medlem-173043 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 BMW er jo det morsomte å kjøre nå på vinteren. neei, volvo Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 +1 AMAZON! En kompis har en, mangler bare å få på eksosanlegget og justere forgasserne, så er det ut og drifte! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Deilig. Har det selv. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 en må jo ha bakhjuls når det er vinter Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Og nesten ingen pigger. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 synd det er 3år til jeg kan kjøre -.- Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Har nettopp funnet ut hvem som nå har iPod Touch-en min, og får den tilbake ved skolestart. Det som irriterer er at det er en av mine gode venner som tok den. Ikke så god nå lenger for å si det sånn. Heldigvis ved kjøp av Touch-en inngraverte jeg bakpå iPod-en med "Jeg tilhører Kristian *etternavn*". En av mine bestevenner hadde da vært med tyven av iPod-en, og hadde sett at det sto bakpå. Tyven hadde også prøvd og skrape bort inngraveringen med noe skarpt. Finns nesten ikke folk med respekt for andres eiendeler lenger. Bare dårlig nytt i kveld :\ En snøhule som jeg og min lillebror har brukt over 10 timer på er nå ødelagt av to drittunger på 3 og 5 år. Gikk bort og sa i fra til dem, men var forsent. De har visst hoppa, trampa, og sparka snøhula så det har rast. Føler meg så dårlig i tillegg da jeg fant lillebroren min gråtende på rommet sitt. Eneste han har stått opp for disse dagene er for å bygge på snøhula... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Noen har byttet språk på mobilen min til tysk... Jeg kan ikke tysk! Was? Sprechen Sie nicht deutch? Jeg begynner å irritere meg over ei som hele tiden skal fortelle hvor søt og fantastisk (og andre ting) kjæresten hennes er på nettby. Greit nok at hun har en kjæreste hun er glad i og at hun vil dele det og andre intime detaljer med resten av verden, men det holder å si det én gang. Hun behøver ikke å skrive dagbokinnlegg hver dag og oppdatere statusen hvert tiende minutt utelukkende for å fortelle om kjæresten. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg er deprimert av en grunn... Det er irriterende. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 At jeg skulle på hyttetur fra 30. des - 2. januar, men kompisen min som har hytta + dama hans har fått omgangssjuka i dag Enda værre at jeg har handla inn drekkevarer, mat og tobakk for over 2000 kr for den turen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Ser på tsunaien på tv3. fyfaen jævlig mange dumme folk er spesielt turistene. står bare der og ser bølgene kommer imot. haha er nesten sånn at de fortjente å daue.. Endret 29. desember 2009 av laffe Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ser på tsunaien på tv3. fyfaen jævlig mange dumme folk er spesielt turistene. står bare der og ser bølgene kommer imot. haha er nesten sånn at de fortjente å daue.. Det er jævla lett for deg å si, man ante ikke at det var en tsunami før bølgen traff land. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Noen har byttet språk på mobilen min til tysk... Jeg kan ikke tysk! Was? Sprechen Sie nicht deutch? Jeg begynner å irritere meg over ei som hele tiden skal fortelle hvor søt og fantastisk (og andre ting) kjæresten hennes er på nettby. Greit nok at hun har en kjæreste hun er glad i og at hun vil dele det og andre intime detaljer med resten av verden, men det holder å si det én gang. Hun behøver ikke å skrive dagbokinnlegg hver dag og oppdatere statusen hvert tiende minutt utelukkende for å fortelle om kjæresten. Jeg oppfordrer deg til å slette deg fra nettby, du vil ikke angre. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Å stå midt oppi det hele er så surrealistisk at det ikke kan beskrives, spesielt når man den gang ikke hadde anelse om hva en tsunami er. Noe av det verste var når jeg ringte hjem til forelderene mine og skrek til dem at jeg skulle dø. Har heldigvis klart å legge det hele bak meg i dag. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Har nettopp funnet ut hvem som nå har iPod Touch-en min, og får den tilbake ved skolestart. Det som irriterer er at det er en av mine gode venner som tok den. Ikke så god nå lenger for å si det sånn. Heldigvis ved kjøp av Touch-en inngraverte jeg bakpå iPod-en med "Jeg tilhører Kristian *etternavn*". En av mine bestevenner hadde da vært med tyven av iPod-en, og hadde sett at det sto bakpå. Tyven hadde også prøvd og skrape bort inngraveringen med noe skarpt. Finns nesten ikke folk med respekt for andres eiendeler lenger. Bare dårlig nytt i kveld :\ En snøhule som jeg og min lillebror har brukt over 10 timer på er nå ødelagt av to drittunger på 3 og 5 år. Gikk bort og sa i fra til dem, men var forsent. De har visst hoppa, trampa, og sparka snøhula så det har rast. Føler meg så dårlig i tillegg da jeg fant lillebroren min gråtende på rommet sitt. Eneste han har stått opp for disse dagene er for å bygge på snøhula... Gah, nå ble jeg irritert og. Endret 29. desember 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ser på tsunaien på tv3. fyfaen jævlig mange dumme folk er spesielt turistene. står bare der og ser bølgene kommer imot. haha er nesten sånn at de fortjente å daue.. Så de fortjener å dø fordi de ikke forsto alvoret i en situasjon? De aller fleste skjønte ikke at dette var ille før bølgen traff dem. Jævlig respektløst Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg reddet livet til en fyr som trodde han skulle dø da han ble tatt av en bølge som var mindre enn to meter høy. Jeg begynner å irritere meg over ei som hele tiden skal fortelle hvor søt og fantastisk (og andre ting) kjæresten hennes er på nettby. Greit nok at hun har en kjæreste hun er glad i og at hun vil dele det og andre intime detaljer med resten av verden, men det holder å si det én gang. Hun behøver ikke å skrive dagbokinnlegg hver dag og oppdatere statusen hvert tiende minutt utelukkende for å fortelle om kjæresten. Jeg oppfordrer deg til å slette deg fra nettby, du vil ikke angre. Jeg synes det er unødvendig å legge ut om seg selv og privatlivet sitt på nettet, så jeg bruker nettby utelukkende for å ha kontakt med alle vennene mine. Det var ikke mitt valg, men det er nettby alle her i byen bruker for å spre beskjeder, så jeg ble nødt til å registrere meg der i høst for å ikke havne utenfor det sosiale. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Folk på Facebook som leker "untouchable" og er veldig private. Ok er noen år siden jeg kjente deg, so what... *slette request* Endret 30. desember 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg