Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo faktisk imot skolens reglement.

Det er ikke lov på skolen min, men har nå gått hele 1. termin, og det er bare en lærer som har reagert på det.

Samme greia her. Hadde 3-4 stykker i klassen som brukte snus igjennom hele videregående. Etter disse reglene kom, ble det ikke akkurat noen endring hos oss. Lærerne ser snuboksene, men de bryr seg ikke. Litt morsomt at vi laget alle de plakatene til anti-tobakkskampanjen vi har hatt på skolen jeg gikk på.

Lenke til kommentar

At vi faen ikke får juleferie før 22 desember, hva helvete er det de tenker med?! Ingen som kommer til å følge med på mandag og tirsdag uansett. Ja jøss som om i kommer til å sitte å jobbe med matte på svarte julaften.

 

Ender nok heller med at vi bruker timen til å planlegge drekkedagsnatta. (gammel bytradisjon som er 22 desember, egentlig mest en unnskyldning for å bli drita, men anyway).

Lenke til kommentar
At vi faen ikke får juleferie før 22 desember, hva helvete er det de tenker med?! Ingen som kommer til å følge med på mandag og tirsdag uansett. Ja jøss som om i kommer til å sitte å jobbe med matte på svarte julaften.

 

Ender nok heller med at vi bruker timen til å planlegge drekkedagsnatta. (gammel bytradisjon som er 22 desember, egentlig mest en unnskyldning for å bli drita, men anyway).

Sånn går det når du får lenger høstferie.

Lenke til kommentar

Dersom man gasser i en sving så ønsker man å få en sleng på bilen enten det er glatt underlag eller bart sommerføre. Jeg der imot tok det forsiktig uten at det hjalp noe stort. Jaja, det skjedde ingenting heldigvis og jeg fikk raskt kontroll på bilen i det jeg kjente bilens bakpart mistet grepet.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Dersom man gasser i en sving så ønsker man å få en sleng på bilen enten det er glatt underlag eller bart sommerføre.

 

- i det jeg kjente bilens bakpart mistet grepet.

Jeg trodde det var det som var hele vitsen med å kjøre bil på glatta jeg. Eller har jeg misforstått? :dontgetit:

Lenke til kommentar

2 prosjekter som er ferdige som skal fremføres i morra så er det ikke mer å gjøre på skolen før jul. Hindrer dette oss i å gå? Neeeeeeeida, vi drar det såpass langt at på torsdag så skal man møte på skolen for å se en fuckings film i mattetimen... Og fredag skal man gå rundt juletreet. Når jeg først står opp tidlig for å møte på skolen forventer jeg da for helvete å lære noe faglig der...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...