mikaragua Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Okei, nå føler jeg meg som en drittsekk pga forklaringen hun ga på oppførselen, og det irriterer! Du har vært tøffel altfor lenge nå, det er hun som er en drittsekk. Så fremt det er snakk om samme venninna du har mast om i flere måneder. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Okei, nå føler jeg meg som en drittsekk pga forklaringen hun ga på oppførselen, og det irriterer! Du har vært tøffel altfor lenge nå, det er hun som er en drittsekk. Så fremt det er snakk om samme venninna du har mast om i flere måneder. Nei. En annen venninne dette. Endret 16. desember 2009 av LanSi Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Idag fikk jeg bekreftet nok en fordom.Kvinnelige sjåfører.. De burde fratas lappen på stedet. Bussen skulle over brua og var først utpå, men pga bruarbeid i enden brukte bussen lang tid på å komme forbi, så hu kjerringa kjørte til enden. Joa, greit nok, hun kan jo ryggge tilbake. Problemet var at hu ikke kunne rygge, på en rett strekning på 40ish meter, så måtte hun stille opp bilen 4 ganger før hu endelig kom til enden hvor hun kløna enda mer. Dette tok ca 5 minutter og unødvendig.. hadde en mannlig sjåfør som kjørt på rødt tre ganger etter hverandre.... helt ærlig..menn er ikke mye bedre i trafikken de heller. kjører rundt med piano på lasteplanet i 120 kilometer i timer....jadda!! + en del idiotkjøringer bare forde de er ferdig på jobb. Mannen valgte bevisst å bryte trafikkreglene, kvinnen var bare dårlig til å kjøre, på tross av at hun er yrkessjåfør. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 hadde en mannlig sjåfør som kjørt på rødt tre ganger etter hverandre.... helt ærlig..menn er ikke mye bedre i trafikken de heller. kjører rundt med piano på lasteplanet i 120 kilometer i timer....jadda!! + en del idiotkjøringer bare forde de er ferdig på jobb. Det er vitenskapelig bevist at damer er dårligere sjåfører enn menn, så bare dropp det. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Og der satt Nyhus spikeren i kista for den debatten. Jada. Damer og bil er en tragisk kombinasjon. Studer gjerne en lukeparkering gjort av det kvinnelige kjønn i en hver aldersgruppe for nærmere bekreftelse. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Det er vitenskapelig bevist at damer er dårligere sjåfører enn menn, så bare dropp det. Vi klager så mye på kjerringer, men fitte og pupper skal vi ha. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Vi kan ikke leve med dem, men vi kan ikke leve uten dem. Det irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Mannen valgte bevisst å bryte trafikkreglene, kvinnen var bare dårlig til å kjøre, på tross av at hun er yrkessjåfør. Enten misforsto du, eller så formulerte jeg meg dårlig, men hu kvinnen var sånn typisk kjerring med liten bil og trodde hun kjørte Hummer. Det som også irriterer er relativt unge damer i store biler, eller egentlig store, nye, dyre biler er generelt irriterende. Er da alt annet enn praktisk til det bruket jeg har sett de blitt brukt til. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg trodde det var dama som kjørte bussen, men da forstår jeg. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Det er vitenskapelig bevist at damer er dårligere sjåfører enn menn, så bare dropp det. Vi klager så mye på kjerringer, men fitte og pupper skal vi ha. Hahahaha så jævlig bra sakt Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Det er derfor det finnes oppblåsbare. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Og lommefitter. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Vi klager så mye på kjerringer Deg om det, jeg klager ikke stort mer på jenter enn på karer. Eneste unntaket er i trafikken. Det er så mange dårlige kvinnelige sjåfører at jeg blir uvel. Å ligge 20km under fartsgrensa på flat motorvei gjør faktisk ikke forholdene tryggere å kjøre på, det gjør bare alle andre sjåfører langt mer frustrerte og det skaper farlige situasjoner. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Idioten som brøt vikeplikten sin som resulterte i at jeg kjørte i ræva til en annen kar i stad - For så å stikke av. Kjipt for han at vi fikk med oss skilt nr å at han bor nærme nok til at jeg kan være slem tilbake. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Radio Norge. De påstår at de har så variert og bra musikk, men alt de sender er den samme easy listening-smørja hele fuckings tida. Prater bort introer og kutter soloer gjør de og. De spilte Comfortably Numb tidligere i dag og den var for første gang en plage å høre. "Hello, is there anybody in there?" Og da kom de; hello, hello, hello. Jævla unger. De eier ikke respekt for musikk over hodet. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Silje ble spillmillionær på aksjer for en tusenlappLondontur med kjæresten ble til 15 millioner kroner og sjefsjobb. http://www.dagbladet.no/2009/12/15/kultur/...nologi/9525075/ Fy faen livet er urettferdig. Noen folk får bare veltet penger opp i fanget. Og så presterer hun å si: "Det er bare penger. Det er godt å ha dem, men de betyr ikke alt" Så gi dem til meg da, bitch. Tenkte på dette selv da jeg leste de første nyhetene om Playfish. Jeg hadde faktisk unnet henne penger om det var et firma som lagde gode konsoll-/PC-spill, men at folk blir millionærer på Facebook- og mobilapplikasjoner gir meg sure oppstøt i halsen. Wtf? Hvem i HELVETE vil spille lego batman?...Jeg har ikke tenkt å kjøpe xbox eller noe sånt, men seriøst så irriterende at de velger å ha med sånne spill i tilbudet sitt. Jeg har tenkt til å kjøpe en xbox etter jul, og takker for empatien. Må finne en workaround på en eller annen måte. Endret 17. desember 2009 av Stoop kid Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) irriterer meg grenseløst over religiøse fanatikere som absolutt skal overføre sin religion på alle andre irriterer meg over folk som er sta som et esel og nekter å stikke fingen i jorden for å se hvor de faktisk er, og derfor forblir forhåpningsfulle hele tiden irriterer meg grenseløst over folk som blir så emosjonelt hektet på en diskusjon at de står å skriker 1 cm fra fjeset ditt som om du var tunghørt misliker folk som absolutt tror de er best i verden og har alltid rett, til og med når de er motbevist fortsetter de irriterer meg over folk som bruker ord som HAT og ELSK for mye i og med at dette blir i de fleste situasjoner overdrevet irriterer meg over folk som ikke klarer å se den reele verden foran seg og sitter og tror store dominerende firma er bra, og at de er fri i denne verden folk som utnytter andre er noe jeg misliker når fjortiser sitter og skriver "dt dr e vldg sjedli, eg gidd iksje mere" irriterer meg Takk (er 15 år gammel) EDIT: må lempe på mer: folk som tror de har peiling på data og kaller feks skjermen for datamaskinen, og boksen for harddisken, og skjønner ikke hvorfor maskinen ikke funker bare fordi skjermen er slått av irriterer meg over folk som tror de kan data men egentlig har de ikke snøring på hva ett hovedkort er en gang, eller at linux, mac, unix, BSD eller andre ting (whatever pops in mind for you) eksisterer irriterer meg over fotballfolk som må sløse vekk tiden på å spenne en ball i trynet ditt bare fordi du går forbi fotballbanen irriterer meg over det norske språk og oversettelser. Det har få nyanser, lite ord å bruke, bare en haug med sammensatte og oversettelser på for eksempel spill, eller TV, bøker osv. "Øverstekommanderende" GGRRRRR Mobilapplikasjoner som reklameres for på TV. "FÅ KANINEN PINKBUNNY NÅÅÅÅÅ, DEN FORVANDLER SEG TIL ETT MONSTER NÅR BATTERINIVÅET ER LAVT!" SMS-reklame folk med høy musikk på bussen folk som ikke tar ansvar, og rydder ikke opp når folk på herretoalett skal smøre avføring utover veggene eller noe tull som det fordi det er "morsomt" danske som snakker familien min som over hode egentlig ikke forstår noe, feks skal prøve å forklare forskjellen på kapitalisme og kommunisme så får jeg argumenter som at "i kommunismen blir du slave" eller "i kapitalismen så er jo ting billig!" PS: dette skyldes da at familien min er en haug med kristne fanatikere som ikke intresserer seg for det meste annet enn å være "glad og fornøyd i livet, og alltid være positiv", verden er faen ikke noe sted for være positiv 24/7, er enig med at det er nødvendig store deler av tiden men det trenger jo ikke bety at man skal være forhåpningsfull at alt kommer til å bedre seg og sitte å sutte på en kopp med kakao! Man må faktisk ta aksjon ofte for å bedre noe, ikke bare sitte der og tro at alt bedrer seg automatisk for slik er samfunnet... Microsoft, EA, Ikea og andre storfirma som driver monopol og tror de kan gjøre som de vil fordi at de har penger irriterer meg. Det verste er jo at det funker, noe som irriterer meg så sinnsykt at jeg får lyst å drepe noen.. familien og folk som ikke skjønner seg på data, og lager ett makkverk av alt de rører innen det, måtte lære tanten min hva en USB port var og det tok meg faen en halvtime!! folk som ikke er intressert i dagens samfunn folk som er dum, spesielt i når de er tenåring, drar på fest klokken 4 om natten og drikker seg full.. etterpå går de rundt å tror de er kul glemte nesten: reklamer og folk som disrespekterer ens intellegens og tror de kan lure deg med møkkhistorier laptops fra jallafirma som DELL, Acer og en god del andre. Etterpå blir det bare støy og ramler inn datamaskiner på det stakkars rommet mitt da folk får problemer, må nesten begynne å ta betalt etter hvert :/ fanboys irriterer meg, spesielt de som ikke klarer å sette fingen på hvorfor småbarn som går rundt og kaster på alt og alle dyr de kan finne, faller og begynner med den jævla irriterende høyfrekvente hylingen og krever hjelp etter en dag med å kaste ting på meg... selvfølgelig skjønner jeg jo at jeg må hjelpe. Disse stakkars små ikke skjønner hvordan verden fungerer og er helt hjelpeløse. fetteren min kristian valen lange MSN navn med tonnevis av nikk som "VILDE!! :D:D:D:D:D ELSKER DEG KARINE <3 JULIE <3 MATILDE <3" , som er direktelinket til det jeg også irriterer meg over, fjortissforkortelser som jeg sa lengre oppe i post spam, og generelt folk som spammer for å få bedre post count, det er greit med noe som en offtopic post der man snakker om random oppdiktete ting for at man faktisk kan le litt av det.. Facebook folk på skolen som tar maskiner og sitter på facebook, mens jeg venter på å gjøre det læreren faktisk sa jeg skulle gjøre folk som maser på MSN noe sinnsykt og ikke lar en være i fred, personlig er jeg bare logget på MSN 24/7 grunnet det at av og til må jeg få tak i folk BKK bredbånd og ingen tilgang til ruter dårlig elektronikk når folk sier spørsmålet som aldri finner noen ende... "Hvorfor det?" når du spør folk om noe så svarer de som du var 4 år gammel.. kirker og buekorps som vekker meg i helgene her i bergen!! Helvettes mariakirke, brenn i helvete, samme gjelder sandviksbataljonen... men så misliker jeg for det meste som vekker meg når jeg sover, og alt annet en halvtime etter også.. Takk igjen PS: ja jeg vet jeg har mange kommafeil.. sorry men komma er noe jeg ikke takler på forumposts, i norsktimer går det greit PPS: jeg ville påstått at jeg er eldre mentalt sett enn andre på min alder, men det spørs på definasjon. Jeg er en informasjonslukende hypernerd og skal for all del finne ut av alt, unntatt når folk holder hemmeligheter, eller når det rett og slett blir for personlig for dem. Jeg ville da for all del ikke sagt at denne posten faktisk reflekterer min personlighet på noen måte, med tanke på at her ble jeg faktisk spurt om å lange ut med ting som irriterer meg. Dette var virkelig herlig å få lov til for en gangs skyld.. Endret 17. desember 2009 av Wolfie276 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 kommer med noe jeg virkelig HATER intenst mye Microsoft Windows, og alt som har med Microsoft og Windows å gjøre, kan oppgi flere grunner for dette hvis noen spør Ferdige operativsystemer generelt, ALLE operativ er noe feil med, om det så er Linux, Unix eller NT basert... ALT er noe feil med.. Rasister Penger Kjønnsdiskriminerende tullinger Mennesker generelt for å være den verste snylteorganismen noensinne, og etter det spørre "hva i helvete skjer her da?" Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Så hvilke farge har egentlig speilet? =/ Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 folk som stiller seg foran en dør og begynner å preike i hytt og pine for aldri å flytte seg og lage propp, UTROLIG irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg