Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg noe så inn i gampen at så mange nordmenn absolutt skal prøve å snakke svensk bare det er en svenske i en kilometers avstand! :nei: Hvorfor i helvete kan dere ikke snakke det språke dere egentlig prater!

:hrm:

Høres helt mongo ut når man liksom skal være så sykt flink og forståelsesfull ovenfor svensker som kanskje ikke skjønner absolutt alt en sier! Er typisk reportere på tv som inntervjuer svensker som driver med det.. Men når det til og med her på forumet blir svart på svensk, fordi typen med sist innlegg var svensk, tar det rett og slett kaka altså!!!

Fy fa... søren mener jeg!!!!!!!!!!!!!!

:mad::mad::mad::mad::mad:

Ganske teit ja. "Åh, vi må bevise at vi er dyktige i å snacka svenska!" Vi skjemmer jo bort svenskene, ikke rart at vi forstår dem bedre enn de forstår oss. Når hørte du sist en svenske prate norsk, liksom.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2009/12/17/nyheter...enhavn/9563394/

 

Jævla treklemmere, dere skaper bare kvalm og irritasjon, ingenting annet.

 

Jeg kan tenke meg over at det er mange som irriterer seg over deg også. På hver eneste side kommer du med kommentarer som "nei, du kan ikke bli irritert av det", samtidig som du masseproduserer innlegg der du irriterer deg over all verdens filleting.

:)

Endret av LanSi
Lenke til kommentar
Hva er det folk kjøper til foreldre i julegave? Jeg er lei av å kjøpe kjøkkenutstyr og annet forutsigbar søppel.

I fjor kjøpte jeg en finere genser til faren min og en ipod nano til min mor.

 

I år vet jeg sannelig ikke hva jeg skal finne på, men en blu-ray spiller hadde ikke vært dumt som en gave til dem begge. Det er vel ingen hemmelighet at blu-ray en gang vil ta over og da kan man like gjerne være forberedt.

 

EDIT: Lån med deg en ny Porsche som du pakker inn med papir og sløyfe. Da skal du nok få se et ansiktsuttrykk på faren din du aldri har sett maken til før. Du må naturligvis ha en annen flott gave i bakhånd etter at fleipen er forstått.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

det var den jula. faen ass. fått valget mellom å feire jul med kjæresten min eller med min bror og masse folk jeg kjenner + hunden min jeg ikke bor med som kanskje bare lever ett år til :( er så jævla dårlig gjort at jeg må velge. kunne ikke typen bare blitt med da??? er så susselig å feire jul med 4 personer bare...sukk

vurderer snart å dra til barndomshjemmet mitt og sitte der aleine på julaften så slepper jeg å velge noen

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...