Demonfudge Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Å heeeerlighet jeg irriterer meg så grenseløst over kassamedarbeidere i butikken som bestemmer seg for at kassa skal stenges uten å si ifra til oss andre som har stått i kø i over 10 minutter. Jeg måtte så flytte meg til en annen kasse (stod i kasse 2 og flyttet meg til kasse 10) der jeg stod i 15 minutter og plutselig fikk beskjed om det samme. Alle bak personen som stod foran meg måtte gå til en annen kasse. Jeg tror blikket jeg gav hu i kassa var nok til at jeg fikk lov til å bli med, men hun fikk høre det også da. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Irriterer meg over de fargegreiene på facebook. Hva betyr det??? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) What. Man tar jo unna køen før man stenger kassa. Edit: Jeg ergrer meg forøvrig over at jeg har papirkutt UNDER neglen. Og at den nye dama til eksen er pen og tynn og hyggelig og har kul jobb. Endret 30. desember 2009 av Lemon Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Irriterer meg over de fargegreiene på facebook. Hva betyr det??? Hos meg skriver folk forskjellige farger i statusene sine. Skjønner ingenting. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 For å spolere jentene sin plan er det Fargen på undertøyet eller bh. Planen dems er å gjøre oss nysgjerrige Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 For å spolere jentene sin plan er det Fargen på undertøyet eller bh. Planen dems er å gjøre oss nysgjerrige Merkelig at alle gjør det da -- hvem var det som startet det, mon tro.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Rimelig teit ja. Meningløst og... herre.. jeg driter vel i hvordan BH og undertøy dere har.. KOM OG VIS meg isteden.. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 De følte seg vel sikkert lure da Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 For min del kan de spare meg for det makkverket. Kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Tenkte å kjøre vors med noen av de litt nærere vennene mine før nyttårsfest i morgen. Så klart klarer en av dem å spre det til hele byen, så nå får jeg spørsmål fra folk jeg ikke kjenner om jeg skal ha fest. Blir sikkert stress i morgen. I tillegg ser det ut som det er dårlig med fester, så jeg vet ikke om jeg kommer meg ut at all. Fen. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Da er det viktig å gi klar beskjed til alle om at de skal dra seg pokkerivold. Blir jævlig irritert selv når folk tar seg slike friheter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 da gutter skal vi plage jentene tilbake, å derfor bruker vi "Stå / heng" i statusen vår.Har du stå sveis, eller henger håret bare rett ned Ikke fortell noe til jentene. dette skal de få igjenn for! send dette videre til alle gutter på din chatliste Gud hvor flott det er å bli spammet på Facebook. Herregud. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Tøvete julemeldinger og nyttårsmeldinger. "God jul og godt nyttår!" holder i massevis. Unødvendig: "HEY supergutt jeg sender deg denne meldingen fordi du er en av de 10 råeste i vennegjengen bla bla bla! send den videre og BLA BLA" NEI! Jeg nekter. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) da gutter skal vi plage jentene tilbake, å derfor bruker vi "Stå / heng" i statusen vår.Har du stå sveis, eller henger håret bare rett ned Ikke fortell noe til jentene. dette skal de få igjenn for! send dette videre til alle gutter på din chatliste Gud hvor flott det er å bli spammet på Facebook. Herregud. Hmm, virker ikke som du har noe i mot det på facebook i all fall, for du skrev visst "Stå" ? Edit: Eller misforsto jeg? Endret 31. desember 2009 av Applebee Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Å få E-Cards. Er det 2003 eller?!?! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg irriterer meg grønn over folk som skal logge av MSN/facebook chat midt under en samtale, uten å si hadet, eller komme med en avsluttende setning. (Brudd på internettforbindelsen teller selvfølgelig ikke) Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 enig med MartinF, men opplever det mye på facebook, folk stikker i 5 min så sier de, glemte at chatten går bort når jeg går på en anna side, irriterende... gjort det en del selv da, må jeg innrømme Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Må telle varer igjen i morgon. Jippi. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Sove tre timer før jobb å våkne med migrene. Er ikke så begeistret for livet akkurat nå. * Etter Scrubs, grandi og kald cola føler jeg meg en smule bedre Endret 31. desember 2009 av Snublefot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg