Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Silje ble spillmillionær på aksjer for en tusenlapp

Londontur med kjæresten ble til 15 millioner kroner og sjefsjobb.

http://www.dagbladet.no/2009/12/15/kultur/...nologi/9525075/

Fy faen livet er urettferdig. Noen folk får bare veltet penger opp i fanget.

Og så presterer hun å si: "Det er bare penger. Det er godt å ha dem, men de betyr ikke alt"

Så gi dem til meg da, bitch.

Tenkte på dette selv da jeg leste de første nyhetene om Playfish. Jeg hadde faktisk unnet henne penger om det var et firma som lagde gode konsoll-/PC-spill, men at folk blir millionærer på Facebook- og mobilapplikasjoner gir meg sure oppstøt i halsen.

Kjente faktis at det begynt å boble litt i topplokket når jeg leste det dere.

Bare penger du liksom.

Folk som sier det har tydligvis aldri hatt lite å leve av. *Tsshh*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her slutter jeg tidlig på skolen og så vil ikke den helvettes firehjulingen starte!! Hvorfor har den kun el.start? Det kalde været irriterer meg! Har sløst 30minutt av dagen min bare fordi den driten ikke ville starte og offentlig transport ble siste utvei... etterpå så jeg at mamma hadde ringt meg opp og sa hun kunne hente meg. yay!

Lenke til kommentar

Irriterer meg noe så inn i gampen at så mange nordmenn absolutt skal prøve å snakke svensk bare det er en svenske i en kilometers avstand! :nei: Hvorfor i helvete kan dere ikke snakke det språke dere egentlig prater!

:hrm:

Høres helt mongo ut når man liksom skal være så sykt flink og forståelsesfull ovenfor svensker som kanskje ikke skjønner absolutt alt en sier! Er typisk reportere på tv som inntervjuer svensker som driver med det.. Men når det til og med her på forumet blir svart på svensk, fordi typen med sist innlegg var svensk, tar det rett og slett kaka altså!!!

Fy fa... søren mener jeg!!!!!!!!!!!!!!

:mad::mad::mad::mad::mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...