Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At min kjære mor ikke klarer å slutte når hun først har hissa seg opp over noe.

"Du lovte jo at du skulle ta ut søpla!" (i en unødvendig sint tone)

"Oi, okei, skal ta det nå."

"Du skulle jo tatt det for en time siden!"

"Ja, jeg veit det, jeg tar det nå, sorry."

"Det er for dårlig!"

"Det er dessverre ikke noe jeg får gjort noe med, men du ser jo at jeg tar det nå."

"Det er lett for deg å si, du lovte jo å ta det for en time siden!"

"JEG HAR TATT POENGET, OG JEG GÅR MED DET NÅ."

"Kan du ikke bare av og til gjøre noe NÅR du blir bedt om det?"

Osv.

Når jeg prøver å få henne til å skjønne at jeg faktisk har oppfatta det hun klager på og gjør noe med det, svarer hun bare "Jeg må jo få lov til å si det!". JA, men jeg er faktisk ikke tungnem. Jeg tar det etter første kommentar. Jeeeeebus.

Lenke til kommentar
Haha. Som når folk kjem inn på butikken og seier "Jobbar du her du, altså?". Nei, eg liker berre å stå i kafeen i tilfeldige butikkar medan eg har på meg forkle og steiker vafler. Så unødvendig. Det må no finnast betre måtar å starte ein samtale på.

Hahaha, elsker slik ironi :D

Slik er det kvar einaste dag når eg snakkar med min far.

(eg står der og skjerer opp skiver, me ketchupen og osten på benken)

"skal du lage ostesmørbrød sverre?"

"neida, eg tok berre ut osten fordi den gjer seg så fint som pynt"

Eller når han kjem inn og ser eg held på med fallout 3.

"sitte du og spela?"

"neida, eg står og dansar, ser ikkje du det?"

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
faen ass....skulle se på valp i morgen også skriver de mail på denne tiden av døgnet at det ikke passer i morgen forde den andre hunden skal føde...aaaaaaarg...

Her i gården har vi hatt tolv valpekull nå, senest i høst, og det er ikke så lett å vite slike ting. Hunder er akkurat som mennesker, man kan ikke sette ett bestemt tidspunkt for når de skal føde. Derfor er de nødt til å sende mailen nå, for det er nå hunden må føde. De skulle vel ikke ventet til imorgen tidlig? Jeg kan love deg at ingenting går på skinner for dem som har valper i huset, det er mye å tenke på, spesielt hvis man har valpekjøpere fra hele landet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...