McBitch Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Det reparerer du ved å spise når du ikke er sulten. Etterhvert blir du ofter sulten. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 At eg aldri blir svolten. Har ikkje ete noko anna enn ei pepperkake og nokre non-stops sidan eitt-tida i dag, og vart ikkje svolten før no. Det er ikkje heilt bra. Eg har det akkurat slik somme dagar. Men av og til kan det skje at eg er svolten uansett kva eg gjer. Eg kan hive i meg 3 store tallerkenar med spagetti og saus, for så å ete ein halv potetgullpose (350g), krone-is, ein banan, og nokre digestive kjeks.. Og merkeleg nok er eg undervektig-ish. 170 og 54 kilo. Yay. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Det reparerer du ved å spise når du ikke er sulten. Etterhvert blir du ofter sulten. Ja, bør vel det. Er berre så ekkelt, blir kvalm av det. At eg aldri blir svolten. Har ikkje ete noko anna enn ei pepperkake og nokre non-stops sidan eitt-tida i dag, og vart ikkje svolten før no. Det er ikkje heilt bra. Eg har det akkurat slik somme dagar. Men av og til kan det skje at eg er svolten uansett kva eg gjer. Eg kan hive i meg 3 store tallerkenar med spagetti og saus, for så å ete ein halv potetgullpose (350g), krone-is, ein banan, og nokre digestive kjeks.. Og merkeleg nok er eg undervektig-ish. 170 og 54 kilo. Yay. Sånn har eg det også! Eller, eg hadde aldri klart å ete alt det der, men nokre dagar er eg nesten konstant svolten. Eg veg 57 kg og 1,68 høg, noko som vel er ganske normalt for jenter? Men foreldra mine tykkjer eg er for tynn. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Kanskje normalt for jenter, men eg er då gut, og skal tydelegvis gjerne ha litt musklar. Musklane er litt markerte, men det er ikkje mykje av dei. Eg er rett og slett spinkel, tynne handledd, og fingrane mine minnar litt om den tingen i alien. Eg har litt mage også, men veg fortsatt merkeleg lite. Det irriterer at ein kamerat av meg er grusomt kraftig bygd, men trenar nesten aldri, bortsett frå litt vektløfting no nylig. Six-pack og alt. Eg er som ein liten edderkopp i forhold. Endret 20. desember 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Kanskje normalt for jenter, men eg er då gut, og skal tydelegvis gjerne ha litt musklar. Musklane er litt markerte, men det er ikkje mykje av dei. Eg er rett og slett spinkel, tynne handledd, og fingrane mine minnar litt om den tingen i alien. Eg har litt mage også, men veg fortsatt merkeleg lite.Det irriterer at ein kamerat av meg er grusomt kraftig bygd, men trenar nesten aldri, bortsett frå litt vektløfting no nylig. Six-pack og alt. Eg er som ein liten edderkopp i forhold. Haha. Eg er ganske nøgd med kroppen min eg, men eg er litt redd det at eg et så lite skal gå ut over helsa mi. Endret 20. desember 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Var inte det. Anorexia är nya modet. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Huff nei. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg fikk en regning på 338 kroner fra sexlinja. Jeg har da aldri ringt dem. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg fikk en regning på 338 kroner fra sexlinja. Jeg har da aldri ringt dem. Lånte du ikke bort telefonen din sist helg? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Ja, det stemmer. Så jeg vet akkurat hvem jeg skal kreve de pengene fra, men jeg blir jævla irritert over at det skal være så mye styr fordi noen skulle låne mobilen min i ett lite øyeblikk. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Jævla jul. Er ikke mulig å finne på gaver. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Hvem skal du kjøpe til? Gaver finner du overalt,bare spør Espen Askeladd. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Mora mi og min brors kjæreste. Jeg trenger vanligvis et bilde av produktet jeg skal ha, beskrivelse og kart til butikken denne varen er i for at det skal gå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Kan du ikke lage no da? Askebeger eller fingermaling? Bruker du å kjøpe gaver til kjæresten til bror din? Hos meg er det standard-gaver. Bok til mor og film til far. Enkelt og greit. Endret 21. desember 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Vel det virker som de andre gjør det i familien, så jeg blir litt vel synlig om jeg ikke gir noe. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Jeg har en sykdom. Når f.eks fjortiser og ellers bitcher, eller folk jeg generelt misliker, sier om f.eks nye filmer: "DEN VAR SERRIØZT BRA AZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!! HERREGUD SÅ BRA AZZAA!!!" Så klarer ikke jeg å se filmen, eller like den. Jeg ser den hvertfall ikke med positiv eller åpen innstilling. Noen ganger blir jeg kanskje blir dradd inn i filmen og glemmer dette heldigvis. ARGH. Det er virkelig en sykdom som sikkert ødelegger mange faktisk gode filmer. Selv om nye gode filmer ikke kommer løpende på bånd akuratt... Jeg vet ikke hva som feiler meg, men det virker som jeg ikke klarer å være en del av et felleskap. Hvis det er ett eller annet som alle liker, så vegrer jeg meg virkelig for å prøve det ut, eller være med på det. Avatar blir ekstremt hypet opp av mange folk nå, den blir mainstream, og jeg føler snart at jeg ikke kan se den. FUCK. Men jeg har likevel bestemt meg for at jeg skal se den, og prøve å ikke ha denne sykdommen. Endret 21. desember 2009 av bollerbrus Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Våkne klokken 5, når jeg har hele dagen fri. Jeg ville sove lenge. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 At eg har vert uten strøm i snart 2 døgn nå. Sitter på jobb nå men hjemme er det svart. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Når du ser en film og folk ikke klarer å la være å kommentere handlingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "%!"¤/!"#!"&!"¤¤%"!#¤&!"¤%!"# Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Når du ser en film og folk ikke klarer å la være å kommentere handlingen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "%!"¤/!"#!"&!"¤¤%"!#¤&!"¤%!"# Det var da veldig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg