Verbal Hologram Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg lånte bort mobilen min i fylla på fredag. Greit nok, den kom tilbake igjen til slutt, men det følger med en telefonregning på 108 kroner. Det samme har hendt meg også. Forstår bare ikke hvordan dette funker. Han lånte mobilen i 10 min kom tilbake og sa at jeg visst ikke hadde nok penger på kontantkortet. Brand new 150 kr kort. Hvordan får de til dette? Er det en måte å sende penger fra kontantkort til en annen? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Dere har ingenting å irritere dere over er. Når du først er dum nok til å låne bort mobilen på fest så fortjener du det du får. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ja jøss... Må ikke låne bort phonen til venner . Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Det var ingen venn, det var ei tidligere ukjent dame, og hun hadde mobilen min i tre dager. Dere har ingenting å irritere dere over er. Når du først er dum nok til å låne bort mobilen på fest så fortjener du det du får. Jeg vet at det var dumt av meg (jeg ar bare gjort én ting som var dummere), men alle som har fått smaken på alkohol driter seg ut før eller senere. Har du aldri vært beruset og gjort noe du har angret på i ettertid? Endret 15. desember 2009 av Zarac Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Fant ut at min deltakelse på nsb sin julekalender har vært bortkasta. Man vinner spa opphold på et hotell her jeg bor, eller en togtur til Liseberg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 At jeg ikke har noen god stol her hjemme, så nakken, ryggen og baken blir maks fucka etter noen timer. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Ich habe drei - DREI - Ohre mit Deutsch am Morgen! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Tre ører med tysk? har tysk sjølv, men vi lærer alt for lite glosar, og læraren er ikje verdens beste på å forklare gramatikken helder.. Btw, innlegg 314 (the pie is not a lie) Endret 15. desember 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det skulle vært Uhren, ikke Ohre. Jeg irriterer meg altså over at jeg har tre timer med tysk i morgen, istedenfor de vanlige to på onsdager, men jeg dret visst litt på meg der. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Silje ble spillmillionær på aksjer for en tusenlapp Londontur med kjæresten ble til 15 millioner kroner og sjefsjobb. http://www.dagbladet.no/2009/12/15/kultur/...nologi/9525075/ Fy faen livet er urettferdig. Noen folk får bare veltet penger opp i fanget. Og så presterer hun å si: "Det er bare penger. Det er godt å ha dem, men de betyr ikke alt" Så gi dem til meg da, bitch. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Innlegg med kun en smiley er slettet. MVH KVTL Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Det irriterar at eg ikkje greier å konstruere ein enkel firkant. HELP, anyone? Endret 15. desember 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nå var det satans glatt på veien. Holdt på å kollidere i en sving i 30 sonen der bilen helt uant fikk en sleng. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er ikke alle som er født til å kjøre bil... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 irreterer meg som faen at læreren min sitter rett foran meg slik at jeg ikk kan ta meg en pris.. fml Hvorfor ikke? Er ikke det en lovlig vare? Er ikke alle som er født til å kjøre bil... Er ikke alle som er født oppblåste egoer heller. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 irreterer meg som faen at læreren min sitter rett foran meg slik at jeg ikk kan ta meg en pris.. fml Hvorfor ikke? Er ikke det en lovlig vare? Er ikke alle som får snuse på skolen. Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Irriterer meg over "heaheaheaheaheahea" Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 irreterer meg som faen at læreren min sitter rett foran meg slik at jeg ikk kan ta meg en pris.. fml Hvorfor ikke? Er ikke det en lovlig vare? Er ikke alle som får snuse på skolen. Det er jo faktisk imot skolens reglement. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er ikke alle som er født til å kjøre bil... Nja, jeg kjører ikke noe dårligere enn det andre normale mennesker gjør. Det var rett og slett veldig glatt i denne svingen tross lav hastighet og lite gass. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det er jo faktisk imot skolens reglement. Det er ikke lov på skolen min, men har nå gått hele 1. termin, og det er bare en lærer som har reagert på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg