Karlson Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) OnePiece er jo slaskeplagg til tusen. ser bare dumt ut når folk bruker det Fixed Care, så lenge ingen ser deg. Mener du kanskje jenter bør bruke sminke, selv når ingen skal se dem? OT: "Likestillingen" i Norge irriterer meg. Endret 25. desember 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 OnePiece på gutter irriterer meg Hehe, jeg scrollet bare ned til frontlommene først og tenkte at den hettegenseren så da helt ok ut. Så scrollet jeg videre og ... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 faen jeg blir så irritert på ei på ett annet forum som krittiserer meg forde hun mener 3000 kr er for mye å bruke på nøvendig utstyr på en valp som jeg skal få. hun mener heller at tantebarna jeg ikke kjenner en gang skulle fått større gave en 350kr....å HUN skal bli mor? barnet kommer til å bli så materalistisk hvis hun fortsetter med den innstillingen der.... Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 OnePiece er jo slaskeplagg til tusen. ser bare dumt ut når folk bruker det Fixed OT: "Likestillingen" i Norge irriterer meg. Jeg vet, det der har da absolutt ingenting med likestilling å gjøre i det hele tatt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Brent tunge. Varm sjokolade kan være djevelens verk til tider. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Irriterer meg at jeg plutselig har fått vondt i venstre kjeveben. Forstår ikke hvorfor - skjedde ut i fra det blå. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Brent tunge. Varm sjokolade kan være djevelens verk til tider. Enig! Ødelegger smaksløkene resten av dagen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Brent tunge. Varm sjokolade kan være djevelens verk til tider. Enig! Ødelegger smaksløkene resten av dagen. Drakk bare et par slurker, og likevel. Nå må jeg legge tungen på hyllen for dagen. Søren. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Nå er det så sent på dagen at det ikke gjør så mye, da. Hvor mye mer tenkte du å smake på før du legger deg? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Så gikk jeg ut for å kjøre hjemover. Det har snødd som faen her, og det var selvsagt ikke brøytet den veien jeg skulle. Prøvde meg på en annen veg som går gjennom skauen, der var det brøyta og fint og flott, men jøss - plutselig stopper brøytinga. Nice. Jeg måtte snu midt i vegen, og kjøre tilbake. Driiiit. Elleville dager. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Ordet ''mere'' viss det i det hele tatt er et ord.. Det er mere snø i dag. Kan du hente mere ved. Jeg blir gal, si mer!! Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Ordet ''mere'' viss det i det hele tatt er et ord..Det er mere snø i dag. Kan du hente mere ved. Jeg blir gal, si mer!! Hvis det irriterer deg, har du virkelig lite å klage over... Lenke til kommentar
Manken Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Enig der ass... Finnes vel ikke noe ord som heter "mere".. Irriterende... Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Hvis det irriterer deg, har du virkelig lite å klage over... det er vel værre ting og, men hørte det flere ganger i dag og det har satt seg litt på hjernen at jeg missliker det Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Gutter (jenter og forsåvidt) som bruker OnePiece, ute blant folk. Sikkert grei nok å gå hjemme med på en søndag, men å gå rundt i byen med det... Jeg så en gutt med lyseblå OnePiece her om dagen, jeg var sikker på at det var noe sånn Teletubbie-kostyme først. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Enig der ass... Finnes vel ikke noe ord som heter "mere".. Jo, det gjør det, ass. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Alt pratet og whinen om onepiece her inne. DJIIZ. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Alt pratet og whinen om onepiece her inne. DJIIZ. At du ikke forstår at dette er en klagemur. Jeg har sett verre sutring enn dette. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Brent tunge. Varm sjokolade kan være djevelens verk til tider. Skjer meg hele tiden Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2009 Når en møter folk en vet en har sett før, men kan søren ikke finne ut hvor. Det er irriterende det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg