Estella! Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 ikke en eneste person som har takka for gaven + unger får ALT for mye gaver Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Folk jeg kjenner som tror det er chill/fett/kult/i det hele tatt bra med MW2 på konsoll. + all oppmerksomheten rundt cod nå for tiden, CoD har vært bra i flere år nå. edt; nevnte jeg online Fps-spill på konsoll? Endret 24. desember 2009 av Sattern Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Vennene dine må være født godt inn på nittitallet. 94, det er jeg selv og men ville aldri kalt en plate for en cd uansett... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 At kassett spiller nummer 2 begynner og bli dårlig her. Faen at alle skal ryke da. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 At Roccat kone er fucka. Fekk ei splitter ny, fantastisk mus i julegåve. Men den funkar ikkje bra. Musa hoppar, og kan ikkje bevegast mot det nederste høgre hjørnet sakte. Og om eg prøvar å flytte den sidelengs. Den funkar såklart fantastisk når eg sletta heile ROCCAT mappa i programfiler Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 ikke en eneste person som har takka for gaven + unger får ALT for mye gaver unger og folk over 80. ungene er greit syns jeg, for de røsker opp papiret og ferdig med det, men de gamlingene klarer ikke dra av papiret engang! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Når folk qouter innlegget over. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Når folk qouter innlegget over. whaaat? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Razer lycosa klikka. Det panelet øverst går inn på windows media player heilt utan grunn. Eg er ikkje nær det. og det vil ikkje slutte. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Når folk qouter innlegget over. whaaat? Ja hehe Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Når jeg får venner på besøk og de ser lp-spilleren min så sier de ''Kan du ikke sette på en sånn gammal cd a ?''Det heter lp eller plate for faen!!!!! Takk Shit! Jeg iriterer meg når folk sier lp/lp-plate istedet for vinyl/plate/skive. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Når jeg får venner på besøk og de ser lp-spilleren min så sier de ''Kan du ikke sette på en sånn gammal cd a ?''Det heter lp eller plate for faen!!!!! Takk Shit! Jeg iriterer meg når folk sier lp/lp-plate istedet for vinyl/plate/skive. Damn! irriterer meg at folk sier lp-plate/skive/vinyl istede for CD Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Eregerte brystvorter er irriterende. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Venner av søsteren min som har lagt meg til på msn. De maser og maser, man kan ikke akkurat være frekk med dem heller siden de går i sjuende klasse Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 du kan jo blokke de ? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 See your point. Var ei veninne av lillebroren min som spurte etter msn-adressen min, så jeg spurte da "Hva skal du med den?".. Fikk til svar "Vet vel ikke jeg". You figure out the rest. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 du kan jo blokke de ? Jo sant nok det Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Ei jente i nabogata som har status på facebook med at hun og moren hadde konkurranse igår om hvem som var fyllest... dette er altså ei mindreårig jente... og i kommentarene har vi "oi, kul mor", "ja verdens beste". Mer trist enn irriterende Dette er også foreldre med høyere utdanning og greier, skulle tro de hadde noe oppe i hodet. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Ei jente i nabogata som har status på facebook med at hun og moren hadde konkurranse igår om hvem som var fyllest... dette er altså ei mindreårig jente... og i kommentarene har vi "oi, kul mor", "ja verdens beste". Mer trist enn irriterende Dette er også foreldre med høyere utdanning og greier, skulle tro de hadde noe oppe i hodet. Det er noe drit og være ungdom nå for tiden, fordi da må man jo være kul og drikke. ha bare masse merkeklær og få verdes beste karakterer. også det viktigste er å ha en gjeng som man går med, og hvis noe sier noe til deg så skal dem ha bank. Og da må du jo ha med gjengen din slik at det blir 5vs1. Gleder meg til jeg blir stor Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Vær slik som meg, drit i hva alle andre syntes. Funker fett det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg