Karlson Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Irriterer meg over "heaheaheaheaheahea" Helt enig. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Vondt i armen etter grisesprøyten og beeptesten i morgen -.- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 At når jeg kommer hjem på juleferie og gleder meg til å henge med venner igjen, så er det ingen som har tid -_- Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det er jo faktisk imot skolens reglement. Det er ikke lov på skolen min, men har nå gått hele 1. termin, og det er bare en lærer som har reagert på det. Samme greia her. Hadde 3-4 stykker i klassen som brukte snus igjennom hele videregående. Etter disse reglene kom, ble det ikke akkurat noen endring hos oss. Lærerne ser snuboksene, men de bryr seg ikke. Litt morsomt at vi laget alle de plakatene til anti-tobakkskampanjen vi har hatt på skolen jeg gikk på. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 At vi faen ikke får juleferie før 22 desember, hva helvete er det de tenker med?! Ingen som kommer til å følge med på mandag og tirsdag uansett. Ja jøss som om i kommer til å sitte å jobbe med matte på svarte julaften. Ender nok heller med at vi bruker timen til å planlegge drekkedagsnatta. (gammel bytradisjon som er 22 desember, egentlig mest en unnskyldning for å bli drita, men anyway). Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hehe. 21.Des: Kome på skulen, sjå ein film. Fare heim. 22.Des: Kome på skulen, ete mat med klassa. Fare heim. Kjempegreier.... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 At vi faen ikke får juleferie før 22 desember, hva helvete er det de tenker med?! Ingen som kommer til å følge med på mandag og tirsdag uansett. Ja jøss som om i kommer til å sitte å jobbe med matte på svarte julaften. Ender nok heller med at vi bruker timen til å planlegge drekkedagsnatta. (gammel bytradisjon som er 22 desember, egentlig mest en unnskyldning for å bli drita, men anyway). Sånn går det når du får lenger høstferie. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er ikke alle som er født til å kjøre bil... Nja, jeg kjører ikke noe dårligere enn det andre normale mennesker gjør. Det var rett og slett veldig glatt i denne svingen tross lav hastighet og lite gass. Glatt = gassen i bånd ! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Dersom man gasser i en sving så ønsker man å få en sleng på bilen enten det er glatt underlag eller bart sommerføre. Jeg der imot tok det forsiktig uten at det hjalp noe stort. Jaja, det skjedde ingenting heldigvis og jeg fikk raskt kontroll på bilen i det jeg kjente bilens bakpart mistet grepet. Endret 15. desember 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 reguleringskloss i magen..... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Dersom man gasser i en sving så ønsker man å få en sleng på bilen enten det er glatt underlag eller bart sommerføre. - i det jeg kjente bilens bakpart mistet grepet. Jeg trodde det var det som var hele vitsen med å kjøre bil på glatta jeg. Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Hva som er vitsen ved bilkjøring på glatta får være opp til hver enkelt å avgjøre. Dog er det ikke et helt ukjent fenomen her i landet at enkelte synes det er gøy å gi litt brått gass for å få en ørliten sleng. Endret 16. desember 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
co2 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Aaaah. Tok svinevaksine og føler meg skikkelig shabby nå. Tør ikke tenke på formen imorgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 reguleringskloss i magen..... Tror ikke du skal spise det. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Snusere og røykere, men mest røykere. Uurgh... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Irriterer meg at jeg ikke har døgnrytme. Jeg pleier å legge meg fra 1-3 hver dag. Det som er rart er at jeg ikke merker det engang, men uansett, jeg syns det høres logisk ut at jeg trenger mer enn 3-4 timer søvn pr. natt... Endret 16. desember 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Samme her.. Sovner jeg halv 12, merker jeg ikke forskjellen hvis jeg sovner 2.. Like trøtt om morningen og lik energi. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 2 prosjekter som er ferdige som skal fremføres i morra så er det ikke mer å gjøre på skolen før jul. Hindrer dette oss i å gå? Neeeeeeeida, vi drar det såpass langt at på torsdag så skal man møte på skolen for å se en fuckings film i mattetimen... Og fredag skal man gå rundt juletreet. Når jeg først står opp tidlig for å møte på skolen forventer jeg da for helvete å lære noe faglig der... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Har kanskje punktert med firehjulingen... de pokkers idiotene som hadde kræsjet, kunne de ikke satt opp en varseltrekant... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Nå synes jeg at telefonen min kan komme på postkontoret. Hmpf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg