Smågal Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Tror jeg trosser sykdommen uansett på nyttårsaften. Hva er sjansen for at du ødelegger milten uansett. Var på fylla med kyssesyken for en uke siden uten at det skjedde noe. Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 At jeg har 0% julefølelse. Jeg og, det dreper meg innvendig. Jeg dreper deg innvendig! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Der røyk gavene dine i år. Lenke til kommentar
(PiD) EiRiCH Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Der røyk gavene dine i år. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!11! PLX 4GIEF? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det snør jo som faen ute. Og jeg har funnet fram den røde kondomdrakten! Nå er det juuuuul. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 At jeg har 0% julefølelse. Jeg og, det dreper meg innvendig. Jeg har også 0% julefølelse, men jeg gir faen. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Kom ut fra toalettet og der sitter min far med MIN bærbare pc... jeg hadde hele programlinjen full med kontakter jeg snakket med og ulike nettsider som var oppe... hvem gjør slikt? Men nå skulle han bare søke på nettet... Hvis du har windows: Windowsknapp + L før du går på dass Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 for en trist jul. måtte velge hvem jeg skulle feire jul med... typen eller 13 stk jeg kjenner typen gadd ikke være med en gang) sukk Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Tror jeg trosser sykdommen uansett på nyttårsaften. Hva er sjansen for at du ødelegger milten uansett. Var på fylla med kyssesyken for en uke siden uten at det skjedde noe. Er vel heller mer levern du skal passe på når det gjelder alkohol. Plutselig sitter du der med leversvikt Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 har 0% julefølelse selv men bryr meg ikke, feirer ikke jul (er ateist), faktum at det er jul irriterer meg Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg feirer midtvintersblot. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Da var julestemningen godt på plass med stress kjøring gjennom snø og is med rolige julesanger på radioen.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Hunden vår fant ut at den var smart, og drepte kaninen vi passer. Den hadde aldri adgang til kaninen, men desverre fikk den det på en eller annen måte. Vil ikke gi noen skyld, men noen glemte å stenge døra. Men personen kan ikke belastes for at hunden brøt seg inn i buret og utførte ugjerningen. Jeg hadde forstått det hvis hunden spiste kaninen. Men nei, hunden ville visst være snill, og bare drepe kaninen. Every dog has its day. Endret 24. desember 2009 av bollerbrus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 At jeg ikke har sovet i natt -_- Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hunden vår fant ut at den var smart, og drepte kaninen vi passer. Den hadde aldri adgang til kaninen, men desverre fikk den det på en eller annen måte. Vil ikke gi noen skyld, men noen glemte å stenge døra. Men personen kan ikke belastes for at hunden brøt seg inn i buret og utførte ugjerningen. Jeg hadde forstått det hvis hunden spiste kaninen. Men nei, hunden ville visst være snill, og bare drepe kaninen. Every dog has its day. au da :/ det må være en utrolig kjip ting å oppleve Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hele pakken må brukes på én gang. OH SHI- Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg fikk blandt annet ett sett med borr til jul. Problemet er da at jeg ikke har en drill å bruke dem med. Jeg fikk forøvrig også 2 digitale vekkerklokker når jeg uttrykte meg flere ganger at jeg foretrakk å bruke mobilen. Meh, bedre enn ingenting antar jeg. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 At Pappa er for sen, vi skulle liksom pakke opp gaver i lag. Greit om man hadde fått en beskjed, men alt er nå pakket opp uansett. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Når jeg får venner på besøk og de ser lp-spilleren min så sier de ''Kan du ikke sette på en sånn gammal cd a ?'' Det heter lp eller plate for faen!!!!! Takk Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Vennene dine må være født godt inn på nittitallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg