Hyperio Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 "NÅ HAR DU FÅTT DITT OG DATT, DA MÅ DU GJØRE DITT OG DATT!" Litt som Obama og fredsprisen det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Folk som ikke klarer å holde kjeft. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) VG's idiotiske overskrifter: Spilte dataspill, gikk ut for å drepe. Endret 19. desember 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Mhm. Skal jo alltid legge skylden på noe. Edit: "Den drapssiktede 22-åringen skal ha spilt «World of Warcraft» da han bestemte seg for å drepe." Jeg drakk julebrus en gang jeg bestemte meg for å dra å fiske. Jeg datt på havet under fiskingen. Saksøk julebrusen Endret 19. desember 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 WOW har jo ingen sammenheng med å drepe, med mindre han tok et sverd og spiddet noen som lignet på en ork (Det finnes dem). Stating the obvious here. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 nå glemmer du at han har spilt det fæle morderiske spillet "counterstrike" som han har tatt screenshots hvor han dreper sine medspillere med både kniv, pistol OG automatvåpen. jeg sier bare gud hjelpes for en gal gutt Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 De har hvertfall med en uttalelse om at det er for enkelt å skylde på spillet nederst i artikelen. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Hadde det bare kommet fram i begynnelsen av artikelen.. Syntes de vinkler det på en rar måte. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 VG's idiotiske overskrifter: Spilte dataspill, gikk ut for å drepe. Ja, det var verkligen en morsom överskrift. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) VG's idiotiske overskrifter: Spilte dataspill, gikk ut for å drepe. Spilte Ludo, gikk ut for å drepe. "Åh, nå må vi brenne alle Ludo-brettene!" Burde nesten boikotte VG for å lage slike teite overskrifter. Bonusirritasjon: ITavisen. FJORTISAVISEN!! Faen for noe drit det egentlig er, bedritne artikler, masse skrivefeil, slurv og "tøffe i trynet"-fjortiser som kommenterer Endret 20. desember 2009 av WarpX Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Hahah, «World of Wordcraft» Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 VG's idiotiske overskrifter: Spilte dataspill, gikk ut for å drepe. Jeg sendte netopp en melding til forfatteren nå jeg. Er det mulig å vinkle en artikkel så feil?! Dataspill er jo en fritidsinteresse akuratt som alt annet. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Når jeg kan se bunnen på julebrusenflaska.. :/ Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Når jeg kan se bunnen på julebrusenflaska.. :/ Köp ny då. Risgrynsgröt irriterar mig. Jag tycker inte om att Risgrynsgröten står på bordet hemma hos mig. Den avger en doft som inte blidkar varken mig eller aptiten. Således är det bästa att avskaffa tradioten med Risgrönsförtäring, i mitt tycke. Än värre är det när min Farmor kommer på besök i juletid (vilket hon gör idag); ty då tvingar hon mig alltid att äta hennes hemmalagade Risgrynsgröt med skivor av Appelsin i. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) At jeg har 2 dager igjen på skolen... ikke kan jeg kjøre firehjulingen i denne jævla tunge snøen, og ikke kommer bussene til å være presise... åja, på toppen av det hele så har jeg spansk presentasjon og halvdagsprøve i Markedsføring og ledelse imorgen! YAYYYYYYYYYY Endret 20. desember 2009 av DSG Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 At jeg har 2 dager igjen på skolen... ikke kan jeg kjøre firehjulingen i denne jævla tunge snøen, og ikke kommer bussene til å være presise... åja, på toppen av det hele så har jeg spansk presentasjon og halvdagsprøve i Markedsføring og ledelse imorgen! YAYYYYYYYYYY føler med deg Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Helvete. Gary Frank skal lage bildene i Batman: Earth One. Han kommer til å ødelegge Batman som han gjorde med Superman. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Stavanger Taxi. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Stavanger Taxi. Stavanger generelt er utrolig irriterende nå... blir fint med hvit jul, men snøen kunne begynt nå på tirsdag. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 At eg aldri blir svolten. Har ikkje ete noko anna enn ei pepperkake og nokre non-stops sidan eitt-tida i dag, og vart ikkje svolten før no. Det er ikkje heilt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg