Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 prosjekter som er ferdige som skal fremføres i morra så er det ikke mer å gjøre på skolen før jul. Hindrer dette oss i å gå? Neeeeeeeida, vi drar det såpass langt at på torsdag så skal man møte på skolen for å se en fuckings film i mattetimen... Og fredag skal man gå rundt juletreet. Når jeg først står opp tidlig for å møte på skolen forventer jeg da for helvete å lære noe faglig der...

Vi må på skola mandag og tirsdag også. Hadde tentamen i går og har tentamen i morra, ellers 3 dager fri denne uka. Merkelig opplegg.

Lenke til kommentar

At jeg glemte å fjerne lyden på ett av klippene i filmen vår. Men fikk god tilbakemelding allikevel på den da.

 

Også har ei venninne begynt å oppføre seg mer og mer bitch mot meg i det siste. Type jeg spør hva hun skal etter skolen fordi jeg mangler en julegave og gidder ikke gå alene. Svaret jeg fikk var ikke "nei, jeg er opptatt", det var "ingenting med deg iallefall"

 

Seriøst, blir så irritert når folk svarer sånn! Også har hun gått rundt og vært generelt edgy mot

meg, skal faen meg spørre om hva som er galt, fordi jeg orker ikke mer sånt.

Lenke til kommentar

Sikkert PMS.

 

Jeg irriterer meg over folk som på død og liv skal henge dorullen innover, og spesielt de som snur på en dorull som allerede henger utover. HVORFOR?! Jeg har tenkt godt gjennom det flere ganger, for tross alt har jeg ikke stort annet å gjøre mens jeg sitter der, og jeg finner ærlig talt bare ulemper med det.

Lenke til kommentar
Sikkert PMS.

 

Jeg irriterer meg over folk som på død og liv skal henge dorullen innover, og spesielt de som snur på en dorull som allerede henger utover. HVORFOR?! Jeg har tenkt godt gjennom det flere ganger, for tross alt har jeg ikke stort annet å gjøre mens jeg sitter der, og jeg finner ærlig talt bare ulemper med det.

Helt enig, hvorfor skal du ha den innover? da slår du jo bare hånda i veggen når du skal ta papir.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over folk som på død og liv skal henge dorullen innover, og spesielt de som snur på en dorull som allerede henger utover. HVORFOR?! Jeg har tenkt godt gjennom det flere ganger, for tross alt har jeg ikke stort annet å gjøre mens jeg sitter der, og jeg finner ærlig talt bare ulemper med det.

Dette er særiøst utbredt blant kvinner. Skummelt mange som henger den på innsiden.

Lenke til kommentar

Idag fikk jeg bekreftet nok en fordom.

Kvinnelige sjåfører.. De burde fratas lappen på stedet. Bussen skulle over brua og var først utpå, men pga bruarbeid i enden brukte bussen lang tid på å komme forbi, så hu kjerringa kjørte til enden. Joa, greit nok, hun kan jo ryggge tilbake. Problemet var at hu ikke kunne rygge, på en rett strekning på 40ish meter, så måtte hun stille opp bilen 4 ganger før hu endelig kom til enden hvor hun kløna enda mer. Dette tok ca 5 minutter og unødvendig..

Lenke til kommentar
Idag fikk jeg bekreftet nok en fordom.

Kvinnelige sjåfører.. De burde fratas lappen på stedet. Bussen skulle over brua og var først utpå, men pga bruarbeid i enden brukte bussen lang tid på å komme forbi, så hu kjerringa kjørte til enden. Joa, greit nok, hun kan jo ryggge tilbake. Problemet var at hu ikke kunne rygge, på en rett strekning på 40ish meter, så måtte hun stille opp bilen 4 ganger før hu endelig kom til enden hvor hun kløna enda mer. Dette tok ca 5 minutter og unødvendig..

hadde en mannlig sjåfør som kjørt på rødt tre ganger etter hverandre.... helt ærlig..menn er ikke mye bedre i trafikken de heller. kjører rundt med piano på lasteplanet i 120 kilometer i timer....jadda!! + en del idiotkjøringer bare forde de er ferdig på jobb.

Endret av Estella!
Lenke til kommentar

Irriterar at eg ikkje har sceneskrekk i det heile, men er nervøs som faen FØR eg går på scena. er faktisk kvalm no. gledar meg til å få de overstått.

Det er elevkveld/juleball om ein halvtime, og klassa vår skal parodiere lærarar på skulen, eg skal vere lærar. I ein kinosal med 300+ elevar. eg gjer rolla fantastisk, ifølge dei fleste, men er fortsatt dritnervøs.

Lenke til kommentar
Idag fikk jeg bekreftet nok en fordom.

Kvinnelige sjåfører.. De burde fratas lappen på stedet. Bussen skulle over brua og var først utpå, men pga bruarbeid i enden brukte bussen lang tid på å komme forbi, så hu kjerringa kjørte til enden. Joa, greit nok, hun kan jo ryggge tilbake. Problemet var at hu ikke kunne rygge, på en rett strekning på 40ish meter, så måtte hun stille opp bilen 4 ganger før hu endelig kom til enden hvor hun kløna enda mer. Dette tok ca 5 minutter og unødvendig..

hadde en mannlig sjåfør som kjørt på rødt tre ganger etter hverandre.... helt ærlig..menn er ikke mye bedre i trafikken de heller. kjører rundt med piano på lasteplanet i 120 kilometer i timer....jadda!! + en del idiotkjøringer bare forde de er ferdig på jobb.

Slutt med denne kvinnekampen da. Det kommer helt ann på individet, kjønnet har ingenting å si. De er fæle på sine egne måter.

 

Menn er uforsiktige og tar sjangser (mer enn kvinner)

Kvinner er dårlige når det kommer til regler og finkjøring (mer enn menn)

 

Dette baserer jeg på egne opplevelser da, hele verden er ikke sånn, men i min erfaring.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...