Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

måtte bare få ut litt aggresjon, leide "jenta som lekte med ilden" hadde ventet lenge og spent var jeg for denne oppfølgeren av SL.

 

så kommer svigermor og svigerfar og skal kommentere ALT MULIG rart..

 

f.eks "det banker på døra:

svigermor: "det er sikkert politiet", "nei, det er politiet".......

svigerfar: "hvor det?"

 

slåsskampen i skuret:

svigerfar:

"haha.. hoho.. han tålte mye ja"

"oioi der kom det et slag til, hoho"

 

svigermor går ut:

"dette blir for brutalt for min smak"

5 min etterpå, kommer hun tilbake

"hva skjedde"

"Ja det var det tenkte meg"

"hva skjer nå da"

"hvorfor det da"

"hvem er det der"

"hvorfor går han inn der"

 

Er det noen som føler med meg her?

Lenke til kommentar
Når du ser en film og folk ikke klarer å la være å kommentere handlingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

"%!"¤/!"#!"&!"¤¤%"!#¤&!"¤%!"# :grumpy::mad::angry::wallbash::realmad:

 

Broren min kommer med dumme spørsmål under hele filmen. "Hva er det?" og "Hvorfor gjorde han det?", og så videre. Jeg vet da ikke noe mer enn ham, jeg har sett akkurat like mye av filmen som ham. Det er ikke alt det er meningen at man skal vite med en gang i filmen heller.

Lenke til kommentar

Takk gud for at de(n) jeg ser film med har samme holdning til filmer og at vi forstår hverandre når filmen er uinteressant og da må alt kommenteres :!: .

 

På den annen side, noen burde få seg gåtillatelse, det er idioti og vandre som en skilpadde sånn at det er akkurat for trang på den ene siden slik at jeg blir den 'frekke' om jeg presser meg forbi. Og folk kommer jo imot, så kan ikke akkurat kaste meg ut der heller.. Gaaah

Lenke til kommentar
Jeg har en sykdom.

 

Når f.eks fjortiser og ellers bitcher, eller folk jeg generelt misliker, sier om f.eks nye filmer:

"DEN VAR SERRIØZT BRA AZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!! HERREGUD SÅ BRA AZZAA!!!"

 

Så klarer ikke jeg å se filmen, eller like den. :ermm:

Jeg ser den hvertfall ikke med positiv eller åpen innstilling.

Noen ganger blir jeg kanskje blir dradd inn i filmen og glemmer dette heldigvis.

 

ARGH. Det er virkelig en sykdom som sikkert ødelegger mange faktisk gode filmer.

Selv om nye gode filmer ikke kommer løpende på bånd akuratt...

Jeg vet ikke hva som feiler meg, men det virker som jeg ikke klarer å være en del av et felleskap. Hvis det er ett eller annet som alle liker, så vegrer jeg meg virkelig for å prøve det ut, eller være med på det.

 

Avatar blir ekstremt hypet opp av mange folk nå, den blir mainstream, og jeg føler snart at jeg ikke kan se den.

 

FUCK. :roll:

 

Men jeg har likevel bestemt meg for at jeg skal se den, og prøve å ikke ha denne sykdommen.

Vet! men serr lizz avatar er bare DØDSKUL OG DRITBRA!!! film of the year lix.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...