dysfunctional Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Samme med skolen vår. Vi begynner kl 9, og så er det noe sånn taler, musikkinnslag osv, så slutter vi kl 11. Greit nok, jeg har bare 10-15min til skolen, men det er så unødvendig. I dag så vi bare på film og rydda klasserommet liksom. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Samme her. Men idag var det berre chill, med høgtlesing frå Tonje Glimmerdal, brownies og Hjemme Alene 3 Siste skuledag i morgen. Vi skal høre på rektor tale (bååååriiing), gå rundt juletreet og få karakterane for dette halvåret. Ferdig i 12 tida. Unødvendig. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Det irriterer at det har vært så lite å gjøre på jobb. Mellom klokka 11 og 13 er det ingen som spiser, og siden jeg er i stersjen på hurtigruta har jeg ikke noe å gjøre i den tiden. Men kan ikke legge meg siden jeg har vakt allikevel! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Den siste skoledagen min i år var på fredag. Vi så på tegnefilm og spiste lønsj, så dro de som ville til kirka, mens vi andre dro til Taras pizzeria, Peppes pizza eller bare hjem. Men jeg får ikke karakterene mine før 15. januar. Endret 21. desember 2009 av Zarac Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) så dro de som ville til kirka, mens vi andre dro til Taras pizzeria, Peppes pizza eller bare hjem. Fleirtalet gjekk vel ikkje i kyrkja, når pizza var eit alternativ ? Endret 21. desember 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) @Zarac: Er vel bare barne- og ungdomsskole elever som får karakterene før juleferien? Endret 21. desember 2009 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 @Zarac: Er vel bare barne- og ungdomsskole elever som får karakterene før juleferien? Eg går i tiande, og vi får dei ikkje før rundt 20. januar. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Tørre lepper.. AAaahHhh Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg naer ikke hvordan det med karakterene fungerer i de forskjellige landsdelene. Jeg vet bare at vi får karkaterene våre etter jul på min videregående skole. så dro de som ville til kirka, mens vi andre dro til Taras pizzeria, Peppes pizza eller bare hjem. Fleirtalet gjekk vel ikkje i kyrkja, når pizza var eit alternativ ? Nei, dei færraste gjekk til kyrkja, men nokre av dei kom og åt etterpå. Det var i alle høve svært fullt på Taras den siste skuledagen, så vi fekk ikkje noko mat før over ein time etter skuletid likevel. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Irriterer meg at jeg virkelig ikke klarer å forminske når jeg tegner fra foto. Det blir helt jævlig. Derimot er jeg veldig flink til å forstørre uten hensikt og dermed ikke få plass til hele motivet, som i dette tilfellet er et ansikt. For noe dritt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) @Zarac: Er vel bare barne- og ungdomsskole elever som får karakterene før juleferien? Når begynte man med karakterer på barneskolen? Endret 21. desember 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Folk som skriver f.eks "Fy faen å jeg digger den bilen" I stedet for: "Fy faen hvor mye jeg digger den bilen." Evt. "Fy faen hvor jeg digger den bilen" (Selv om det blir litt feil så er det bedre) Hvorfor i helvete bruker noen "å" som "hvor"? Og noe annet på engelsk som irriterer meg kraftig. Når folk skriver: "I would of done it if I had the chance!" WHAT THE FUCK. Det heter "I would have done it if I had the chance!" Evt. "I would've done it if I had the chance!" Endret 21. desember 2009 av bollerbrus Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Men er ikke det hva man kaller sånn derre... emm... hva var det det het nå igjen? Ah! Dialekt! Ikke sant? Endret 21. desember 2009 av Herzog Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Beklager, mente "skriver", ikke "sier". Endret 21. desember 2009 av bollerbrus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Tørre lepper.. AAaahHhh Enig der, spesielt når det er så godt med klementiner i disse juletider. Da svir det ekstra. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) En dust som har stjålet iPod Touch-en min! Ingen som respekterer andres eiendeler lengre. Den skolen jeg går på er jo også nokså kjent for akkurat det. Endret 21. desember 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Innbrudd i natt, sykkelen min og gps'en fra bilen er stjålet! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Xbox Live disconnecter meg helt uten grunn midt i kamper! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Folk som svarer i en tråd og skriver "Jeg vet ikke." Makan til idioti... Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) @Zarac: Er vel bare barne- og ungdomsskole elever som får karakterene før juleferien? Når begynte man med karakterer på barneskolen? Uff, sier noe der . Endret 21. desember 2009 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg