anonymmmmmm Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Irriterande at det skal vere så vanskeleg å velge linje til hausten. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 At PCen plutselig ikke finner det trådløse nettverket, mens iPhonen som ligger i samma rom får det fint til. Hva faen er logikken i dette? Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Matte tentamen i morra :/ Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jeg tror jeg har en overnaturlig evne til å alltid gjøre feile valg når jeg stikker ut i helgene. Edit: Tenker da på hvor jeg drar. Ikke dumme ting jeg gjør i fylla. Endret 13. desember 2009 av Karlson Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kjøpte meg Oblivion i går, og i dag kræsja PC'en min totalt. Sitter nå på en bærbar som neppe fikser spillet -- må vente til Jul for å få spillt igjen (Pappa sier indirekte at jeg får ny pc til jul; har hatt denne lenge og hatt mye problemer med den). Mista alle filene også Bra jeg har en 1tb extern som jeg berga noen av filene på i alle fall...... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Veit du kva som fekk PC'en til å kræsje? Det er vel mulig at harddiskane er intakte, og du kan berge innhaldet? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Vil nå tippe at diskene dine funker i den nye PCen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Veit du kva som fekk PC'en til å kræsje? Det er vel mulig at harddiskane er intakte, og du kan berge innhaldet? Jeg har hatt uttalige mye problemer med maskinen etter en formatering for noen måneder siden. USB-portene har ikke fungert ordentlig, PC'en har vært veldig treg generelt (spesielt ved oppstart), de fleste spill får error osv. Den ene hardisken 'forsvant' også for litt siden. Jeg har vel egentlig ventet på denne dagen, for å si det sånn. Alt dette skjedde altså etter en vanlig formatering for litt siden, så jeg har hatt mye problemer som jeg har prøvd å fikse men ikke klart. Har fått hjelp av en IT-kyndig når ikke mine skills var tilstrekkelige nok også, men han fikk ikke ordnet alt han heller. Jaja. Laptop + HDD Extern får fungere til Jul. Så kan jeg jo alltids prøve å innstalere Oblivion her... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 jeg blir så sint!! en vis person(dette går jeg ikke inpå hvem av hensyn til vedkommende og fam) tok overdose i går kveld og personen har en datter i skole alder...faen at personen ikke snart kan skjerpe seg!!! Han hørtes da ikke særlig vis ut. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Folk med dårli musikksmak. folk som ler av interne vitser de ikke forstår. boblejakker og one piece Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ting som irriterer: Folk som tror de har en mye bedre musikksmak enn andre. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Gjentatte skrivefeil og generelt dårlig setningsoppbygning. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ting som irriterer: Folk som tror de har en mye bedre musikksmak enn andre. Da irriterer jeg deg ganske mye. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 At til tross for at jeg har impregnert skoene mine flere ganger i høst, trekker de vann som bare det, så nå sitter jeg her med det siste paret rene sokker ganske våte etter å ha vært ute og gått med søpla. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 At pga jeg noe i mikroen ble ødelagt når jeg lukket den igjen, så får jeg alt skylden. Bullshit at jeg alltid for skylden for alt her i hjemmet>< Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 At jeg, etter bursdagsgaver og slik, hadde 2500 kr, men i dag tidlig hadde jeg bare 400 igjen Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 At når jeg først får litt alenetid med en venninne skal vi møte på ei jente som er skikkelig irriterende og sarkastisk og drar henne med seg på IKEA. Etterlater meg i byen, fint det. Det var liksom HUN som ville at jeg skulle komme... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Sånn er det å være sympativenn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 At tiden går så tregt når man venter på noe ... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 No shit. Vil ha nye telefonen min NÅ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg