Windkin Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 NRK Lisensen!! 2000 Spenn i året for en kanal jeg aldri ser på.... Ser i grunn ikke så mye på TV i det hele tatt, kanskje jeg burde kvitte meg med dritten! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) EA, hva er det de tror de er? BF 2142 har jo knapt kommet ut før det er et nytt mas om booster packen northern strike. Og i tillegg må du ikke tro at den er gratis, neida. De skal ha betaling for selv den minste lille ting, blir ikke forundret om de tar betalt for patcher også snart. Så nå må jeg kjøpe enda ett spill hvis jeg vil ha de nye finessene, unlocksa, og banene. Håpløst! Jeg gidder iallefall ikke å kjøpe det. Endret 26. mars 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det som irriterer meg Skikkelig om dagen er at jeg ikke kan spille Tekken DR fordi jeg ikke har HD. Å gud som jeg har gledet meg til det spillet.. Noe annet som er skikkelig irriterendes er at så og si ingen har Sony 5200ES på lager Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Tror du sliter litt generelt på en PC uten en harddisk. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Tror du sliter litt generelt på en PC uten en harddisk. 8244937[/snapback] Hvis det ikke er snakk om PS3 eller noe da... Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hater små unger som tror de er sterke. Sepessielt når de kommer med utsagn som "nå har jeg så jævli lyst til å sloss" og "faen, jeg skulle tævan så jævlig" -____- ...Dere er noen 140 cm høye pipestilker for svarte! Det er ingen som vil slå en pipestilk... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 I agree with you tronderbart! Men gjelder dette oss på 1,90 også? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hater små unger som tror de er sterke. Sepessielt når de kommer med utsagn som "nå har jeg så jævli lyst til å sloss" og "faen, jeg skulle tævan så jævlig" -____-...Dere er noen 140 cm høye pipestilker for svarte! Det er ingen som vil slå en pipestilk... 8245126[/snapback] Jeg har jobbet på en ungdomskole, det var endel slike personer. De er i grunn morsom. Jeg var å spilte basketball med noen av de mer fornuftige da, så kommer det 3 "brautende-kjekkaser" som tror de er så driiiitgod. De begynner gjerne å skubbe litt. Da sier jeg. Ok alle dere 3 mot meg og vi spiller med fengselsregler. Kuleste basketkampen jeg har hatt på mange år. Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Folk som sier "Ååå herregud det gikk SÅÅÅ dårlig" hver gang vi har hatt prøve >.< Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 At min "gode" gamle 19" CRT gikk til he**te netopp Ironisk nok MENS jeg satte å skulle til å bestille et onkyo lydkort... er jeg uheldig må jeg bruke pengene på ny sjerm. Jeg vil ikke ha ny sjerm, jeg vil ha god lyd! Bah, dette var ikke gøy, jeg går å legger meg. Lenke til kommentar
Beer_Bottle_Joe Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Folk som bruker ALT for lang tid i kassa når man er på farta, og mens man selv kun skal ha en sjokkis skal kødden foran ha tre vogner fylt til randen, men nekter å slippe deg forbi. ARGH! Lenke til kommentar
Beer_Bottle_Joe Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hater små unger som tror de er sterke. Sepessielt når de kommer med utsagn som "nå har jeg så jævli lyst til å sloss" og "faen, jeg skulle tævan så jævlig" -____-...Dere er noen 140 cm høye pipestilker for svarte! Det er ingen som vil slå en pipestilk... 8245126[/snapback] Enig der, spesielt små jævler som leker så tøffe når du fortsatt er ett hue høyere enn dem xD Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Tror du sliter litt generelt på en PC uten en harddisk. 8244937[/snapback] Nå tenkte jeg mest på High Def jeg, da... Det går visst ikke an å spille Tekken DR hvis man ikke har høyoppløsttelevisjon.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Tror du sliter litt generelt på en PC uten en harddisk. 8244937[/snapback] Nå tenkte jeg mest på High Def jeg, da... Det går visst ikke an å spille Tekken DR hvis man ikke har høyoppløsttelevisjon.. 8247154[/snapback] Høres rart ut Trodde ikke man måtte ha HDTV. Ontopic: "sakte gåere" irriterer meg sykt, spesielt de som går med musesteg gjennom dører/passasjer slik at man ikke kan komme forbi. Og de som henger rett utenfor dører slik at man må måke seg vei fram for å komme ut. Dette er spesielt gjeldende utenfor butikker, buss/tog stasjoner o.l. Endret 27. mars 2007 av Uderzo Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 saktegåere som skal samle seg sammen og gå i en rad i gågata. sånn at alle ikke kan gå forbi. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Kvinnfolk kan irritere vette av hvem som helst Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Folk som blir stående i døråpninger. Lenke til kommentar
d0z Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Drittunger i 8.klasse som går 5 i bredden på vei til skolen når jeg kommer syklende. Snart kommer jeg til å sykle ned d####ungene. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Tror du sliter litt generelt på en PC uten en harddisk. 8244937[/snapback] Hvis det ikke er snakk om PS3 eller noe da... 8244989[/snapback] Tror du sliter litt generelt på en PC uten en harddisk. 8244937[/snapback] Nå tenkte jeg mest på High Def jeg, da... Det går visst ikke an å spille Tekken DR hvis man ikke har høyoppløsttelevisjon.. 8247154[/snapback] Høres rart ut Trodde ikke man måtte ha HDTV. Ontopic: "sakte gåere" irriterer meg sykt, spesielt de som går med musesteg gjennom dører/passasjer slik at man ikke kan komme forbi. Og de som henger rett utenfor dører slik at man må måke seg vei fram for å komme ut. Dette er spesielt gjeldende utenfor butikker, buss/tog stasjoner o.l. 8247238[/snapback] Mente det som en spøk, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg