Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Aww, dakar Kimmi Selv er jeg kraftig irritert over at jeg la meg for 2 timer siden og våkna lys våken i sted -_- Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Samme kvinnfolket klare å ødelegge nok en uke for meg. FAEN! På den positive siden så har jeg funnet meg ei jeg er interessert i og muligens har en sjanse på. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Rart det der, altså... Jenter kan ødelegge så mye. Har opplevd det samme selv, 2 ganger faktisk. Da er gode venner gull å ha. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ja, ikke sant. Jeg har nå to valg: Fortsette å prøve eller dedikere livet mitt til 4chan. Valget er klart det første, men vi får se om det varer. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Samme kvinnfolket klare å ødelegge nok en uke for meg. FAEN! Vær snill med mora di, hun pressa deg jo ut. Og betalt det meste opp igjennom 18+ år. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 At man er syk og må være hjemme fra jobb. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 At jeg ikke har sovet noe særlig i natt. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Du tjener på rushtidsavgift Jaså, så når jeg må bruke mer penger på å reise til jobb, så tjener jeg mer? Skulle likt å se det regnestykket Har jo snart ikke råd til å jobbe Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Samme kvinnfolket klare å ødelegge nok en uke for meg. FAEN! Vær snill med mora di, hun pressa deg jo ut. Og betalt det meste opp igjennom 18+ år. Hvor lenge kan de holde det mot en? Hver gang mamma trenger en tjeneste jeg ikke har tid til å gjøre kommer hun med den samme gamle linja: "I nitten timer lå jeg på Rikshospitalet og presset for å få deg ut." Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Til de dør, eller til du dør. Hva nå enn som kommer først. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det kan jeg ikke leve med. Derfor flyttet jeg fra mora mi i sommer. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 JIPPI! Den jævla broren min får vekke meg med musikk, men når jeg etter 10 min med tortur slår på litt musikk, DA må vi plutselig skru ned? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Irriterende med folk som står og kakler høylytt i oppgangen, høres ganske godt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg må også legge til myke trafikanter som ikke bruker refleks på kvelden. Håper han idioten som nesten ble nedkjørt av meg i går natt har tatt hintet nå. Så ut som han ble rimelig skremt. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg irriterer meg over folk som legger seg feil i rundkjøringen og nekter å bruke blinklys til å rette opp feilen, en ting er hvis det er en rundkjøring med 140 utganger, men det må da faen meg gå ann å legge seg riktig når det kun er 3 veier, inkludert den man kommer fra, og hvis man fucker opp, så går det ann å bruke blinklys å si ifra at du plasserte deg feil, så slipper vi andre å stå på bremsen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Samme kvinnfolket klare å ødelegge nok en uke for meg. FAEN! Vær snill med mora di, hun pressa deg jo ut. Og betalt det meste opp igjennom 18+ år. Ba dum, tss! Jeg skulle gjerne ledd om jeg ikke hadde vært så utrolig forbanna. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ba dum, tss! Jeg skulle gjerne ledd om jeg ikke hadde vært så utrolig forbanna. Buuhuu Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Huff, har ikke peiling på om kvelden kommer til å gå bra eller ikke. Digger ikke at masse randoms tror jeg skal ha fest. Får krysse fingrene og satse på det beste. Godt nyttår folkens! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 hva som gjør meg trist/irritert. en kamerat av meg mistet sin nyfødte under fødselen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Meg selv! Har avslått 2 fester for å kunne sitte for meg selv og surmule. Jeg er ikke sur fordi jeg ikke gikk, men fordi jeg ikke vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg