-Léon- Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Silje ble spillmillionær på aksjer for en tusenlappLondontur med kjæresten ble til 15 millioner kroner og sjefsjobb. http://www.dagbladet.no/2009/12/15/kultur/...nologi/9525075/ Fy faen livet er urettferdig. Noen folk får bare veltet penger opp i fanget. Og så presterer hun å si: "Det er bare penger. Det er godt å ha dem, men de betyr ikke alt" Så gi dem til meg da, bitch. Tenkte på dette selv da jeg leste de første nyhetene om Playfish. Jeg hadde faktisk unnet henne penger om det var et firma som lagde gode konsoll-/PC-spill, men at folk blir millionærer på Facebook- og mobilapplikasjoner gir meg sure oppstøt i halsen. Kjente faktis at det begynt å boble litt i topplokket når jeg leste det dere. Bare penger du liksom. Folk som sier det har tydligvis aldri hatt lite å leve av. *Tsshh* Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Her slutter jeg tidlig på skolen og så vil ikke den helvettes firehjulingen starte!! Hvorfor har den kun el.start? Det kalde været irriterer meg! Har sløst 30minutt av dagen min bare fordi den driten ikke ville starte og offentlig transport ble siste utvei... etterpå så jeg at mamma hadde ringt meg opp og sa hun kunne hente meg. yay! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Kyssesjuka. FFFUUUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 relgiøse folk. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 At jeg har jobb i jula, slik at jeg ikke får til å reise ned til kjresten for å feire jul sammen med henne. Faen altså. Drar jo til militæret rett etter! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 All whininga til tenåringane på MTV... Og at eg allikavel ser på det Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 8 minusgrader i heile dag. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 At en eller annen 4chan-tard velger å spoile hele sesongslutten på Dexter før jeg har sett episoden. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Folk som skal dra egne erfaringer, meninger og synspunkter inn i alle slags hendelser. Kan ikke folk forstå hvor jævlig slitsomt det er å høre på egoister? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Sinnsykt kaldt. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 når familien min skal dra meg med på all slags mulige "koselige" ting når jeg er jævlig trøtt og ligger meg i femtiden om ettermiddagen! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Da nekter du bare. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Henta nettopp firehjulinge... det er så pokkers kaldt ute!!! Kunne ikkje kjenne mine egne hender de siste 3 minuttene hjem Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 jo jeg nekter jo da uff da DSG Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 relgiøse folk. At enkelte personer faen meg ikke klarer å skrive "religiøs" eller "(kjøpe)senteret" riktig. Relgiøs og sentret = FFFFFUUUUU Lenke til kommentar
co2 Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 At jeg skulle handle julegaver, men så fant jeg bare ting jeg selv ville ha og brukte masse penger. Faaaaaaan! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Tippekupongen går til helvete. Svarte! Jeg som hadde trengt et par ekstra tusinger nå til jul og nyttår. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Irriterer meg noe så inn i gampen at så mange nordmenn absolutt skal prøve å snakke svensk bare det er en svenske i en kilometers avstand! Hvorfor i helvete kan dere ikke snakke det språke dere egentlig prater! Høres helt mongo ut når man liksom skal være så sykt flink og forståelsesfull ovenfor svensker som kanskje ikke skjønner absolutt alt en sier! Er typisk reportere på tv som inntervjuer svensker som driver med det.. Men når det til og med her på forumet blir svart på svensk, fordi typen med sist innlegg var svensk, tar det rett og slett kaka altså!!! Fy fa... søren mener jeg!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Innlegg som det over meg irriterer. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg kan tenke meg over at det er mange som irriterer seg over deg også. På hver eneste side kommer du med kommentarer som "nei, du kan ikke bli irritert av det", samtidig som du masseproduserer innlegg der du irriterer deg over all verdens filleting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg