anonymmmmmm Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 At eg skal vere så forferdeleg dårleg til å formulere meg av og til. Dagens: Eg song ikkje songen, liksom. Eg berre song songen. Ehm, wtf Hilde? Irriterer meg også at eg bruker ordet "liksom". Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 At håret mitt er litt slitt. Det er veldig glatt, men det faller veldig enkelt av. Tips anyone? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 At det er kaldt som bare faen, men ikke snø. Hva faen er vitsen med det? Kulda skal jo bare være der for å holde på snøen. Det er snø jeg vil ha, ikke kulde. Forbanna satans mannsjit. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det snør bare når temperaturen er rett under frysepunktet, så det er for kaldt for snø akkurat nå. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 iKnow, og det irriterer meg. Global oppvarming lovet jo mer snø. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ja, nå har vi sendt klimagasser på rullebånd opp i atmosfæren, men så får vi ikke den hvite jula vi håpet på. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Har sagt det før, men det landet/personen/whatever som først klarer å styre været/klimaet vinner. Se for deg Google Earth bare som et værprogram. Der kan man sette inn intense hetebølger over land man egentlig hadde tenkt å invadere f. eks. Og passende vær til seg selv. Det hadde vært så genialt. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Regner med at han/hun tok feil tråd. Eksamen irriterer. Det er jo alltid greit å spørre? Irriterte meg at du bare måtte spørre meg om det. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Å bli voksen -.- Blir deppa jeg... Alt det gode går i oppløsning! FAN!! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Folk som seier "hvordan" der det passar seg å bruke "hvilket" Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Orddelingsfeil i særiøse sammenhenger, har alltid irritert meg. Mister liksom respekten for de/den som har skrevet det når en 9. klassing kan rette på dem. EDIT: men i andre tilfeller får man bare en god latter: http://home.online.no/~oknalum/Orddelingsf...delingsfeil.htm Endret 14. desember 2009 av lekse2 Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 At jeg klarte å tippe skåla med frokostblanding i trappa Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Irriterande at folk ikkje kan forskjellen på orddelingsfeil og særskrivingsfeil. Orddelingsfeil er når du skal dele eit ord ved linjeskift, og set bindestreken på feil plass. Særskrivingsfeil er når du skriv ord som eigentleg skal vere eitt ord i to eller fleire ord. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Irriterande at folk ikkje kan forskjellen på orddelingsfeil og særskrivingsfeil. Orddelingsfeil er når du skal dele eit ord ved linjeskift, og set bindestreken på feil plass. Særskrivingsfeil er når du skriv ord som eigentleg skal vere eitt ord i to eller fleire ord. Faktisk aldri hørt om særskrivingsfeil, selv norsklæreren min kaller det for orddelingsfeil. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Det der sa du bare for show off. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Var den til meg? I så fall må eg nok seie at det faktisk har irritert meg ganske lenge no. Men eg bør kanskje slutte å irritere meg over slike ting. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Irriterer meg over at det er så vanskelig å puste med maske på. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Irriterer meg over at det er så vanskelig å puste med maske på. Ta den av da. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Laktoseintoleranse! Is tah running shit! Tester nå om det går ann og begynne med melk igjen, men nei. Stresset periode i 2005 gjorde så jeg ikke tåler melk lengere. Har alltid tålt melk i barneårene og i ungdomsårene.. Men faens skolefaen stresset meg. Endret 15. desember 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 49 ubesvarte anrop fra min mor. Telefonen min har en tendens til å bugge seg og samle opp alle lydene den skal lage over tid til jeg låser den opp, så nå forsov jeg meg og fikk et orkester av mobillyder fra meldingslyden, ringelyden og alarmlyden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg