kallepetrus Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Hater når jeg glemmer et ord på norsk men husker hva det er på engelsk eller omvendt, kan tenke på det i flere minutter før ejg enten gir opp eller kommer på det.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 http://www.tritrans.net/ Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 At det eneste spillet jeg ønsket meg til jul fikk jeg til feil konsoll å får ikke byttet det før mandag. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Hater når jeg glemmer et ord på norsk men husker hva det er på engelsk eller omvendt, kan tenke på det i flere minutter før ejg enten gir opp eller kommer på det.. Akkurat det samme skjer på meg, irriterende! Irriterer meg at katten min tror høyre foten min er en katt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 At jeg er blakk og sulten. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 At jeg ikke har fått løst problemt mitt! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Folk som ringer og legger på så fort man sier hallo uten å selv gi en lyd fra seg. Antageligvis tyver som ønsker å kontrollere om man er hjemme eller ikke. Skattelistene har blitt et flott verktøy for innbruddstyver i søken etter potensielle mål. Der blir de forsynt med inntekt, navn og adresse etter noen få tastetrykk. Lenge leve skattelister eller hva? Endret 26. desember 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Ordet ''mere'' viss det i det hele tatt er et ord..Det er mere snø i dag. Kan du hente mere ved. Jeg blir gal, si mer!! det er vel værre ting og, men hørte det flere ganger i dag og det har satt seg litt på hjernen at jeg missliker det Se heller på din egen rettskrivning før du klager på andre. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) -Edit: Dårlig vits.. Endret 26. desember 2009 av Nymph Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Hai, endre innlegg jeg svarer på er juks! Endret 26. desember 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Fotball irriterer meg. Endret 26. desember 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Tsk, tsk, lille venn. Det heter "verre" Mer og mere er korrekt, akkurat som fler og flere. Irriterende nok. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Fler irriterer meg mere enn mere... Endret 26. desember 2009 av EMS15 Lenke til kommentar
Lenne Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg virkelig hater når folk forteller meg hvordan jeg har det. Særlig når de ikke engang har snakket med meg på flere år. Ved et besøk på knapt en uke, en gang i året, skal de vite hvordan du har det og hva du har opplevd? .... Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Irriterer meg grenseløst over at det er umulig å få tak i Radeon HD 5870 og 5850. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 munn sår i underleppa...irriterende Lenke til kommentar
Reltih Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 munn sår i underleppa...irriterende Kunne vært verre. Kunne vært i skamleppen Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Folk som ringer og legger på så fort man sier hallo uten å selv gi en lyd fra seg. Antageligvis tyver som ønsker å kontrollere om man er hjemme eller ikke. Skattelistene har blitt et flott verktøy for innbruddstyver i søken etter potensielle mål. Der blir de forsynt med inntekt, navn og adresse etter noen få tastetrykk. Lenge leve skattelister eller hva? men hvorfor skal de ringe deg når du lever på trygd? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Hvor får du den infoen fra forresten at jeg er trygda, for det er jeg ikke, da har du hacket feil maskin. Jeg er bare en student, så det er mine foreldre de vil ha tak i etter å ha studert skattelistene. Jeg er hjemme siden det er juleferie og da må jeg ta noen av de telefonene der folk legger på så fort man svarer. Endret 26. desember 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 kødda bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg