Smågal Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Djiiz, hadde samme tanken Zarac. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 At jeg skulle handle julegaver, men så fant jeg bare ting jeg selv ville ha og brukte masse penger. Faaaaaaan! Join the club. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hva er det folk kjøper til foreldre i julegave? Jeg er lei av å kjøpe kjøkkenutstyr og annet forutsigbar søppel. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Spennende sex-leker. Slager. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Dildo til mor og Barbara til far? Si ifra hvordan det går. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Irriterer meg noe så inn i gampen at så mange nordmenn absolutt skal prøve å snakke svensk bare det er en svenske i en kilometers avstand! Hvorfor i helvete kan dere ikke snakke det språke dere egentlig prater! Høres helt mongo ut når man liksom skal være så sykt flink og forståelsesfull ovenfor svensker som kanskje ikke skjønner absolutt alt en sier! Er typisk reportere på tv som inntervjuer svensker som driver med det.. Men når det til og med her på forumet blir svart på svensk, fordi typen med sist innlegg var svensk, tar det rett og slett kaka altså!!! Fy fa... søren mener jeg!!!!!!!!!!!!!! Ganske teit ja. "Åh, vi må bevise at vi er dyktige i å snacka svenska!" Vi skjemmer jo bort svenskene, ikke rart at vi forstår dem bedre enn de forstår oss. Når hørte du sist en svenske prate norsk, liksom. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 at det er kaldt i leiligheten her. Iser på innsiden av vinuduer. Hurra! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Åh! Noe som irriterer noe inn i granskauen er folk, gjerne unge (<18) eller eldre, dumme folk som tror de har funnet det beste argumentet mot kristendommen og kommer med en overfladisk kommentar. For eksempel 'Åh, hvis Adam og Eva var de eneste menneskene, er vi da innavl?' osv. AAAAARGH. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) http://www.dagbladet.no/2009/12/17/nyheter...enhavn/9563394/ Jævla treklemmere, dere skaper bare kvalm og irritasjon, ingenting annet. Jeg kan tenke meg over at det er mange som irriterer seg over deg også. På hver eneste side kommer du med kommentarer som "nei, du kan ikke bli irritert av det", samtidig som du masseproduserer innlegg der du irriterer deg over all verdens filleting. Endret 17. desember 2009 av LanSi Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Linke funker ikke, det irriterer... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Der, nå skal den funke Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 "Trykk på " Liker " om du skulle ville ha gitt meg en GOD VARM KLEM Kopier så denne meldingen til din profil å se hvor mange som skulle ville ha gitt deg en GOD VARM KLEM " Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er jo ikke noe knapp her jo Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Hva er det folk kjøper til foreldre i julegave? Jeg er lei av å kjøpe kjøkkenutstyr og annet forutsigbar søppel. I fjor kjøpte jeg en finere genser til faren min og en ipod nano til min mor. I år vet jeg sannelig ikke hva jeg skal finne på, men en blu-ray spiller hadde ikke vært dumt som en gave til dem begge. Det er vel ingen hemmelighet at blu-ray en gang vil ta over og da kan man like gjerne være forberedt. EDIT: Lån med deg en ny Porsche som du pakker inn med papir og sløyfe. Da skal du nok få se et ansiktsuttrykk på faren din du aldri har sett maken til før. Du må naturligvis ha en annen flott gave i bakhånd etter at fleipen er forstått. Endret 17. desember 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hva er det folk kjøper til foreldre i julegave? Jeg er lei av å kjøpe kjøkkenutstyr og annet forutsigbar søppel. Vin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Praksis-rapport. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Burde montere alko-lås på pc-en min. At kameraten min som er to år eldre og liksom skal få meg inn plasser klarte å bli kasta ut fra samme plassen 3 ganger. Endret 18. desember 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) At win 7 setup skal bruke en evighet. expanding windows files (0%)... sovner snart, jo! takke faen for htc hd2.e edit forresten -20ute, og jeg er sulten. Endret 18. desember 2009 av Dragen Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 At skiene mine er en dag for sen til Fauske.. Så jeg får dem vel ikke i dag. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) det var den jula. faen ass. fått valget mellom å feire jul med kjæresten min eller med min bror og masse folk jeg kjenner + hunden min jeg ikke bor med som kanskje bare lever ett år til er så jævla dårlig gjort at jeg må velge. kunne ikke typen bare blitt med da??? er så susselig å feire jul med 4 personer bare...sukk vurderer snart å dra til barndomshjemmet mitt og sitte der aleine på julaften så slepper jeg å velge noen Endret 18. desember 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg