Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I tillegg er bussjåførene i Bergen ekstremt negative og sure. I Trondheim må bussjåførene gå på smile-kurs og har ikke lov til å starte å kjøre hvis ikke folk har satt seg ned.

Da jeg skulle reise hjem merket jeg at bussen som går til meg sto på holdeplassen (i Bergen). Jeg løp bort til bussen, og den hadde bakdøra åpen + at den fortsatt blinket inn. Siden jeg aldri tar bussen i Bergen så har jeg kun kontanter, så jeg løper frem. Der var døren lukket og siste person holdte på å betale. Jeg banken på, men da personen var ferdig å betale, lukker sjåføren bakdøren, ser på meg og vinker, og så kjører han. Fyyyyyyyyy faen, jeg ble så syyykt provosert. Jeg rakk den jo?!

DET irriterer noe grenseløst, jeg skal sende et BREV, faktisk..

Endret av Nymph
Lenke til kommentar

Irriterende at folk sier det er dumt av meg å utsette lappen, og kjøpe bil osv fordi jeg vil spare miljøet.

"Det er ikke DERFOR vel?!?!?!"

Jo, faktisk. Jeg er ung, jeg orker å ta buss/sykle/gå et par år til.

Og som du sier Nymph, i Trondheim kan det være litt hyggeligere å ta buss enn andre steder.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Jeg skjønner faen ikke hva som er så helvetes morro å sette ut rykter om ommkommende personer?! Jeg er glad for at julenissene delte noen par navn med meg.. slike folk fortjener et knust ansikt! Skal bli spennende å se hva de sier imorra. ja jeg vet det er juleaften.. men de kan takke seg selv for å få det.

HVA GJØR MAN IKKE FOR litt oppmerksomhet?

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Zody sier:

hi

Tony sier:

hey!

Zody sier:

wat up

Zody sa:

can u help design my site?

Nei, jeg gidder ikke å hjelpe deg med webdesign når jeg ikke kjenner deg en gang.

Er satans slitsomt.

Eller, jeg kunne sikkert ha hjulpet deg.

Men jeg vet at det innebærer at jeg må lage hele nettstedet. FUCK OYU!11111

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Zody sier:

hi

Tony sier:

hey!

Zody sier:

wat up

Zody sa:

can u help design my site?

Nei, jeg gidder ikke å hjelpe deg med webdesign når jeg ikke kjenner deg en gang.

Er satans slitsomt.

Eller, jeg kunne sikkert ha hjulpet deg.

Men jeg vet at det innebærer at jeg må lage hele nettstedet. FUCK OYU!11111

Mhm, det tar utrolig mye tid. Det er forsåvidt også irriterende når jeg får pm av helt tilfeldige folk som legger inn bestilling på f.eks. julebanner til en gruppe, kun fordi de har sett jeg har lagd et før.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...