djgudleif Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Xbox 360-tilbudet som gjelder når for tiden. Det er en xbox 360(husker ikke hvilken variant) + lego batman og et annet spill. Wtf? Hvem i HELVETE vil spille lego batman? 90% av de som kjøper det der vil være direkte flaue over å ha et slikt spill. De resterende er enten tilbakestående eller småunger. Jeg har ikke tenkt å kjøpe xbox eller noe sånt, men seriøst så irriterende at de velger å ha med sånne spill i tilbudet sitt. Endret 13. desember 2009 av bollerbrus Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg har lyst på Lego: Batman. Og jeg er 25, og antageligvis smartere enn deg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Unger er en enorm kundegruppe. I anledning julen er det nok hauger av små barn som vil spille lego batman. Det blir det penger i kassen ut av. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 meteorsverm idag. Det er overskya her. FML Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Samme her. Når det endelig skjer noe der oppe får man ikkje sett det. I går var det helt klart og fint -.- Endret 13. desember 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Xbox 360-tilbudet som gjelder når for tiden. Det er en xbox 360(husker ikke hvilken variant) + lego batman og et annet spill. Wtf? Hvem i HELVETE vil spille lego batman? 90% av de som kjøper det der vil være direkte flaue over å ha et slikt spill. De resterende er enten tilbakestående eller småunger. Jeg har ikke tenkt å kjøpe xbox eller noe sånt, men seriøst så irriterende at de velger å ha med sånne spill i tilbudet sitt. Lego Batman var jo litt gøy faktisk! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Men hvorfor i helvete kan det ikke være valgfritt hvilke spill man får med? Hvis de er i samme prisklasse er det jo gjennomførbart. Jeg har lyst på Lego: Batman. Og jeg er 25, og antageligvis smartere enn deg. Dette handler da ikke om å være smart? Om du er smartere enn meg bryr jeg meg heller ikke noe om. Hvorfor har du lyst på Lego: Batman? Ønsker du bare å ødelegge for meg ved å late som du har lyst på det? Slik at det jeg sier framstår som feil? Ingen har lyst på det. Ingen snakker om det. Sånne spill er tabu. Men seriøst, greit om du har lyst på det, er sikkert noen som synes det er artig. Men det er faen ikke mange som synes det. Det finnes langt mer interessante spill for barn også. Hadde ikke villet at ungen min skulle spille lego, da hadde jeg heller kjøpt fysisk lego. Lego Batman var jo litt gøy faktisk! Okay, jeg bøyer meg i støvet. Faen ta alt jeg har skrevet om dette stygge spillet. Min påstand om at det var et elendig barnespill har blitt motbevist av 2 stykker. Verden min går under nå! Endret 13. desember 2009 av bollerbrus Lenke til kommentar
Snaffo Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Sannsynligvis har de brent inne med en hel del drittspill de prøver å selge ved og ha det tilbudet. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Du som skrev tilbakestående, kakemot. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Lego star wars Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Du som skrev tilbakestående, kakemot. Tilbakestående betyr ikke nødvendigvis dum. Men det spørs nå hva man legger i sånne ord. Men greit, jeg har fått litt mer visdom nå, og skjønner at slike spill har litt større marked enn jeg først trodde. Trodde det kun var et spill for små barn. Takk for opplysningen! Endret 13. desember 2009 av bollerbrus Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Norske nettaviser. Jo mer alvorlig det er, jo større er skriften. Spesielt vg og dagbladet. Hele skjermen dekkes jo av store svarte bokstaver. Nå F.eks på vg, men det er langt ifra det verste jeg har sett. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 JILL WHITE FANEBUST Herregud, kjerringen spammer ned hele internett Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Folk som syns det er så jævelig vanskelig å bruke blinklys. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Eller de som blinker I SAMME JÆVLA ØYEBLIKK SOM DE SVINGER. Hva faen er vitsen da? Idioter. Endret 13. desember 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Lego-spillene er jo herlige. Jeg har spilt gjennom både Lego Star Wars og Batman, og jeg er ikke langt fra 20. For å holde posten on-topic så irriterer jeg meg over jenter som forlenger en random vokal i annenhvert ord når de skriver noe. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 lego racers Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Lege Racers er rått!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Når man ser snutter og filmer på Dagbladets mediaspiller så smekkes lyden på maks med en gang man lukker fullskjerm ut. Endret 13. desember 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Fy satan hvor provoserende det er når noen går mange i bredden på fortauet og man klarer ikke å gå forbi. Man ender opp med å gå langsomt etter og irritere seg noe helt jævlig. Tullinger som lever i egen boble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg