anonymmmmmm Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Det har du heilt rett i, men det kan vere litt vanskeleg å gløyme ting folk har sagt om denne personen (sjølv om det i dette tilfellet ikkje var noko alvorleg). Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg driter langt i hva folk sier om hverandre, jeg lager heller mitt eget inntrykk av folk. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 At jeg ikke finner minnepenna jeg leter etter.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 At regninger skal ha så forbanna langt KID nummer! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Spesielt hvis du ikke har numpad Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Folk som svarer i en tråd og skriver "Jeg vet ikke." Er det faktisk noen som gjør det her på forumet? Idioti av høy grad. https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14886689 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Var faktisk triggeren det der. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Da er det bedre å skrive at man vil følge med i tråden og lurer på det samme selv. Helt på trynet og skrive at man ikke vet, og det er det. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Narsissistiske fjortissjenter på facebook. Holder dem ikke ut. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 At man må koke ris før man spiser den. Og det tar såååååå laaaaang tid. Uff... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Blææh, så en gutt på nettby som sku skrive "Take it slowly" på profilen sin, noe som resulterte i "tak it slowle". Det irriterer. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Denne tråden gjør meg så sykt irritert. Er det mulig? kan ikke folk oppføre seg den ene (evt to da) gangen i året de skal på skoleball. Fyfaen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) FUCK. Så irriterende. De drepte nesten to mennesker. Håper de idiotene får strenge straffer, noe som følger dem resten av livet, og ødelegger sjansene deres for å få et bra liv. De som skader andre på den måten fortjener død og fordervelse. Men jeg synes litt synd på foreldrene. Hadde ikke taklet å hatt en sønn/datter som sviktet meg så forferdelig. Hadde blitt sendt på "rehab" og kostskole i england tvert. Endret 23. desember 2009 av bollerbrus Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Denne tråden gjør meg så sykt irritert. Er det mulig? kan ikke folk oppføre seg den ene (evt to da) gangen i året de skal på skoleball. Fyfaen. Angrer på at jeg trykte på linken. Ble i dårlig humør. Nå på lillejulaften! Helvette at slike ting skjer? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 BOB ☻/ This is bob, copy paste him on /▌ every update you see so he can / \ take over Facebook. You've been Bobed... HVA FAEN ER DET HER FOR NOE? FACEBOOK ER IKKE NETTBY!!! :wallbash: :wallbash: Jeg stakk fra nettby fordi det var høy fjortisfaktor der, så kommer all den bullshiten der, som folk spammer i stautsene til hverandre. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Det er bedre for alle at de som ikke har så mye får det de rike ikke trenger. Så du mener det er rettferdig å ta fra noen det de har jobbet hardt for i mange år, for så å gi det til folk som ikke har gjort noe for å fortjene de? Om du hadde lest i flere dager for å få en bra karakter på en prøve, ville det da vært riktig om læreren din delte opp karakteren din og gav den ene halvparten til en som størk slik at begge fikk treere selv om han fortjente å stryke og du fortjente sekseren? Håller med. Ibland förvånas man över hur oliberalistiskt dessa sossialister kan tänka. Hur giriga och trångsynta de är. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 At jeg nettopp fant ut at det finnes en "Star Wars Holliday Special" gjennom en review en fyr gjorde... All respekt for George Lucas sitt arbeid forsvant som ved et lysglimt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Irriterer meg over folk som teller hva de spiller. De som forstår hva jeg mener må vel se seg littegranne enig eller? ;P Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Anbefaler køprising i Bergen Da har ikke jeg råd til å reise på jobb mer. Og nei, jeg kan ikke ta buss. Nå må Bergen ha mer penger pga bybanen Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Merkelig at folk foretrekker bilen fremfor bussen. Hvem vil ikke vente i drittvær på en buss som stadig er forsinket, som du kanskje ikke kommer inn på fordi den er full, og hvis du kommer inn står folk som sill i tønne i en overfyllt buss, der temperaturen stadig stiger og luftkvaliteten stadig synker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg