Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

49 ubesvarte anrop fra min mor. Telefonen min har en tendens til å bugge seg og samle opp alle lydene den skal lage over tid til jeg låser den opp, så nå forsov jeg meg og fikk et orkester av mobillyder fra meldingslyden, ringelyden og alarmlyden.

samme skjedde meg også, nå nettop. jeg har en iphone. og jeg kommer 2 timer forsent på jobb nå><

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendingen er sortert og videresendt 15.12.2009 13:31 0024 OSLO

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 14.12.2009 16:50 7007 TRONDHEIM

Hva faen? OSLO? Så de har kjørt pakka gjennom plassen den skal til, og fortsatt ned til Oslo? For så å havne på Hamar senere i dag eller i morgen før den skal videre til Lillehammer?

Hadde de sendt den til Hamar, så hadde jeg ikke brydd meg noe særlig. Men Oslo? Hva er poenget? Blir jo bare dyrere for Posten, jo.

Lenke til kommentar

Var på kino her om dagen å så Paranormal Activity. Var en haug med tenåringsjenter der som hyla og skrek. Temmelig irriterende når du faktisk prøver å følge med. Hun som satt ved siden av meg så mer inni jakka si enn hu så av filmen. Hvorfor i det heletatt gidde å gå på kino om du ikke har tenkt å se filmen å istedet ødelegger for alle andre.

Lenke til kommentar
Noen som vet om soyaolje er dritt for magen? Har hatt jævlig uggen mage idag for ås i det sånn

Tror ikke det er det best du kan få i deg, hvor mye drakk du?:p hadde noe av det samme for et år siden. Drakk et glass med tran hehe, var kvalm 3 dager i strekk og spøy kraftig på den fjerde. tror ikke jeg skal gjørra det igjen..

Lenke til kommentar
Eh, nei. Det ville blitt et mareritt for dem. Hvorfor tror du de har omlastingssentraler plassert rundt i landet? Pakker fra Komplett som skal til Lillehammer kjøres direkte til Hamar.

Spørs hvor i landet det er da. Bestiller jeg fra komplett, går den fra sandefjord til oslo, for å så bli sendt til trondheim. Er veldig mye som blir transportert imellom oslo og trondheim ettersom disse har store sentraler

Lenke til kommentar
Var på kino her om dagen å så Paranormal Activity. Var en haug med tenåringsjenter der som hyla og skrek. Temmelig irriterende når du faktisk prøver å følge med. Hun som satt ved siden av meg så mer inni jakka si enn hu så av filmen. Hvorfor i det heletatt gidde å gå på kino om du ikke har tenkt å se filmen å istedet ødelegger for alle andre.

Er en grunn til at man ikkje ser slike filmer på kino. Slike filmer er jo magnet for alle fjortisene i byn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...