Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Å heeeerlighet jeg irriterer meg så grenseløst over kassamedarbeidere i butikken som bestemmer seg for at kassa skal stenges uten å si ifra til oss andre som har stått i kø i over 10 minutter.

Jeg måtte så flytte meg til en annen kasse (stod i kasse 2 og flyttet meg til kasse 10) der jeg stod i 15 minutter og plutselig fikk beskjed om det samme. Alle bak personen som stod foran meg måtte gå til en annen kasse.

Jeg tror blikket jeg gav hu i kassa var nok til at jeg fikk lov til å bli med, men hun fikk høre det også da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte å kjøre vors med noen av de litt nærere vennene mine før nyttårsfest i morgen. Så klart klarer en av dem å spre det til hele byen, så nå får jeg spørsmål fra folk jeg ikke kjenner om jeg skal ha fest. Blir sikkert stress i morgen.

I tillegg ser det ut som det er dårlig med fester, så jeg vet ikke om jeg kommer meg ut at all. Fen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
da gutter skal vi plage jentene tilbake, å derfor bruker vi "Stå / heng" i statusen vår.

Har du stå sveis, eller henger håret bare rett ned

Ikke fortell noe til jentene. dette skal de få igjenn for! send dette videre til alle gutter på din chatliste

Gud hvor flott det er å bli spammet på Facebook. Herregud.

Lenke til kommentar
da gutter skal vi plage jentene tilbake, å derfor bruker vi "Stå / heng" i statusen vår.

Har du stå sveis, eller henger håret bare rett ned

Ikke fortell noe til jentene. dette skal de få igjenn for! send dette videre til alle gutter på din chatliste

Gud hvor flott det er å bli spammet på Facebook. Herregud.

Hmm, virker ikke som du har noe i mot det på facebook i all fall, for du skrev visst "Stå" ?

Edit: Eller misforsto jeg?

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...