Amberlamps Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Folk som klager over skatter og avgifter på faen alt som finnes når de selv har valgt å ha det slikt. Hurra, Nordmenn! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Noen av oss valgte ikke å ha det slik. Noen stemte på de borgerlige partiene under valget, så da må det være tillatt å klage så mye man vil. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Folk som klager over skatter og avgifter på faen alt som finnes når de selv har valgt å ha det slikt. Hurra, Nordmenn! Ikke alle valgte å ha det sånn. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Noen av oss valgte ikke å ha det slik. Noen stemte på de borgerlige partiene under valget, så da må det være tillatt å klage så mye man vil. Ja selvfølgelig! Satt det bare litt på spissen... er jo trossalt noen (egentlig flertallet...) som ikke er helt skrudd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Forbanna veisalting, sprøyter jo ned refleksene på sidene. Ser jo nesten ingenting i bekkmørket. Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 At jeg kom på skolen idag, for å finne ut av skoleavslutningen begynte om 2 timer. Og når endelig 2 lange timer hadde gått varte skoleavslutningen i 15 minutter, så kunne vi dra hjem Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) At jeg på denne fine dagen, første feriedag, våkner syk... Samme her. Berre at idag var det avslutning, og vi skulle feire litt med diverse snop, bowling osv etter vi hadde fått karakterane. Og på Mix hadde Thomas Ryste live show, som Kjell Kjellen Bigset. Eg gjekk glipp av alt det. FML Endret 22. desember 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Folk som klager over skatter og avgifter på faen alt som finnes når de selv har valgt å ha det slikt. Hurra, Nordmenn! Også er det vi som vil ha skatter og avgifter, takk og lov for sosialisme. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Den jævla katten. Stod på badet og vasket meg, plutselig bykser katten opp og henger fast i siden, etter klørene. Faen så vondt. Har rødt potemerke med blodige hull. Endret 22. desember 2009 av co2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Folk som klager over skatter og avgifter på faen alt som finnes når de selv har valgt å ha det slikt. Hurra, Nordmenn! Også er det vi som vil ha skatter og avgifter, takk og lov for sosialisme. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Du kan ha dine meninger og jeg kan ha mine. Det er bedre for alle at de som ikke har så mye får det de rike ikke trenger. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Det er bedre for alle at de som ikke har så mye får det de rike ikke trenger. Ikke trenger? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Folk som bruker alt for mye punktumer etter setningene sine. Det holder med 3, ikke 12. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Det er bedre for alle at de som ikke har så mye får det de rike ikke trenger. Så du mener det er rettferdig å ta fra noen det de har jobbet hardt for i mange år, for så å gi det til folk som ikke har gjort noe for å fortjene de? Om du hadde lest i flere dager for å få en bra karakter på en prøve, ville det da vært riktig om læreren din delte opp karakteren din og gav den ene halvparten til en som størk slik at begge fikk treere selv om han fortjente å stryke og du fortjente sekseren? Endret 22. desember 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Det holder lenge med ett punktum, det skal kun være tre etter en ufullstendig setning. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Når du har eit godt inntrykk av ein person, og så kjem det nokon og seier noko som forandrar ditt syn på denne personen heilt, og no veit du ikkje kva du skal stole på, ditt eige inntrykk eller venen din sitt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Helt enig. Svært frustrerende. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Hater det selv! Dog jeg stoler alltid på mitt eget inntrykk og bryr meg fint lite om hva andre sier og har ikke brent meg på det så langt. Det er spesielt kjipt hvis du er på vei inn i et nytt miljø. Det er nesten alltid minst én person du "klikker" med og oppnår kontakt med fortere enn andre. Senere hører du masse dritt om vedkommende og vet ikke helt hvordan man skal forholde seg lenger. Endret 22. desember 2009 av Feh Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Hater det selv! Dog jeg stoler alltid på mitt eget inntrykk og bryr meg fint lite om hva andre sier og har ikke brent meg på det så langt. Trur eg skal gjere det i dette tilfellet. I alle fall ettersom andre jenter på min alder sjeldan treng så veldig mykje bevis for å hevde noko som sannheit. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Når du har eit godt inntrykk av ein person, og så kjem det nokon og seier noko som forandrar ditt syn på denne personen heilt, og no veit du ikkje kva du skal stole på, ditt eige inntrykk eller venen din sitt. Ditt eget inntrykk bør du basere det på. Utrolig mange som holder i live gamle rykter og feilinformasjon om folk til det uendelige. Om en annen person skulle gå inn å fortelle en haug med forhistorie om deg hver gang du traff noen nye hadde du også funnet dette utrolig irriterende. Man representerer seg best selv, da burde man få lov til å gjøre det. Kjipt å gå glipp av kjekke folk bare fordi mennesker rundt deg ikke liker dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg