Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Irriterende at det ikke går nattbuss fra Trondhjem til Orkanger i natt, og at så mange har blitt forkjøla og kan ikke ut. Bullcrap, late jævler. Jeg vil feste med venner, ikke med folk jeg ikke liker -_- Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Coca Cola Christmas – Holidays are coming! - Coca-cola 27 000 ganger. Er du sjuk, mann? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Jepp. Og det der er på 24 dager Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Haha, sjukt! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Er i Bergen i julen. Og her har de selvfølgelig ikke Canal+, sa da blir det Liverpool-kamp på en dårlig stream. Lenke til kommentar
BathildaBagshot Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg irriterer meg grenseløst over at mannen til min stesøster sitter ved siden av drittungen sin mens ungen søler brus på mannen min og faren ikke gjør noe med saken men overlater til mannen min å tørke opp. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Drama irriterer meg, og hvertfall når jeg midt oppe i alt ... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Det irriterer meg at jeg ikke finner drivreim til pappas gamle platespiller... Lenke til kommentar
livingman Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 at jeg har splitter nye alpin ski som bare står i hjørnet og gliser til meg siden det ikke har åpnet noen skikkelige trekk enda ( med skikkelige mener jeg stolheiser ,, T-trekk er bare annoying. de stopper konstant, de er treige, du blir fortere utslit + den konstante belastningen på beina som gjøre at det verker i beina helt til all følelsen forsvinner for resten av dagen. T-trekk er bare crap Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 T-trekk er bare annoying. de stopper konstant, de er treige, du blir fortere utslit + den konstante belastningen på beina som gjøre at det verker i beina helt til all følelsen forsvinner for resten av dagen. T-trekk er bare crap Da kan du like gjerne droppe å være i bakken. Du er sær. Jeg irriterer meg over at matbutikkene er stengt til fjerde dag jul! Var i USA i fjor, og er vandt til at noen butikker er åpne 24/7. Ikke at det er så veldig viktig da, men litt irriterende. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Wrestling. Og at alle skal syns det er så fantastisk. S sier: åja ser wrestling ej so d ekje ALLT ej fe me mej the rock tape triple h han eige alle han e best no he han slått ut 1 person å no eige han na the rock S sier: the rock suge... curt angle suge meir S sier: kor masse botox du trur han dere the rock he i fjese? ej HATA the rock no vann han berre forde han triple h va uheldi å slo ne kona forde han curt angle flytta sej når han skolle kjyle na ned Så klagar han fordi eg ikkje pratar, eg svarar ikkje med ein eller annan unødvendig smiley på tytinga. Endret 27. desember 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
livingman Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 stolheisen er bare best. det er ingen irriterende vente tider, løypene er som regel tom for de som går i zikk zakk mønster fra ene siden til andre siden hele veien ned, du får jevlige pauser noe som forhindrer verk i beina, og du kan jo bare ha med deg en sekk med niste og spise på veien opp så slipper du og håpe at det er ledig plass i varme stuen og dermed kan du stå på ski non stop hele dagen Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 *Snip* Blokker? Anyways, folk som tror at siden de gjør ditt og datt, har de veldig mye mer peiling på ditt og datt. I realiteten kan de ikke en dritt. Lenke til kommentar
kongen85 Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 det som irriterer meg mest er når jeg er kommet meg godt i gang med bf2 å fådt mye poeng å sånt så plutselig detter nettet ut. arrgh blir så sint når det skjer!=/ Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Når nettet forsvinner er som helvete, ti mandager på engang, 15 mattetimer på engang også videre. Kort sagt et helvete, og fryktelig irriterende. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Folk som ringer og legger på så fort man sier hallo uten å selv gi en lyd fra seg. Antageligvis tyver som ønsker å kontrollere om man er hjemme eller ikke. Skattelistene har blitt et flott verktøy for innbruddstyver i søken etter potensielle mål. Der blir de forsynt med inntekt, navn og adresse etter noen få tastetrykk. Lenge leve skattelister eller hva? men hvorfor skal de ringe deg når du lever på trygd? lol! nice one Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Quiz uten fasit, kun antall rette. Why even bother? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 lol! nice one Jeg er ikke trygda, dette er bare noe oppdiktet av Duffo. Om du leser min respons så vil du forstå situasjonen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 At jeg for faen ikke kommer inn på Adultsiden på ebay. Jeg verifiserer jo! Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 lol! nice one Jeg er ikke trygda, dette er bare noe oppdiktet av Duffo. Om du leser min respons så vil du forstå situasjonen. Jeg leste din repsons og jeg forstår situasjonen. Jeg må si jeg er en ganske god dikter, har jo lært av den beste, edvard grieg <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg