Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Snø" høres så utrolig "bonsk" ut at jeg får fnatt. Nei, "sne" er ordet for meg altså. Akkurat som "Trondhjem", "Hjemdal", "Kristiania", "cigaretter", "giraff" og "chimpanse". For ikke å glemme "champagne".

Og jeg mener nå fortsatt at det burde hete "orange", ikke "oransje". "Orange" høres mye bedre ut, rett og slett.

Lenke til kommentar
Nei, de fleste 50år gamle FRP hurper har sikkert ikke grunnskole utdanning....

Det var ikke dét jeg sa; jeg sa kun at hun var en 50 år gammal FrP-hurpe, som attpåtil sikkert ikke hadde nok utdanning til å uttrykke seg på normal bokmål. :p Men nok om Hildegunn...

Noe som fremdeles provoserer meg er kelnere som ikke setter seg inn i matkulturen i landet de jobber. På Malta prøvde jeg å bestille den lokale brusen Kinnie på en café, men kelneren hadde ALDRI hørt om den før. Enten så var dette en ignorant utlending, eller så var det rett og slett en malteser som har levd i en hule hele livet. Seriøst, det blir jo omtrent som en nordmann som aldri har hørt om Solo.

Endret av Akrobaten
Lenke til kommentar
"Snø" høres så utrolig "bonsk" ut at jeg får fnatt. Nei, "sne" er ordet for meg altså. Akkurat som "Trondhjem", "Hjemdal", "Kristiania", "cigaretter", "giraff" og "chimpanse". For ikke å glemme "champagne".

Og jeg mener nå fortsatt at det burde hete "orange", ikke "oransje". "Orange" høres mye bedre ut, rett og slett.

Hjemdal????

NEi, no får du faen mæ gi dæ altså. Det hete TrondHEIM og HEIMDAL, aldri i verden om det ska het Hjemdal.. Det trur æ e det teiteste æ har hørt på læng, Sjur.. :p

Irriterer meg over at døgnet har BARE 24 timer

Lenke til kommentar

Nå er snøen pokker meg ikke noe morro lengre! Har tenkt i hele dag at jeg måtte komme meg ut å "drifte" litt med firehjulingen, men nå er det pokker meg så mye snø at man ikke engang kommer ut av innkjørselen! Vi i "snøfattige" Stavanger er ikke vant med et slikt vær... hvis dette holder seg til mandag kommer det til å bli kaos :(

Lenke til kommentar
Nå er snøen pokker meg ikke noe morro lengre! Har tenkt i hele dag at jeg måtte komme meg ut å "drifte" litt med firehjulingen, men nå er det pokker meg så mye snø at man ikke engang kommer ut av innkjørselen!

Det er da man måker den bort. Slik er det hele vinteren gjennom her i nord. Og ja, jeg vil le.

Lenke til kommentar
Nå er snøen pokker meg ikke noe morro lengre! Har tenkt i hele dag at jeg måtte komme meg ut å "drifte" litt med firehjulingen, men nå er det pokker meg så mye snø at man ikke engang kommer ut av innkjørselen!

Det er da man måker den bort. Slik er det hele vinteren gjennom her i nord. Og ja, jeg vil le.

Måker innkjørselen ja, men hva med resten av gata? eller hovedveiene som de ikke klarer å få nok brøytebiler til... du kan le så mye du vil, nordlending.

Lenke til kommentar

Familier som sier det er viktig å sitte samlet når man spiser middag.

Men det eneste de gjør ved bordet er å krangle og hakke på hverandre.

:dontgetit:

Og foreldre som bare kjefter på ungene sine hele tida, men har helt glemt at de kanskje må fikse på seg selv også, ikke bare ungene.

Spyr av dobbeltmoralen og den egoistiske holdningen enkelte foreldre har.

Javel, så bestemmer de alt i huset, for det er deres hus, deres TV. Men ungene har da for faen ikke noe valg. De må da få bestemme noe. De kan ikke flytte ut så tidlig.

Har man barn må de få kjærlig omsorg, ikke bare streng "disiplin" som ofte er helt feilaktig.

En annen ting er foreldre som skjemmer bort barna sine, men også kjefter på dem.

Så da gir de barna en smak på materialistiske verdier, og føler at de kan kjefte på ungene sine fordi de kjøper ting til dem, og kan bruke det mot dem.

"NÅ HAR DU FÅTT DITT OG DATT, DA MÅ DU GJØRE DITT OG DATT!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...