Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg får venner på besøk og de ser lp-spilleren min så sier de ''Kan du ikke sette på en sånn gammal cd a ?''

Det heter lp eller plate for faen!!!!!

Takk :D

Shit!

Jeg iriterer meg når folk sier lp/lp-plate istedet for vinyl/plate/skive.

Damn! irriterer meg at folk sier lp-plate/skive/vinyl istede for CD :p

Lenke til kommentar

Ei jente i nabogata som har status på facebook med at hun og moren hadde konkurranse igår om hvem som var fyllest... dette er altså ei mindreårig jente... og i kommentarene har vi "oi, kul mor", "ja verdens beste". Mer trist enn irriterende :no: Dette er også foreldre med høyere utdanning og greier, skulle tro de hadde noe oppe i hodet.

Lenke til kommentar
Ei jente i nabogata som har status på facebook med at hun og moren hadde konkurranse igår om hvem som var fyllest... dette er altså ei mindreårig jente... og i kommentarene har vi "oi, kul mor", "ja verdens beste". Mer trist enn irriterende :no: Dette er også foreldre med høyere utdanning og greier, skulle tro de hadde noe oppe i hodet.

Det er noe drit og være ungdom nå for tiden, fordi da må man jo være kul og drikke. ha bare masse merkeklær og få verdes beste karakterer. også det viktigste er å ha en gjeng som man går med, og hvis noe sier noe til deg så skal dem ha bank. Og da må du jo ha med gjengen din slik at det blir 5vs1.

Gleder meg til jeg blir stor

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...