WarpX Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Her blar man opp for en flunkende ny laptop, venter siden den 22.des. Får den i posten... DØD PIXEL FOR HELVETTE!! Hmm kanskje jeg skulle handle min på Elkjip likevel, da er det bare å levere den tilbake igjen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Måten man kommer inn på multiplayer i GTA IV. Via mobilen i spillet? Wtf... Idiotisk at man må starte singleplayer først, så multiplayer. Endret 29. desember 2009 av bollerbrus Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) faen ass....skulle se på valp i morgen også skriver de mail på denne tiden av døgnet at det ikke passer i morgen forde den andre hunden skal føde...aaaaaaarg... Her i gården har vi hatt tolv valpekull nå, senest i høst, og det er ikke så lett å vite slike ting. Hunder er akkurat som mennesker, man kan ikke sette ett bestemt tidspunkt for når de skal føde. Derfor er de nødt til å sende mailen nå, for det er nå hunden må føde. De skulle vel ikke ventet til imorgen tidlig? Jeg kan love deg at ingenting går på skinner for dem som har valper i huset, det er mye å tenke på, spesielt hvis man har valpekjøpere fra hele landet. nei men det er jævlig irriterende å ta seg fri å vite det noen timer før bare . gått rundt å gleda seg i 4 uker også få den skuffelse. de burde legge litt opp tilpassing når de først skal ha to kull Endret 29. desember 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Minibanken. Man må trekke kortet for og komme inn en skyvedør til selve minibanken. Men ser ikkje ut til at den leseren funker så nå får ingen bruke den ene minibanken som er her i distriktet -.- Endret 29. desember 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Jula-folk. "Julagave," "julaferie," "1.juladag." Osv, Osv. En annen ting som irriterer, er folk som kommer inn i en deppetråd og langer ut om hvor fint de har det. For eksempel i en tråd om at en person er ensom og alene, så er det alltid en eller to tomskaller som skal fortelle om at de har dame/type og at de har så det bra. Hva faen? Åssen skal det hjelpe trådstarter? Det legger jo bare på problemet. Endret 29. desember 2009 av Dragen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Her i gården har vi hatt tolv valpekull nå, senest i høst, og det er ikke så lett å vite slike ting. Hunder er akkurat som mennesker, man kan ikke sette ett bestemt tidspunkt for når de skal føde. Derfor er de nødt til å sende mailen nå, for det er nå hunden må føde. De skulle vel ikke ventet til imorgen tidlig? Jeg kan love deg at ingenting går på skinner for dem som har valper i huset, det er mye å tenke på, spesielt hvis man har valpekjøpere fra hele landet. nei men det er jævlig irriterende å ta seg fri å vite det noen timer før bare . gått rundt å gleda seg i 4 uker også få den skuffelse. de burde legge litt opp tilpassing når de først skal ha to kull De prøver sikkert så godt de kan å finne avtaletider som passer dem og alle valpekjøperne, men av og til dukker det opp noe uventet. Det bør man være forberedt på når man skal ha hund. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Men er det ikke sånn at tisper foretrekker å være alene når de føder? Jeg ser ikke helt problemet med at en kjøper kommer og ser på en valp som allerede er der, mens tispa presser ut enda et kull i et annet rom. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Nå tror jeg ikke at det er den samme bikkja som føder begge kullene, men tisper er veldig engstelige og beskyttende overfor valpene sine. Den må få være rett over dem hele tida og i nærheten av eieren, i hvert fall når det kommer fremmede inn i huset. Og når valpene er veldig små har de behov for at mora er der når de skal spise eller drite. Det er ikke bare å skyve bikkja inn på et annet rom så lenge. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 når dyr skal føde er det viktig at noen menesker er der i tilfelle noe går galt. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Ja, det stemmer. Man har ikke tid til å passe på det andre valpekullet og svare på spørsmål fra valpekjøperne mens den andre bikkja føder. Og bikkja blir livredd hvis det er fremmede i nærheten når den føder. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Jula-folk."Julagave," "julaferie," "1.juladag." Osv, Osv. En annen ting som irriterer, er folk som kommer inn i en deppetråd og langer ut om hvor fint de har det. For eksempel i en tråd om at en person er ensom og alene, så er det alltid en eller to tomskaller som skal fortelle om at de har dame/type og at de har så det bra. Hva faen? Åssen skal det hjelpe trådstarter? Det legger jo bare på problemet. Da irriterer eg deg med jula praten Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 En annen ting som irriterer, er folk som kommer inn i en deppetråd og langer ut om hvor fint de har det. For eksempel i en tråd om at en person er ensom og alene, så er det alltid en eller to tomskaller som skal fortelle om at de har dame/type og at de har så det bra. Hva faen? Åssen skal det hjelpe trådstarter? Det legger jo bare på problemet. Eller når svaret er noe teit som 'få deg kjæreste' eller 'få deg venner'. Duuuuh. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 BMW'en begynte å kødde noe jævlig og endte på verksted. Fikk i det minste en lånebil slik at jeg kommer meg rundt, en Ford Fiesta. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 BMW'en begynte å kødde noe jævlig og endte på verksted. Fikk i det minste en lånebil slik at jeg kommer meg rundt, en Ford Fiesta. må jo ikke kjøpe BMW! bare feil med dem Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 BMW er jo det morsomte å kjøre nå på vinteren. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Hadde den kleineste samtalen om alkohol med faren min akkurat. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Ens ærend til Dressmann for å finne ut at de stenger kl. 15! ARGH! Lever de i fortiden enda? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Har nettopp funnet ut hvem som nå har iPod Touch-en min, og får den tilbake ved skolestart. Det som irriterer er at det er en av mine gode venner som tok den. Ikke så god nå lenger for å si det sånn. Heldigvis ved kjøp av Touch-en inngraverte jeg bakpå iPod-en med "Jeg tilhører Kristian *etternavn*". En av mine bestevenner hadde da vært med tyven av iPod-en, og hadde sett at det sto bakpå. Tyven hadde også prøvd og skrape bort inngraveringen med noe skarpt. Finns nesten ikke folk med respekt for andres eiendeler lenger. Endret 29. desember 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 BMW er jo det morsomte å kjøre nå på vinteren. Morsomst som i utrygt, uforutsigbart og ustabilt. Lenke til kommentar
dragoon321 Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Noen har byttet språk på mobilen min til tysk... Jeg kan ikke tysk! Endret 29. desember 2009 av dragoon321 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg