€uropa Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Slik er det absolutt ikke. Ungdomstida er hva du selv gjør den til. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Vær slik som meg, drit i hva alle andre syntes. Funker fett det. Prøver så godt jeg kan men det som også er jentene, de er så jævla dumme at det går FAEN meg ikke ann Hvem vil egentlig bli sammen med en som har 1 i snitt. videre i livet vil den personen vaske toaletter på den samma skolen. Men det skjønner dem ikke nå, håper virklig det skjer med flere. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Vær slik som meg, drit i hva alle andre syntes. Funker fett det. Prøver så godt jeg kan men det som også er jentene, de er så jævla dumme at det går FAEN meg ikke ann Hvem vil egentlig bli sammen med en som har 1 i snitt. videre i livet vil den personen vaske toaletter på den samma skolen. Men det skjønner dem ikke nå, håper virklig det skjer med flere. Samma karakteren egentlig. Bare de er noen du trives med. Det at folk bare tenker på hvilket utsende jenter har, det er irriterende det. Gjelder forsåvidt begge veier. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Facebook har endret personvern innstillingene igjen. Ja, jeg er kanskje treig, men nå er alle venner tilgjengelig for andre venner, og alt jeg gjør kommer på veggen min. Så nå nytter det ikke å ha venner i grupper, f.eks jobb, skole, venner. Alle ser alt Tror jeg bare skal slette hele driten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 At det ikke var igjen flere lilla onepiecer så jeg får en som er halvt rosa og halvt lilla -_- Ja ja, bryr meg ikke så alt for mye, bare litt irriterende i går. Vokser vel på meg Lenke til kommentar
Manken Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 OnePiece på gutter irriterer meg Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Hva er OnePiece? Endret 25. desember 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 ... .. :!: Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Greit at folk vil skille seg ut men gardiner med glidelås på gutter er litt drøyt.. men noen jenter kan være søte med det, men ikke gå rundt i byen med onepiece!! kommer det 5 stykker kommer det minner om teletubbies i hodet mitt Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Ja, jeg så en gutt som hadde en sånn, helt rød, jeg trodde det var køddeklær, men det var det visst ikke Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Man kan vell ikke være seriøs å gå i slikt, unnskyld meg men seriøst? Ser jo ut som en forvokst baby Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Ser helt forjævligt ut det greiene der. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 OnePiece på gutter irriterer meg Enig. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Onepiece ser jo latterlig ut. Endret 25. desember 2009 av Applebee Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Faen skjæra som folk sløser i jula. Også slafser de når de spiser, og blil sure hvis jeg vil ha på TV-en (for å dekke over lydene litt). Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 OnePiece er jo slaskeplagg til tusen. Til innebruk er det knall, men ser bare dumt ut når folk bruker det utenfor huset. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Debra Morgan i Dexter... (Jennifer Carpenter) Takler henne bare ikke... Skriker hysterisk kvinnfolk. Blir irritert hver gang jeg ser serien. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 OnePiece er jo slaskeplagg til tusen. ser bare dumt ut når folk bruker det Fixed Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 OnePiece er jo slaskeplagg til tusen. Til innebruk er det knall, men ser bare dumt ut når folk bruker det utenfor huset. Agreed. Sett litt for mange mennesker i Stavanger og Trondhjem med det offentlig, og det er visst folk som bruker det på en av VGSene i Steinkjer også. *riste oppgitt på huet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg