådene som underholder meg på én hånd til dags dato, og to av dem er tråder med bilder av nakne damer. Sier dette noe om hvor sær jeg er? DEFINITIVT! Men jeg har heldigvis lov til å klage uansett, siden dette er en klagetråd! Jeg håper heller ikke denne posten fremstiller meg som en selvgod person, for jeg mener ikke at jeg skriver noe spesielt bra, men jeg prøver ihvertfall så godt jeg kan! Edit: dessuten hater jeg batteriet på macen min som sluttet å virke for 6 mnd siden. Nå dør maccen hver gang den elendige og altforskjøre laderen faller ut. Jeg irriterer meg også over norges helsevesen som har ført til at jeg nå blir sykemeldt i minimum 10 uker istedet for 6, pga feildiagnosering. Endret 1. januar 2010 av Jimstar Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Irriterer meg at det kjekkeste folk vet om er å få i seg alkohol... ÅH så morro, se på meg, jeg drikker, full fest ikveld, nyttår - SKÅL... Jævla kjekt å sitte i familieselskap på nyttårsaften når jeg heller vil være ute, men ingen vil ha med en som er ansvarlig, en som ikke drikker. Dra til helvette, håper dere får leverskader og dør til helvette ut. Ahh. haha, jeg drakk ikke i dag, og tror du ikke ei klarte å ødelegge dassen i huset til venninna, så JEG som ikke drakk måtte ned å skru av hovedkrana imens fullefolk svirra rundt meg og det var et prosjekt i seg selv å finne hovedkrana. og når vi skulle ut etterpå der igjen så måtte jeg passe på at døra var låst osv. Alkohol er aldri målet, men middelet. Jeg drikker ikke for å drikke, men fordi jeg synes det er hyggelig i godt lag. Jeg vil aldri holde fest hjemme, for det er verten alt står og faller på hvis noe hender. Det er vertens oppgave å være klar, så han eller hun vet hva man skal gjøre, for det hender alltid noe, men uansett blir det mye å passe på og rydde opp etterpå. Wohoo, for et år det vil bli. Allerede ødelagt fra dag 1! Selvsagt blir den PC-en man ønsker seg mest, ikke tilgjengelig lenger. Så jævla typisk. Benytt anledningen til å gjøre noe annet enn å sitte med PC-en, kom deg ut og oppdag verden. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Benytt anledningen til å gjøre noe annet enn å sitte med PC-en, kom deg ut og oppdag verden. Jo vil jo det, men har fortsatt en stor bandasje på rompa pga operasjonssår som bruker måneder på å gro. Er ikke mye jeg får gjort i denne tilstanden. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Tro meg, jeg gjør det som kan gjøres for å holde humøret oppe. Nok off-topic. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 At det er nyttår. Det hjelper ikke akkurat meg en dritt. De ekte vennene har flyttet, og som jeg klagde på like over; jeg klarer ikke å skaffe nye! Jeg er sjenert og tar ikke initiativ til å snakke med alle slags folk. Virker som om folk liksom har haugevis av venner og er med gutter og jenter i vildens sky hele tiden. Plutselig kommer det noen folk på døra osv... Men det har ikke jeg opplevd på årevis! Har heller ingen jentevenner å være med. Noe jeg faktisk ønsker. Bare slenger på et spørsmål; noen som har peil på hvordan jeg kan gå fram for å skaffe venner, og ikke bare få en random samtale og ikke en dritt mer bare? Sitter liksom inne på rommet mitt hver jævla dag fordi folk ikke "orker" å finne på noe. Hvis vi skal finne på noe, må alltid JEG komme opp til dem og da bare sitter vi der da også. Jeg er yes-man kan man si, men får jo aldri noe tilbake. Har hatt mange søvnløse netter i det siste pga dette... Har liksom ikke så mange å være med, mens andre kan være med hvem som helst. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Du må bare begynne å snakke med folk og tilbringe fritiden din med dem etter hvert. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Irriterer grenseløst å bli tvunget til middag til min farmor og smile og si "Ja, hehe" når hun sier "Så hyggelig at du ville bli med!", og høre på alt det elendige sladderet hennes. Jeg gir vel faen i hvor mye trafikk det var hin dagen og nøyaktig hvor hun så flest raketter på nyttårsaften. Er klar over at eldre mennesker ikke har så mye å gjøre osv, og at jeg er litt "brat" som tenker på denne måten, men det er like fullt irriterende. Takk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det handler vel om å ta vare på de før de dør, for å si det rett ut. Fikk selv ikke lov å gå ut før kl.9 i går, fordi jeg spise middag med familien. Så hvis du satt der hele kvelden, så skjønner jeg at det er kjipt, men ellers.. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei nei, dette skjedde før i dag. Under en time siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg