Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At det var et konge tilbud hos expert (Kristiansand) og alt jeg gjorde var å sove hjemme.

 

(400 kr, velg 10 spill=

I byen eller sørlandsparken? Uansett, irritert jeg ikke benyttet meg av deg jeg og.

 

Oj, romanse på gang?

Så den nå. Mente såklart *det. Men alikevel, har jo et godt øye til Amir90, såeh.. :innocent:

 

:p

Lenke til kommentar
Også irriterende med folk som tar bilder av seg selv i speilet på badet for å bruke det som profile pic på face, IRRITERENDE!

 

Det vekker ikke irritasjon hos meg. Om de er nødt til å gjøre det har de enten dårlig selvtillit fordi de ikke er fornøyd med hvordan de ser ut på tradisjonelle bilder, eller ikke særlig sosialt liv, fordi de ikke har et eneste vanlig bilde å velge mellom.

 

Synes heller det er litt trist...

Lenke til kommentar
At det var et konge tilbud hos expert (Kristiansand) og alt jeg gjorde var å sove hjemme.

 

(400 kr, velg 10 spill=

I byen eller sørlandsparken? Uansett, irritert jeg ikke benyttet meg av deg jeg og.

 

Jeg ble fortalt det var sørlandsparken, gjaldt på det nye utgitte spill og gamle spill.

En kamerat av meg som kjøpte assassins creed 2 , fifa 10 m.m for 400.

 

Jeg tror den gjelder forsatt, men tror ikke det er så veldig mange gøye spill igjen, og igjen hva faen skjer med lite PR rundt dette? xD

Lenke til kommentar

This (og alle andre innlegg på bloggen hennes også, forøvrig). Herregud for et stakkarslig kvinnemenneske. Jeg er selv langt unna sosialist, men de idiotiske utsagnene hun kommer med er så langt over streken at det ikke skulle vært mulig. Spesielt fascinerende å se to "sosialister/landssvikere" som stiller henne saklige spørsmål, og hun kun svarer med å rope ut at det kun er usakligheter. Men det er jo klart at hun ikke trenger å svare; hun er jo akkurat som "folk flest" (iallefall ifølge henne selv).

 

/end rant

Endret av Akrobaten
Lenke til kommentar

Nei, de fleste 50år gamle FRP hurper har sikkert ikke grunnskole utdanning....

 

Det store spørsmålet er vel hvordan man i det hele tatt kommer over slike blogger in the first place.

 

Men nok om det. Det som irriterer meg er bedrifter som ikke forstår seg på god kundebehandling.

 

Nylig mistet min bestemor sin mobiltelefon og det ble da opp til meg å sørge for å stenge den slik at ikke noen tullinger kunne misbruke den. Ringte til Netcom via en annen telefon og låste den ved hjelp av en automatisk tjeneste, tastet så inn en pin kode som jeg kunne bruke for å åpne telefonen om den skulle dukke opp igjen på et senere tidspunkt.

 

Telefonen dukker opp, jeg ringer til ubrukelige netcom og taster inn pin koden slik at abonnementet blir åpnet. Oj sann, den har hvisnok gyldighet kun i to uker. Jaja, får vel sitte og vente på en eller annen udugelig kundekonsulent. Fyr svarer, jeg forklarer situasjonen og han er ikke litt hjelpsom engang. Høres ut som han hater jobben sin eller noe sånt. Han ender uansett opp med å si at jeg må taste pin koden(no fucking kidding), så sier han at jeg har tastet feil pin kode. Han ender uansett opp med å kreve en puk kode som jeg selvsagt ikke har for hånden. Så spør jeg om de ikke har pin koden lagret slik at jeg bare kan oppgi denne selv om den er utgått på dato? Neida, det var helt umulig. Så da var det bare for meg å legge på og grave frem en puk kode som selvsagt har forsvunnet...

 

Hvorfor i alle dager kan jeg stenge av et abonnement kun ved hjelp av telefonnummeret? Og hvorfor i alle dager kan de ikke lagre en pin kode i lenger enn to uker? Og hvorfor høres kundebehandlerne hos netcom ut som de sitter i en krafig heroin rus?

 

En annen ting som irriterer meg er folk som sender ting til meg selv om jeg har avbestilt det. Når jeg da ringer og klager og får en eller annen utenlands person på tråden som snakker gebrokkent norsk så tar dette kaka. Nei, jeg forstår ikke alle disse svenske dialektene og det blir ikke bedre av at de prøver seg på norsk.

 

Så har vi utenlands servitører som ikke klarer å ta imot en bestilling. Når det blir sånn at man må tegne det man ønsker å bestille på en serviett før man til slutt ender med å tilkalle sjefen så gir ikke dette et godt inntrykk akkurat. Kombiner dette med det å bestille dyr vin som blir "åpnet" på bakrommet så har man oppskriften på et godt spisested som har kunden i fokus...

Lenke til kommentar
This (og alle andre innlegg på bloggen hennes også, forøvrig). Herregud for et stakkarslig kvinnemenneske. Jeg er selv langt unna sosialist, men de idiotiske utsagnene hun kommer med er så langt over streken at det ikke skulle vært mulig. Spesielt fascinerende å se to "sosialister/landssvikere" som stiller henne saklige spørsmål, og hun kun svarer med å rope ut at det kun er usakligheter. Men det er jo klart at hun ikke trenger å svare; hun er jo akkurat som "folk flest" (iallefall ifølge henne selv).

 

/end rant

 

HAHAHA det må være noe av det morsomste jeg har lest på en god stund.. temmelig irriterende når folk legger ut om drit de ikke har peiling på

Lenke til kommentar
Folk flest går på festival for å kose seg med en øl i sok skinnet og slappe av, men det er ikke godt nok for sosialistene. De er der kun for å samle kred ved å gå riktig kledd og røyke hasj og høre på de “riktige” bandene, de som egentlig er fryktelig dårlige men som sosialistene liker fordi de da får kred av de andre sosialistene.

Minner meg om noen her på forumet, dessverre. Som kaller alle sosialister som ikke er høyre-ekstreme.

Lenke til kommentar

At det sner ute, noe som gjør at jeg ikke kan gå ut for å shoppe, mtp. at jeg bare tok med meg ikke-vanntette sko da jeg dro hjem til Stavanger -_- Irriterende.

Og farmor vil ikke kjøre noen steder heller og mener at om jeg på død og liv skal ut, får jeg ta drosje. Irriterer meg at hu ikke vil la meg gå, eller dra ut, eller være våken etter 22:30 eller sove lenger enn till 11:30. Gah, gamle mennesker -_-

Lenke til kommentar
This (og alle andre innlegg på bloggen hennes også, forøvrig). Herregud for et stakkarslig kvinnemenneske. Jeg er selv langt unna sosialist, men de idiotiske utsagnene hun kommer med er så langt over streken at det ikke skulle vært mulig. Spesielt fascinerende å se to "sosialister/landssvikere" som stiller henne saklige spørsmål, og hun kun svarer med å rope ut at det kun er usakligheter. Men det er jo klart at hun ikke trenger å svare; hun er jo akkurat som "folk flest" (iallefall ifølge henne selv).

 

/end rant

 

Hun dama er jo tilbakestående. Irriterer meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...