Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over folk som ikke godtar at det faktisk er mulig å ha et godt forhold til forreldrene sine. Jeg syntes det faktisk var jævlig hyggelig å stikke å se Avatar med fattern i går. Men selvfølgelig, jeg drar jo ikke med meg fattern når jeg skal ut med vennegjengen, hvor tafatt tror folk jeg er? Det er faktisk mulig å ha det litt gøy med forreldrene sine iblant.

Lenke til kommentar

At muttern ikke får jobbpc'n hennes til å fungere her hjemme. IT fyrene på jobben hennes har tatt den med seg hjem til seg selv og der fungerte alle programmer som de skulle, men her vil den ikke la seg koble opp mot serverne på jobben. Det fungerer visst "alle" andre steder.

Og hvem går det utover? Jo meg. Det værste er at hu tenner noe så j*vlig når noe ikke fungerer og tålmodighet finnes ikke. Så hu kommer med masse konspirasjoner om hva som kan være galt eller ikke osv...

Jeg har tilogmed pratet med IT fyrene om hva som kan være galt, men de sier bare at det er noen innstillinger med modemet, men hva vet ikke dem engang. Ikke engang hvilke porter programmene bruker.

VPN klienten kobler seg opp og tilsynelatende fungerer som den skal, men programmet hun bruker sier at "den eksterne serveren ikke er en godkjent TCP/IP vert" eller noe i den duren.

Nei det skal ikke være lett.

Endret av W202
Lenke til kommentar
Har nettopp funnet ut hvem som nå har iPod Touch-en min, og får den tilbake ved skolestart.

Det som irriterer er at det er en av mine gode venner som tok den. Ikke så god nå lenger for å si det sånn. Heldigvis ved kjøp av Touch-en inngraverte jeg bakpå iPod-en med "Jeg tilhører Kristian *etternavn*". En av mine bestevenner hadde da vært med tyven av iPod-en, og hadde sett at det sto bakpå. Tyven hadde også prøvd og skrape bort inngraveringen med noe skarpt.

Finns nesten ikke folk med respekt for andres eiendeler lenger.

Bare dårlig nytt i kveld :\

En snøhule som jeg og min lillebror har brukt over 10 timer på er nå ødelagt av to drittunger på 3 og 5 år. Gikk bort og sa i fra til dem, men var forsent. De har visst hoppa, trampa, og sparka snøhula så det har rast. Føler meg så dårlig i tillegg da jeg fant lillebroren min gråtende på rommet sitt. Eneste han har stått opp for disse dagene er for å bygge på snøhula... :thumbdown:

This.

Irriterer meg over Postens Sporingssystem. F5 F5 F5 F5 F5 F5

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som dømmer personer etter èn handling, og ikke "helhet".

Så hvis jeg f.eks EN gang, sier noe om meg selv som kan virke BITTELITT skrytete, så er jeg plutselig en selvskryter som skryter av seg selv konstant. Bare fordi jeg gjorde det denne ENE gangen! At enkelte ikke klarer å veie det opp mot hvordan jeg er til vanlig, og faktisk ser at jeg ikke er sånn.

Og baksnakking, det er det verste jeg vet om.

Har baksnakket masse folk før, men nå har jeg tatt helt avstand fra det.

Det er så dårlig og feigt gjort.

Det er noe annet å baksnakke folk man misliker da, for da kan man diskutere litt og vite hvor man faktisk har personen, om man har samme intrykk, og faktisk har en grunn til å mislike personen.

Men å baksnakke venner og folk man er med til daglig er helt bak mål.

Og jeg ble irritert når jeg kom inn på polet i dag.

Trenger vi egentlig slik kunstig stimuli?

Samme med fyrverkeri. Er vi virkelig så enkle at vi blir underholdt av farger og smell?

Det er så mye vi kunne fjernet, og heller brukt ressurser på helt andre områder.

Og når man prøver å gjøre en innsats for miljøet, men blir dratt ned av andre mennesker.

F.eks de sier at det er uhørt å ikke kjøre bil og slikt for å spare miljøet.

Det er jo mitt valg ffs. Foreldre(merk: sviiigerforeldre) osv skal alltid prakke på folk ting som de mener er nødvendig.

Tror faen meg de har noe peiling på hva som er best for de som er yngre, man klarer seg helt fint uten bil.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Jeg begynner å irritere meg over ei som hele tiden skal fortelle hvor søt og fantastisk (og andre ting) kjæresten hennes er på nettby. Greit nok at hun har en kjæreste hun er glad i og at hun vil dele det og andre intime detaljer med resten av verden, men det holder å si det én gang. Hun behøver ikke å skrive dagbokinnlegg hver dag og oppdatere statusen hvert tiende minutt utelukkende for å fortelle om kjæresten.

Du kan jo velge å filtrere bort dagboksinnleggene hennes og slikt om ikke alt.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over folk som ikke godtar at det faktisk er mulig å ha et godt forhold til forreldrene sine. Jeg syntes det faktisk var jævlig hyggelig å stikke å se Avatar med fattern i går. Men selvfølgelig, jeg drar jo ikke med meg fattern når jeg skal ut med vennegjengen, hvor tafatt tror folk jeg er? Det er faktisk mulig å ha det litt gøy med forreldrene sine iblant.

Sikkert andre også som kunne tenkt seg å gjøre det samme, men som ikke tør pga hva andre måtte si eller mene. Synes du kan være stolt over å at du ikke lar andre styre deg.

Lenke til kommentar

at fyrverkeiene SUGER i år.. det er faen meg det dølleste noen gang ..... happy springen kunne ikke sprengt et papirlomme tørkle !... faen meg til drit i år... jeg er irriter på de jevelene som ødelagte for hele norge !.... faen det kalles sunn fornuft ! ........ hrrrrrmmmmfs

Lenke til kommentar
Rundt 10 minus her i dag og frontruta på bilen frøys mer og mer på vei til jobb. Såg jo ingenting til slutt.

Her var det rundt 13-14 minusgrader, beinkaldt.

Her var det tjue. :fun: Glad jeg fikk den anorakken jeg ønska meg til jul, for å si det sånn.

Enig!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...