Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FUCK. Så irriterende. De drepte nesten to mennesker.

Håper de idiotene får strenge straffer, noe som følger dem resten av livet, og ødelegger sjansene deres for å få et bra liv.

 

De som skader andre på den måten fortjener død og fordervelse.

 

Men jeg synes litt synd på foreldrene.

Hadde ikke taklet å hatt en sønn/datter som sviktet meg så forferdelig.

 

Hadde blitt sendt på "rehab" og kostskole i england tvert.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

BOB

☻/ This is bob, copy paste him on

/▌ every update you see so he can

/ \ take over Facebook. You've been Bobed...

 

HVA FAEN ER DET HER FOR NOE? FACEBOOK ER IKKE NETTBY!!! :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Jeg stakk fra nettby fordi det var høy fjortisfaktor der, så kommer all den bullshiten der, som folk spammer i stautsene til hverandre.

Lenke til kommentar
Det er bedre for alle at de som ikke har så mye får det de rike ikke trenger.

Så du mener det er rettferdig å ta fra noen det de har jobbet hardt for i mange år, for så å gi det til folk som ikke har gjort noe for å fortjene de? Om du hadde lest i flere dager for å få en bra karakter på en prøve, ville det da vært riktig om læreren din delte opp karakteren din og gav den ene halvparten til en som størk slik at begge fikk treere selv om han fortjente å stryke og du fortjente sekseren?

Håller med.

Ibland förvånas man över hur oliberalistiskt dessa sossialister kan tänka.

Hur giriga och trångsynta de är.

Lenke til kommentar

Merkelig at folk foretrekker bilen fremfor bussen. Hvem vil ikke vente i drittvær på en buss som stadig er forsinket, som du kanskje ikke kommer inn på fordi den er full, og hvis du kommer inn står folk som sill i tønne i en overfyllt buss, der temperaturen stadig stiger og luftkvaliteten stadig synker?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...