Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At jeg på denne fine dagen, første feriedag, våkner syk...

 

Samme her. Berre at idag var det avslutning, og vi skulle feire litt med diverse snop, bowling osv etter vi hadde fått karakterane. Og på Mix hadde Thomas Ryste live show, som Kjell Kjellen Bigset. Eg gjekk glipp av alt det. FML

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
Det er bedre for alle at de som ikke har så mye får det de rike ikke trenger.

Så du mener det er rettferdig å ta fra noen det de har jobbet hardt for i mange år, for så å gi det til folk som ikke har gjort noe for å fortjene de? Om du hadde lest i flere dager for å få en bra karakter på en prøve, ville det da vært riktig om læreren din delte opp karakteren din og gav den ene halvparten til en som størk slik at begge fikk treere selv om han fortjente å stryke og du fortjente sekseren?

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Hater det selv! Dog jeg stoler alltid på mitt eget inntrykk og bryr meg fint lite om hva andre sier og har ikke brent meg på det så langt.

 

Det er spesielt kjipt hvis du er på vei inn i et nytt miljø. Det er nesten alltid minst én person du "klikker" med og oppnår kontakt med fortere enn andre. Senere hører du masse dritt om vedkommende og vet ikke helt hvordan man skal forholde seg lenger.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Når du har eit godt inntrykk av ein person, og så kjem det nokon og seier noko som forandrar ditt syn på denne personen heilt, og no veit du ikkje kva du skal stole på, ditt eige inntrykk eller venen din sitt.

 

Ditt eget inntrykk bør du basere det på. Utrolig mange som holder i live gamle rykter og feilinformasjon om folk til det uendelige. Om en annen person skulle gå inn å fortelle en haug med forhistorie om deg hver gang du traff noen nye hadde du også funnet dette utrolig irriterende. Man representerer seg best selv, da burde man få lov til å gjøre det. Kjipt å gå glipp av kjekke folk bare fordi mennesker rundt deg ikke liker dem. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...