Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:realmad:

Kjøpte meg Oblivion i går, og i dag kræsja PC'en min totalt. :( Sitter nå på en bærbar som neppe fikser spillet -- må vente til Jul for å få spillt igjen (Pappa sier indirekte at jeg får ny pc til jul; har hatt denne lenge og hatt mye problemer med den).

Mista alle filene også :( Bra jeg har en 1tb extern som jeg berga noen av filene på i alle fall......

Lenke til kommentar
Veit du kva som fekk PC'en til å kræsje? Det er vel mulig at harddiskane er intakte, og du kan berge innhaldet?

Jeg har hatt uttalige mye problemer med maskinen etter en formatering for noen måneder siden. USB-portene har ikke fungert ordentlig, PC'en har vært veldig treg generelt (spesielt ved oppstart), de fleste spill får error osv. Den ene hardisken 'forsvant' også for litt siden. Jeg har vel egentlig ventet på denne dagen, for å si det sånn.

Alt dette skjedde altså etter en vanlig formatering for litt siden, så jeg har hatt mye problemer som jeg har prøvd å fikse men ikke klart. Har fått hjelp av en IT-kyndig når ikke mine skills var tilstrekkelige nok også, men han fikk ikke ordnet alt han heller.

Jaja. Laptop + HDD Extern får fungere til Jul. Så kan jeg jo alltids prøve å innstalere Oblivion her...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...